Aika hauska vaihtoehto...
7
1678
Vastaukset
- m&t
Eipä tuon kyydissä mököttää voi! Kiitos vielä viime syyskuisesta t. Marjo&Tuomas
- hehehehe
Näyttää kaveri hankkineen miliisiauton!
- Anniinatar
hehehehe kirjoitti:
Näyttää kaveri hankkineen miliisiauton!
Meillä isäntä halusi miliisikyydin, minä taas riksan. Jätimme säidenhaltijan päätettäväksi; sateella mennään raudoissa, aurinkoisella säällä mennään kuninkaallisesti riksalla!
- puranaali
Anniinatar kirjoitti:
Meillä isäntä halusi miliisikyydin, minä taas riksan. Jätimme säidenhaltijan päätettäväksi; sateella mennään raudoissa, aurinkoisella säällä mennään kuninkaallisesti riksalla!
No voi harasoo sentään!
- uggo
puranaali kirjoitti:
No voi harasoo sentään!
- tiina s.
uggo kirjoitti:
Löytiyskö riksaa jyväskylän seudulta, häät 4.kesäkuuta?
- Mariza16
Löytyykö riksaa Turusta? Olisi hääkuljetus heinäkuussa ja työkaverin läksiäiset elokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200