Joensuun koirapuistot

jönnssi

Kertokaas missä kaikkialla joensuussa sijaitsee koirapuistoja kun en itse kaikkien sijaintia tiedä.Wikipedia anto aika epäselvät tiedot.Aika monta sen mukaan pitä näköjään täällä olla (5).

8

2084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimpom11111111

      joo ei netistä oikein löydy missä niitä on. muista puistoista en tiedä varmuudella missä ovat (jossain keskustassa, rantakylässä ja linnunlahdella?), mutta ite käyn niinivaaralla olevassa puistossa. on aika helppo löytää, siinä on joku kirkko vieressä. vaikee sanoa mitään osotteita kun en ole pitkään paikkakunnalla asunut.

    • jujujujuj

      Elikkäs tässä näitä "ohjeita":
      Linnunlahti : Luulen että tämä puisto on siinä eteläkadun läheisyydessä (katso kartasta eteläkatu, puisto on siinä linnunlahden uimarannan puoleisessa päädyssä melkein keskellä)

      Rantakylä/utra: jotkut sanoo utraksi jotkut rantakylän puistoksi. Täällä pienten ja isojen puoli erikseen. On hieman "piilossa" (puistoon ei suoraa tietä) lenkkipolkujen keskellä... Esim aja ruuhitietä, käänny rantakylän tai riihisärkänkadulle pohjoispäähän -> kölitie/airotie -> niiden talojen takana lenkkipolku-> siellä se puisto on (lähellä utraanpäin "utra 3" tien vieressä olevaa jalkapallokenttää!

      Niinivaara: niinivaarantien varressa, keskustasta päin tultaessa oikealla puolella tietä . Et voi olla huomaamatta. Kartasta katsottaessa siinä lukee "niinivaaranpuisto"

      Eli nämä olivat nämä aidatut puistot..

      • Brassi Perus-Jätkä

        Olen kuullut että Utrassa, Koillisväylällä olis myös koirapuisto. En tiedä asiasta enempää, jos joku tietää, kertokoon, pliis :DD


      • anonyymi12
        Brassi Perus-Jätkä kirjoitti:

        Olen kuullut että Utrassa, Koillisväylällä olis myös koirapuisto. En tiedä asiasta enempää, jos joku tietää, kertokoon, pliis :DD

        se on tosiaan sen tekonurmi kentän lähellä. siinä on pienille ja suurille koirille omat aitaukset. lähin parkkipaikka taitaa olla sen jalkapallo kentän pieni parkki.


      • Paskan kerääjä
        anonyymi12 kirjoitti:

        se on tosiaan sen tekonurmi kentän lähellä. siinä on pienille ja suurille koirille omat aitaukset. lähin parkkipaikka taitaa olla sen jalkapallo kentän pieni parkki.

        Siellä niitä paskakoneita on riitämiin.


    • akuliusagility

      Hei, tiedättekö myös olisiko Joensuussa jossain agilityrataa, jonne voisi mennä koiran kanssa harrastelemaan ja kokeilemaan?

    • Risto
    • ihanakoira1

      koillisväylän koirapuisto sijaitsee rantakylän tekonurmen vieressä.
      siellää erikseen isojen ja pienten koirien puolet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe