Pistetäämpä kinuaminen, jos joku kutsuis Demonid suille ;)
Kaikki tavara on FLAC -8 muodossa ja levyjä olis noin 100 kpl. Aika paljon Venäläistä musiikkia. Harvinaista ainakin Suomessa. Metallia ja sieltä täältä löytyy. Kaikkea ei kuiteskaan, mutta ostan joka kk uusia levyjä, joten ehkä.
Olen eräällä Ruotsalaisella HD torrent sivulla "asiakkaana" mutta en tykkää käyttää, kun pitää olla jokin Rippaus info tiedosto kanssa. Jokin "Eac is only ripper sivu". Nimeä en sano, että ei mene mainostamiseksi. Sinne sain kutsun, mutta mielummin laittaisin Demonoidille tavarat jakoon. Nyt on taas 10 levyä tulossa postissa. (Käytettyjä ja vanhoja kylläkin) FLAC muotoon nekin survoontuu. Käytän rippaukseen Paranoijaa ja se on täysillä, jos en saa virheetöntä ääntä, niin kokeilen kaikki mahdolliset vaihtoehdot. Itelle kun ei sonta kelpaa.
Siinäpä se ruinaus ja historiikki.
Demonoid Invate Flacistille.
Nichya
2
357
Vastaukset
- Nichya
nichya miukumauku gmail piste com
Sinne jos pukkaa viestit, niin käyn lukemassa.- Nichya
kenellekään. Ihan sama, jos on niin vaikeeta, antaa olla.
T: Nichya
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936