I just luv Orlando and Johnny, they r both so hot and cute, especially in tha movies like Orlando in Lord Of the Rings (as Legolas) and in Pirates Of the Caribbean (as Will Turner and Johnny as Jack Sparrow) They are so tha best!, eh?
Vastaukset 8
- höpötti
how about something new for a ghange, huh?
- Mizzy
Well yeah their ok...i loved actually them both on their movies...sure there ok...
- pirate_girl
minun mielest orli onehdotttomasti best!!
leffan oonkattonu kolmesti... (pirates of the caribbean).....=)- msjacksparrow
Johnny is the best!!! I love him!!!! He is such a good actor and his eyes... ooh...
- pirate_girl
msjacksparrow kirjoitti:
Johnny is the best!!! I love him!!!! He is such a good actor and his eyes... ooh...
sorke,oon tosi huono enkus...must depp on iha jeees.....mut orli.... ahhhhhhhhhhhhhh....senku saisin...
- ....Lollipop...
pirate_girl kirjoitti:
sorke,oon tosi huono enkus...must depp on iha jeees.....mut orli.... ahhhhhhhhhhhhhh....senku saisin...
Kirjotan nyt suomeks et sorke...
Mut mun milestäni kummatkin on iihania...
Ensin oli Orlando...Mut sit kun mä aloin nähä
Johnnyn leffoja...ni aaaaahhh...En osaa päättää...Kummatkin on niin nammmm... - marjo
....Lollipop... kirjoitti:
Kirjotan nyt suomeks et sorke...
Mut mun milestäni kummatkin on iihania...
Ensin oli Orlando...Mut sit kun mä aloin nähä
Johnnyn leffoja...ni aaaaahhh...En osaa päättää...Kummatkin on niin nammmm...meilaa osoon [email protected]
- OB<3
orlando on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497