Kun katselin dokumenttia Jackon viimeiset päivät en voinut olla näkemättä yhteneväisyyksiä vuoden 1977 tapahtumiin joita hyvinkin tarkkaan seurailin mediasta.
Hauras tähti joka valmistautui peräti 50:n konserttiin,oliko sitten lupautunut 10:n vai enempää kiistellään,hyvin avoimesti puhutaan huumaavien lääkkeiden väärinkäytöstä ja kuinka suuri arsenaalia lääkkeitä löytyi etsinnöissä vuokrahuoneistosta.
Kuullaan eriäviä mielipiteitä olisiko tähti suoriutunut konserteista,kuitenkin useat lähellä olevat vakuuttelivat tähden olleen erittäin hyvässä kunnossa,paremmassa kuin aikoihin.
Jälleen löytyy mysteerinen lääkäri , valtava ystävien joukko joka ei auttanut huumeongelmaista rahan takia.
Karu kuvaus ambulanssista joka kaartaa ruumis mukanaan,synkkä fanilauma joka oli saapunut paikalle hyvinkin nopeasti tapahtuma hetkellä.
Kuiva lausunto siitä että nyt tähti on suositumpi kuin koskaan vaikkei enää itse siitä pääsekkään nauttimaan,levynmyynti huipussaan,useat ystävät antamassa lausuntojaan..
Harjoitusalin vastaava antamassa lausuntoa tähden viimeisistä harjoitksista vain vuorokausi ennen kuolemaa,toteamus tähden olleen erittäin hyvässä kunnossa ikäisekseen(50v) nuorten(20v)tanssijoiden joukossa.
Uskon että tästä tapahtumasta vielä loihditaan samanlainen mysteeri kuin itse Mr Presleyn kuoleman tiimoilta,varmasti löytyy epäselvyyksiä vielä pitkään ja henkilöitä joilta rahaa vastaan saa mieleisiä lausuntoja.
Dokumentin parasta antia oli erään henkilön lausuma tähden kuoleman jälkeen,tästä lähtien tapahtuu kaikkea kun seuraatte rahaa niin tiedätte miksi?
Se on surullista että tähdetkin kuolevat,mutta niinhän me jokainen tehdään eikä se katso rahan määrää kun lähtö tulee.
Onneksi musiikki jää elämään!
Kolumni yhteneväisyyksistä
turhaOlli
0
266
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106