Mulle tuli jostain voimakas mieltymys nimeen Greta, vaikka yleensä olen "suomalaisilta" kuulostavien nimien kannalla. En oikein osaa suhtautua yllättävään mieltymykseeni joten siksi kirjoittelen täällä.
Eli mitä mieltä te olette kyseisestä nimestä? Antaisitko omalle lapsellesi?
Mitä mieltä nimestä Greta
4
1261
Vastaukset 4
- sisiliskosisko
ja sopii mielestäni suomalaisellekin muksulle, tunnenkin erään alaluokkalaisen Greta-tytön jolla ihan normaali suomalainen sukunimi. Jos Greta tuntuu liian "fiiniltä" niin sitten vaikka Kreeta tai Reetta.
- ei omaan makuun
en tykkää, mieluummin Frida tai Sandra.
tai sitten suomalaiset versiot Gretasta: Kreeta tai Kreetta tai Reeta tai Reetta. - Marianne-
Kuuluu vähän samaan sarjaan kuin Frida, TIlda ja Karla. Kauniita kaikki, voisin antaa omallekin tytölle nimeksi. :)
- tykkään
Olemme antamassa kyseistä nimeä lapsellemme toiseksi nimeksi. Nimi on kaunis ja sitä löytyy erilaisina versioina meidän molempien suvuista, siksi se tulee myös lapsellemme. Olen myös kuullut version Gretel ihan suomalaisen sukunimen kanssa ja sekin on mielestäni kaunis nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072069
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491227Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1831122- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 30678