ku ei vastaa viesteihin mitään eikä kotisivulla oo mitää uutisia ollu kohta kk. no jos ei vastaa niin ei vastaa sit...
onko yölintu lomalla
3
554
Vastaukset
- tod.pettynyt
Olisiko noussut niin paljon menestys hattuun et ei sivujen päivitys kiinnosta?
- wanhus2
mielestäni tosi hyvin ovat tähän asti vielä sivuja päivittäneet jos vertaa moneen muuhun vastaavaan bändiin. Mutta totuus nyt vaan on se, että Yölinnun ja sen jäsenten vanhetessa ja ukkoutuessa meininki vaan vääjäämättä muuttuu. Ei niillä ole sellaista intoa faneihinsa kuin joskus aiemmin, koska eivät enää etsi mitään. Simohan ennen mainosti, että keikkapaikoilla naisia tapaa. Enää kun ei ole tarve tavata, ei ne asiat samalla tavalla kiinnosta. Siis ei pelkät naisasiat, vaan bändiin liittyvät yleensäkin.
Yölinnusta on tullut samanlainen bändi mitä on miljoona muuta tanssiorkkaa, ne vaan soittaa ja täts it. Turha odottaa sen enempää.- ehdotus vain
Tulipahan vaan mieleeni, että miksi sitä kysy-palstaa ei sitten suljeta sieltä sivuilta, jos sinne ei kerran vastata... Ymmärrän toki, että myös linnuilla (en tiedä oletko peräti yksi heistä) on oma elämänsä, eikä vapaa-aikaansa jaksa kuluttaa kysymyksiin vastailuun, mutta miksi sellainen palsta sitten on olemassa? Mulle riittää ihan vallan mainiosti, että ne vaan soittaa, sen musiikin takiahan minäkin siellä keikoilla ravaan, enkä kyllä edes jaksa enää odottaa muuta, kun ei se kerran kiinnosta, eikä tarvitsekaan kiinnostaa. Olen tässä vaan huomannut, että aika moni sinne palstalle kuitenkin kirjoittaa ja odottaa vastausta kirjoituksiinsa, eikä siinä mitään, ihan mielelläni minäkin niitä luen, mutta eikö olisi reilua kaikkia kohtaan, että bändi ilmoittaisi etusivuillaan, että ajan/kiinnostuksen puutteen vuoksi kysy-palsta on suljettu? Silloin ei kukaan kirjoittelisi sinne turhaan ja pettyisi, kun vastausta ei tulekaan ja bändikin välttyisi siltä kysymystulvalta, joka siellä odottaa, kun joku vaivautuu siellä käymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513