Keräilykuume keräilymessut Kouvolassa, Kouvolan Lyseon liikuntahallissa, Puistokatu 1, Kouvola,
la-su 3.-4.10.2009 kello 10-16.
Mikä saa sinun keräilykuumeesi nousemaan?
Postimerkkejä, rahoja, postikortteja, lasia, posliinia, desingia, militariaa, kirjoja, sarjakuvia, lehtiä, hopeaa, mitaleja, arvomerkkejä, vanhoja tekstiilejä ja käsitöitä, puukkoja, uistimia, keräilyleluja, kiiltokuvia, puhelukortteja, kunniamerkkejä, tulitikkuetikettejä, vanhoja myyntipakkauksia, keräilykortteja, olympiaa, arvokisatuotteita, julisteita, vinyylilevyjä, savikiekkoja, osakekirjoja, koruja, kelloja ja paljon muuta keräilyllistä vanhaa ja nostalgista tavaraa.
Tule hoitamaan keräilykuumettasi messuillemme!
Katso lisätietoja: www.kerailykuume.fi
KERÄILYKUUME keräilymessut
ExpoNova
3
562
Vastaukset 3
- täh?
misä kouvolas muka on puistokatu1?
- eniromaisenkartta
eniron kartta väittää että olisi uimahallin vieressä ja siinähän tuo näyttäisi olevankin. tapahtumien ilmottelijat vois laittaa karttalinkin näihin ilmotuksiinsa niin ei tarvis kysellä
- ExpoNova
Kouvolan Keräilykuume-keräilymessut on siirretty järjestettäväksi keväällä 2010 myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.
Seuraavat KERÄILYKUUME-keräilymessut Lahdessa Tiirismaan koulun liikuntahallissa la-su 24.-25.10.2009 kello 10-16.
Messukalenteri ja messuinfo:
www.kerailykuume.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669