Anitta Mattilan omat keikat

odottelen mielenkiinnolla

Onko kukaan käynyt Anitta Mattilan keikalla? Siis sellaisella keikalla, jossa hän esiintyy ilman isosiskon apua. Sujuuko? Ajattelin mennä katsomaan Jyväskylän Viihdekeskukseen 24.10. miten lapsukainen selviää kokonaisesta lavakeikasta.

15

2827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilen tanssinut

Anita Mattila esiintyi pari settiä itsekseen syyskesällä Metsälinnassa. Hyvin tyttö selvisi, kyllä hänestä laulaja kasvaa. Ohittaa kyllä laulajana mielestäni vanhimman siskonsa. Mietiskelin, että anitassa voisi tulevaisuudessa olla ainesta vaikka tangokuningattareksi.

• kaikkien etu

Anita on varmaan täysillä mukana, toivoa vain voisi että, hän uskaltaisi mahdollisimman pian rakentaa kuvaa ja todellisuutta uudesta näkökulmasta eli muuttaa "suvun tyyliä".

Niin ihania kuin likat ovatkin lavoilla esiintyessään olisi , ylenpalttinen hihittely, ja väliinpuhuminen sekä sekoilu syytä jo saataa pois lähes kokonaan. Muuttaa aidosti kokolava kansaa hakeva esiintymistyyli sekä "karisma" mitä lauluääni voisi ihan hyvin edustaa.

Arkinen aito "sähellys" on kivaa mutta lämmittää vain lyhyitä aikoja sekä pinetä osaa lava yleisöstä.

Niin paljon koetaan kevyenä se perhostelu siellä lavalla.

• nimi oikein

Nimi on Anitta ei Anita ,edellisten vastaajien kirjoituksiin tarkennusta !

• Hangan lavalla

Olin viime lauantaina Annelin keikalla ja tykkäsin kovasti. En ollut ihan koko aikaa kuulolla, mutta minun aikana ei tullut kertaakaan kesken laulun mitään hihityksiä. Välispiikeissä hieman nauruakin tuli, mutta siinä se ei ainakaan minua häiritse.

• aitoa vastuuta yleisostä
        Hangan lavalla kirjoitti:

Olin viime lauantaina Annelin keikalla ja tykkäsin kovasti. En ollut ihan koko aikaa kuulolla, mutta minun aikana ei tullut kertaakaan kesken laulun mitään hihityksiä. Välispiikeissä hieman nauruakin tuli, mutta siinä se ei ainakaan minua häiritse.

Kivaa kun nuorin Mattila kehittyy hän jättääkin hihittelyn ja alkaa tehdä laulajan uraa. Toisistakin tulee kun kikatus jää pois.

• Vastaan
        aitoa vastuuta yleisostä kirjoitti:

Kivaa kun nuorin Mattila kehittyy hän jättääkin hihittelyn ja alkaa tehdä laulajan uraa. Toisistakin tulee kun kikatus jää pois.

Eikö typeriä ja yksinkertaisien sanoitusten toistaja Mattiloita ole jo tarpeeksi..Kuka jaksaa enää enempää.... Yksikään näistä kukkasista ei ole kehittynyt tippaakaan, niin laulajana kuin esiintyjänäkään....Yksinkertaista iskelmä jollotusta..Tehkää palvelus kaikille tanssinharrastajille ja lopettakaa koko touhu...Kiitos.

• on kaikissa.
        Vastaan kirjoitti:

Eikö typeriä ja yksinkertaisien sanoitusten toistaja Mattiloita ole jo tarpeeksi..Kuka jaksaa enää enempää.... Yksikään näistä kukkasista ei ole kehittynyt tippaakaan, niin laulajana kuin esiintyjänäkään....Yksinkertaista iskelmä jollotusta..Tehkää palvelus kaikille tanssinharrastajille ja lopettakaa koko touhu...Kiitos.

Iskelmä ja yleensäkkin myyntimusiikin sanoitukset ovat tunteiden kaivelua ja sen valjastamista muksulliseksi. Elämän ääneen lausumista musiikkina.

Tätä tekee kaikki artistit ja myyjien eli toimijoiden ehdoilla. Siitä olen samaa mieltä että, liikaa samankaltaisia tulee samasta sisarusparvesta ja siksi olisi kiva kun joku eroittuisi ja hankkksi oman tyylin eikä tiimin tyyliä.

Matti ja Teppo ja Seppo yksi muuntui.

• hyvin menee
        Vastaan kirjoitti:

Selvästikään Mattiloita ei ole tarpeeksi, koska kaikki pärjäävät. Niin kauan kuin nykymenolla tienaa leipänsä ja yleisöä riittää, ei muutokseen ole tarvetta.

• minäkin välillä
        Vastaan kirjoitti:

Onkohan sinulla oikeasti edes kokemusta Mattiloiden keikoista viime ajoilta? Jos ei, niin perusteet väitteellesi kehittymättömyydestä ovat aika heikot. Ja mitä musiikkiin tulee, niin esim. Anneli esittää runsaasti aivan muutakin kuin vain omaa tai siskojensa musiikkia.

• mattisfani

Anitta Mattilan syntymäajasta ei kellään näy olevan tietoa....jos on niin tähän vaan.

• Testasin kerran

En tiedä tarkalleen, mutta Anneli on syntynyt 11.5.1987 ja kertoi jossakin jutussa, että Anitta on häntä 6 vuotta nuorempi. Eli Anitta on ilmeisesti syntynyt vuonna 1993. On siis noin 19-vuotias tällä hetkellä.

Anitta on muuten aika hyvä tanssimaan :)

• Tanssiva

Jos ootte käyny tanssimas viimesen vuoden aikana niin ootte sitten varmaan huomannu että mattilat alkaa olla alaluokassa iskelmäartistien joukossa.. Valitettavasti. Hyvin menestyviä ja tanssijoita kerääviä enää muutama bändi / laulaja. Liekö taloustilanne vaikuttanu myös siihen.. Finkut, souvarit ( joista en itse pidä) on menestyviä, samoin Plogman ja muutama muu.. Tulevaisuus näyttää mihin mennään.

• Jaa-a..

Annelin keikalla olen käynyt pari kertaa tänä vuonna ja porukkaa oli todella paljon. Tosin molemmilla kerroilla oli toisena esiintyjänä suosittu bändi, viimeksi Neljänsuora. Vaikeaa siis sanoa ketkä tulivat paikalle Annelin takia. Ainakin muutama innokas nuori mies vaikutti siltä.

Kuulin myös, että yhdellä Anne Mattilan Keski-Suomen kesäkeikalla oli tupa täynnä, vaikka muita esiintyjiä ei ollut. Tiedä sitten millaista on ollut muualla.

• Petosen mimmi

Souvarit on 17.11 Revontulessa, ja hei, isolla puolella !!! Me Kuopiosta lähdetään
      porukalla. Ostin jo lipunkin ennakkoon Piletistä. Nähdään !

• Yöksis

Jaa, Souvarit? Mitenkäs ne tähän Anitta Mattilaan liittyy? Vaikka liittyisikin, niin en kyllä viitsisi Anittaakaan lähteä kastomaan, jos Souvarit olisi osan ajasta samalla lavalla. Siinä on ehkä vastenmielisin tanssibändi minkä olen nähnyt ja varsinkin kuullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe