Hei!
viime kesäkuussa saanut 3.varoituksen antamisesta,mutta meillä oli viimeksi 2.varoitusta 2vuotta sitten eli ei kahteen vuoteen ole tapahtunut.Meillä on kaksi koiraa(sekarotuiset).Asuinkumppanini poissa vuoden kun asuin vuoden yksin asunnossa vaikka isännöitsijä pitäisi tietää jo asiasta.Tästä 3.varoituksen juttu ihan,että olen tietämättä koska ettei naapurit mitään ilmoittanut tai huomautuksia minulle ollenkaan.Otin selville asiasta,että kysessä vain kun vien yhden koiran ulos ja toinen jää yksin kotona(15-20min).En voinut tietää,että onko yksin koira kotona ulvoaa/haukkua vaikka olisin halunnut puuttua asioihin koiran kanssa.Olin ajatellut asiasta viime toukokuussa,että hankkia uudet canny collarit(kuonopanta) kahdelle koirallemme.Siksi ajattelin niin helpompaa viedä samalla kahden koiran kanssa ulos canny collarin avulla.Isännöitsijä ei edes tiedä asiasta,että meinaan ostaa canny collarit ja nyt saamassa canny collaria.Olemme kuurot vaikka käytämme kuulokojeet kun kuulemme kyllä äänet.On mahdoton kuulla ilman kuulokojetta esim.suihkussa ja koiran haukunta.Olin päättänyt vuosi sitten,että pidän kuulokojetta 24tuntia ja yöllä myöskin kun kuulen jos haukuntaa.En kuullut mitään yli vuoteen koiran haukunta yöllä enää.Koiramme vain satunnaisesti haukunta mutta eivät osaa olla jatkuvasti.Täällä pienkerrostalossa osa naapureilla myöskin koiria kuten meillä.Onko muka häiritsevää naapureille jos koiramme patjan päällä puruluun kanssa tekemisissä?Siinä luki "rapussa aiheuttaa häiriöt",mutta mitä voisi olla aiheuttaa häiriöt?Onko se joku meteliä tai juoksemista ylös ja alas?Mielestämme,että emme mitään aiheuttaa häiriöitä rapussa koska vain viedä koiran ulos ja palaa kotiin ei muuta.Teimme jo vastakanteeseen käräjäoikeudelle,mutta emme osaa sanoa mitä päätöksen jälkeen tulos.En oikein ymmärtää,että miksi isännöitsijä sanoi "kehotan teitä vähentämään koiran määrää" .Kysyn isännöitsijältä,että montaako saa olla pitää koiran määrää?Hän vastasi "max.kolme koiraa".Meillähän vain kaksi koiraa,mutta naapurillani on 4koiraa.Aika älytön juttu.Kestääkö oikeuden päätös kauan menee?Tulin mieleen,että onko niin kahdesta varoituksesta voimassa kaksi vuoden kuluttua yhä?Vaiko mitä?Vai meneekö se ikuisesti voimassa varoitukset?Entä jos 2vuotta ei mitään tapahtunut?
asunnon häätö.
3
504
Vastaukset
- äntaisin minäkin
Asuntoa ei voi häätää, asukkaat kylläkin.
"viime kesäkuussa saanut 3.varoituksen antamisesta" Jatkossa kannattaa antaa vähemmän äänekkäästi. - Koiradikkarii
Nimittäin koiralle.
Koira hoitaa hommansa ihan niinkuin kuuluukin, kun ilmoittaa teille tapahtumista.
Ota nyt apuvoimia ja lähde selvittämään isännöisijälle asian oikea laita.- JJ
omat kusipää naapurit soitti tänää poliisit iha siks ku tulin kotiin ei siin mitää poliiisit totes et turha reissu ja pahoitteli mulle, mjut tiedän ketä naapuri oli asial ja teen sen elämäst ny helvettii, todennäkösest ei uskal enää ees ulos lähtee ku muute ei hyvin käy..Oppii ainaki tavoil vitun mulkku! Ja samat sanat teil ketkä yritätte puollustaa et kyl poliisei saa turhaa häirit... siis kyl ois voinu tul suoraa sanop nii kaik pääsis helpomammal, mut ne se naapuri saa syyttee ja mun meni ilta sit pilalle ton takii.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2622203- 961889
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141068Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39991Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47958
- 46922
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895