.....Kuka on pomo?
Jo alusta alkaen, siitä asti kun ihmiskunta syntyi ovat tärkeimmät elimet
tapelleet siitä, kenellä on määräämisoikeus... Kuka on pomo?
Aivot sanoivat: Minä olen pomo, sillä minä määrään, miten te toimitte.
Silmillä oli toinen argumentti: Meidän on oltava pomo, sillä me näytämme
teille tietä niin, että ette eksy. Sydän sanoi: Kyllä minä olen sitä mieltä,
että minä olen pomo, sillä minuin ansiostani veri kiertää ja
siten pysytte hengissä. Vatsalaukullakin oli sanottavansa: MINÄ olen pomo
sillä minä ruokin teitä. Jalat yhtyivät keskusteluun: Me olemme pomo,
sillä me pidämme koko kropan pystyssä.
Kaikki halusivat olla pomoja. Mutta sitten pa*ka lähti peliin mukaan...
Oli sitä mieltä, että hänen tulisi olla pomo. Muilla riitti hupia!
Pa*ka sanoi uudemman kerran: Minusta tulee pomo piditte siitä tai ette.
Ja näin pa*ka päätti olla tulematta ulos 15 päivään!!!
Kroppa voi huonosti. Vatsa oli käymistilassa, silmät katsoivat killiin.
Sydän teki töitä hullun lailla ja jalat tärisivät...
Kaikki huusivat yhtäaikaa: Antaa sen pa*kan olla pomo, jos se kerran niin haluaa!!!
Ja niin siitä päivästä lähtien, kuka tahansa pa*ka on saanut olla pomona!!!
(ja on sähköposti satoa)
Tällänen vanha vitsi tuli mieleen..;))))
14
520
Vastaukset
Jotenkin sopii eilisenkin aiheeseen, tohon Audin johtajaan.
Tässä vaihtis, sähkäristä tämäkin:
Kalervo seurusteli kerran ison firman johtajan tyttären kanssa ja oli innoissaan, kun pääsi ensimmäisen kerran tapaamaan tytön vanhempia. Siinä sitä istuttiin olohuoneessa ja keskusteltiin, kun jännitys ja kahvi alkoivat vaikuttaa Kalervon suolistossa. Pian poika ei enää pystynyt pidättelemään vaan päästi pienen pierun.
Johtaja katsoi vihaisesti perheen koiraa, joka sattui makailemaan Kalervon tuolin alla, ja torui: “Rekku” Kalervo huokaisi helpotuksesta ja jysäytti toisenkin kerran koiran piikkiin. “Rekku!” nuhteli tällä kertaa johtajan rouva. Kului muutama tovi, ja ilma vain kiersi Kalervon suolistossa. Eihän siinä auttanut muuta kuin päästää ilmoille kunnon jyräys. “REKKU” ärjyi johtaja naama punaisena. “Tule pois sieltä tuolin alta, ennen kuin se huonosti kasvatettu retale paskantaa päällesi!”Sikra kirjoitti:
Toi oli hyvä myös..
http://ripuli-suurimouhijrvierikoisnumero.blogspot.com/2009/09/suomi24-keskustelut-romahtamassa.html
- Sikra......
Haukullinen kirjoitti:
http://ripuli-suurimouhijrvierikoisnumero.blogspot.com/2009/09/suomi24-keskustelut-romahtamassa.html
No kyllä....heh heh...
Tässä sulle vaihtari....aika hyvä keksintö ;))))))))
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=36686&c=8&s=dd&p=1 - sormilla laskien se sujuu
Haukullinen kirjoitti:
Toi oli edottomasti päivän paras!
Suomi24 karsii sivuiltaan pois tyhmät ja vieläkin vähän tyhmemmät, eli vain me eliittijoukko tänne jäädään ;)))))))
- Ent.rekattu
sulle ja tolle ystävälles aihe jossa molemmat ootta oikein hyviä ja on niin mieluinen aihe, ihan pravuuri.
- kuckkuu
haahahaah keduttaako buahahah
- 4+11
kuckkuu kirjoitti:
haahahaah keduttaako buahahah
ummukka nukkuu, se oli taas yövuorossa päivystääs
Kiva kun tykkäsit, olisit kertonut ihan suoraa kainostelematta...sillä muiden tykkäämisistähän sinä taas et voi tietää mitään.
4+11 kirjoitti:
ummukka nukkuu, se oli taas yövuorossa päivystääs
Joka ikinen arkiaamu syön aamupalaa viimeistään 7:30 ja tasan kahdeksalta aloitan työni;)) Sen voi jopa tarkistaa soittamalla työnumerooni. Silti saan nukuttua omiin tarpeisiini riittävästi, varsinkin kun ei tarvii herätä kukonlaulun aikaan ja työmatkakin on lyhyt, keittiöstä eteiseen ja eteisestä kynnyksen yli työpisteeseeni;))
- 17+16= ?
umalehtinen kirjoitti:
Joka ikinen arkiaamu syön aamupalaa viimeistään 7:30 ja tasan kahdeksalta aloitan työni;)) Sen voi jopa tarkistaa soittamalla työnumerooni. Silti saan nukuttua omiin tarpeisiini riittävästi, varsinkin kun ei tarvii herätä kukonlaulun aikaan ja työmatkakin on lyhyt, keittiöstä eteiseen ja eteisestä kynnyksen yli työpisteeseeni;))
Miks sul on niin monta koiraa kun et ees niitä haluu aamusin hoivata?
- 29
umalehtinen kirjoitti:
** Sen voi jopa tarkistaa soittamalla työnumerooni **
Älä sitten taas itke, kun joku soittaa työnumeroosi, itse OLET YLLYTTÄNYT taas. 29 kirjoitti:
** Sen voi jopa tarkistaa soittamalla työnumerooni **
Älä sitten taas itke, kun joku soittaa työnumeroosi, itse OLET YLLYTTÄNYT taas.Mutta on syytä huomioida se että varmasti soittaa oikeaan numeroon eikä häiritse muiden työaikaa soittamalla väärään numeroon ja sellaiselle työnantajalle jonka palveluksessa en ole.:-DD
- 6+16= ?
umalehtinen kirjoitti:
Mutta on syytä huomioida se että varmasti soittaa oikeaan numeroon eikä häiritse muiden työaikaa soittamalla väärään numeroon ja sellaiselle työnantajalle jonka palveluksessa en ole.:-DD
Lapsellista, ei uskoisi että olet lähes kuudenkymmenen, tai ehkä johtuukin juuri siitä.
Moni vanhushan tulee lapsen kaltaiseksi kun dementia etenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275