I just luv Orlando and Johnny, they r both so hot and cute, especially in tha movies like Orlando in Lord Of the Rings (as Legolas) and in Pirates Of the Caribbean (as Will Turner and Johnny as Jack Sparrow) They are so tha best!, eh?
Orlando Bloom and Johnny Depp,simply tha best
8
826
Vastaukset
- höpötti
how about something new for a ghange, huh?
- Mizzy
Well yeah their ok...i loved actually them both on their movies...sure there ok...
- pirate_girl
minun mielest orli onehdotttomasti best!!
leffan oonkattonu kolmesti... (pirates of the caribbean).....=)- msjacksparrow
Johnny is the best!!! I love him!!!! He is such a good actor and his eyes... ooh...
- pirate_girl
msjacksparrow kirjoitti:
Johnny is the best!!! I love him!!!! He is such a good actor and his eyes... ooh...
sorke,oon tosi huono enkus...must depp on iha jeees.....mut orli.... ahhhhhhhhhhhhhh....senku saisin...
- ....Lollipop...
pirate_girl kirjoitti:
sorke,oon tosi huono enkus...must depp on iha jeees.....mut orli.... ahhhhhhhhhhhhhh....senku saisin...
Kirjotan nyt suomeks et sorke...
Mut mun milestäni kummatkin on iihania...
Ensin oli Orlando...Mut sit kun mä aloin nähä
Johnnyn leffoja...ni aaaaahhh...En osaa päättää...Kummatkin on niin nammmm... - marjo
....Lollipop... kirjoitti:
Kirjotan nyt suomeks et sorke...
Mut mun milestäni kummatkin on iihania...
Ensin oli Orlando...Mut sit kun mä aloin nähä
Johnnyn leffoja...ni aaaaahhh...En osaa päättää...Kummatkin on niin nammmm...meilaa osoon [email protected]
- OB<3
orlando on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272871Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062305Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341940- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291622Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216