Lahden pöntöimmät portsarit top 5

Haisunäätä3

1. Night Life
2. Dublin Irish Bar
3. Wanha Mestari keskusta
4. Cheris pub
5. Ten Dollars Saloon

78

6271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkibs

asiakaskunta noissa paikoissa olla senkaltainen että portsaritkin muttuu vähitellen pöntöiksi

• larva

Jeppis, jees, tosimies perustelisi jotenkin nuo?

• Tyttövaen

Miten lystäävät ja olen kuullut, että jopa uhkailevat asiakkaita hakkaamisella ja pieksemisellä.

• Kostea
        Tyttövaen kirjoitti:

Miten lystäävät ja olen kuullut, että jopa uhkailevat asiakkaita hakkaamisella ja pieksemisellä.

Olin kolme viikkoa sitten perjantaina dublinissa,näin kun poke menetti hermot naurettavasta syystä,kaksi motoristin näköistä kundia,vei vahingossa tuopin ulos.Poke raivos ja lopulta kävi lyömään kundeja.Tais olla hormooneja syöty,ei mennä enää sinne.

• hih hih hii..
        Kostea kirjoitti:

Olin kolme viikkoa sitten perjantaina dublinissa,näin kun poke menetti hermot naurettavasta syystä,kaksi motoristin näköistä kundia,vei vahingossa tuopin ulos.Poke raivos ja lopulta kävi lyömään kundeja.Tais olla hormooneja syöty,ei mennä enää sinne.

"Vahingossa"?? Kuka baarinasiakas "ei tiedä" että tuoppeja ei kanneta ulos?

• nuole.persettäs
        hih hih hii.. kirjoitti:

"Vahingossa"?? Kuka baarinasiakas "ei tiedä" että tuoppeja ei kanneta ulos?

Saahan niitä terassille viedä vitun luupää.

• Vähän vartija

Mielestäni järjestyksenvalvoja koulutusta pitäisi pidentää,useamman kuukauden mittaiseksi.Pitäisi olla varhaisempatia sekä psykologista koulutusta.Nykyäänhän näillä portieereilla ei ole mitään koulutusta,siksi ovatkin tyhmiä ja puupäitä sekä rumia,myös haisevat kakalle yksinään.

• örkki helminen

No joo, miksipä ei nuinkin mutta muistettava on myös se ilmiö, jonka näkee mm. Poliisit sarjassa. Nykyaikana ihmisillä on hirveä tarve väittää vastaan joka paikassa ja vaatia kaiken maailman selityksiä sille mikseivät juuri he voi tehdä jotain vaikka asia olisi kuinka etukäteen selvä tahansa. Joku teini räkänokka aukoo päätään poliisille juuri jäätyään laittomat keppanat hallussaan kiinni, ja saatuaan komennon kaataa ne maahan. Tokihan "isot" ihmiset pystyy vähintään samaan varsinkin kun vastassa portsari. Kuka helvetti sitä jaksaa kuunnella päivästä päivään suunsoittoa ja vastaan hangoittelua selvissä asioissa ilman että hermo palaa joskus. Tietenkään ei saisi hermon palaa.

• taitei
        örkki helminen kirjoitti:

No joo, miksipä ei nuinkin mutta muistettava on myös se ilmiö, jonka näkee mm. Poliisit sarjassa. Nykyaikana ihmisillä on hirveä tarve väittää vastaan joka paikassa ja vaatia kaiken maailman selityksiä sille mikseivät juuri he voi tehdä jotain vaikka asia olisi kuinka etukäteen selvä tahansa. Joku teini räkänokka aukoo päätään poliisille juuri jäätyään laittomat keppanat hallussaan kiinni, ja saatuaan komennon kaataa ne maahan. Tokihan "isot" ihmiset pystyy vähintään samaan varsinkin kun vastassa portsari. Kuka helvetti sitä jaksaa kuunnella päivästä päivään suunsoittoa ja vastaan hangoittelua selvissä asioissa ilman että hermo palaa joskus. Tietenkään ei saisi hermon palaa.

Se on kuule ammatin valinta kysymys,jos ei hermo kestä niin voi voi.Pitää muistaa että asiakas on aina oikeessa,ja asiakas äänestää jaloillaan.Ei poliisillakaan ole oikeutta estää ihmisten liikkumista,eikä huutaa ja komennella,kyllä jokaisella on oikeudet tehdä niin kuin haluaa.Itse vaadin aina palvelua ja huomauttelen päivittäin asiakaspalvelijoille,eivät ne muuten opi.Sehän on tunnettu tosiasia,että portsarit käyttävät hormooneita,ei kukaan kasva ilman niitä yli 180cm ja 85kg.Ravintolat voisivat palkata portsareiksi tavallisen kokoisia ihmisiä,myös poliiseiksi naisia paljon enemmän.Vaatikaa palvelua ja sanokaa päin naamaa,sekä muistakaa kysyä hormooneitten käytöstä ja tarvittaessa ottakaa yhteyttä poliisiin,hoidetaan yhdessä asiakas palvelijat kuriin.

• 15v. ovella
        taitei kirjoitti:

Se on kuule ammatin valinta kysymys,jos ei hermo kestä niin voi voi.Pitää muistaa että asiakas on aina oikeessa,ja asiakas äänestää jaloillaan.Ei poliisillakaan ole oikeutta estää ihmisten liikkumista,eikä huutaa ja komennella,kyllä jokaisella on oikeudet tehdä niin kuin haluaa.Itse vaadin aina palvelua ja huomauttelen päivittäin asiakaspalvelijoille,eivät ne muuten opi.Sehän on tunnettu tosiasia,että portsarit käyttävät hormooneita,ei kukaan kasva ilman niitä yli 180cm ja 85kg.Ravintolat voisivat palkata portsareiksi tavallisen kokoisia ihmisiä,myös poliiseiksi naisia paljon enemmän.Vaatikaa palvelua ja sanokaa päin naamaa,sekä muistakaa kysyä hormooneitten käytöstä ja tarvittaessa ottakaa yhteyttä poliisiin,hoidetaan yhdessä asiakas palvelijat kuriin.

Oli kysymys vaikkapa järjestyksenvalvojan ammatista (oikea nimike nykyään) niin valitettavasti on kyse työstä jossa asiakas ei ole oikeassa, vaan oikeassa on anniskelulaki ja laki järjestyksen valvonnasta.
        Eli nämä lait kertovat hyvinpitkälle miten toimia ja mitä rajoja tulee asettaa. Ja näitä tulee noudattaa, oli asiakas mitä mieltä asiasta tahansa.

Asioiden esittämis tavoissa varmasti on eroja ja sen voi tehdä monilla tavoilla. Melkein pahin virhe mitä voi järjestyksenvalvojan kanssa tehdä, on sonoa "ettet voi tehdä/sanoa sitä ja tätä, koska minä olen asiakas ja olen siis oikeassa", vaikutus on kaikkea muuta kuin kuin positiivinen.

Mikäli väkivaltaista käytöstä JV.n taholta esiintyy, niin ilman muuta yhteys paikalliseen poliisinn, mutta lue ensin JV: oikeudet ja velvollisuudet, ennen kuin teet ilmoitusta. Voipi olla että sinun vääränä pitämä toiminta onkin oikeutettua, jopa vaadittua toimintaa järjestyksen valvojalta.

• hahahhahha
        taitei kirjoitti:

"Sehän on tunnettu tosiasia,että portsarit käyttävät hormooneita,ei kukaan kasva ilman niitä yli 180cm ja 85kg."

Hehehhehhehehe...

terveisin: 195cm ja 103kg luomua...

• tai niin
        15v. ovella kirjoitti:

Oli kysymys vaikkapa järjestyksenvalvojan ammatista (oikea nimike nykyään) niin valitettavasti on kyse työstä jossa asiakas ei ole oikeassa, vaan oikeassa on anniskelulaki ja laki järjestyksen valvonnasta.
        Eli nämä lait kertovat hyvinpitkälle miten toimia ja mitä rajoja tulee asettaa. Ja näitä tulee noudattaa, oli asiakas mitä mieltä asiasta tahansa.

Asioiden esittämis tavoissa varmasti on eroja ja sen voi tehdä monilla tavoilla. Melkein pahin virhe mitä voi järjestyksenvalvojan kanssa tehdä, on sonoa "ettet voi tehdä/sanoa sitä ja tätä, koska minä olen asiakas ja olen siis oikeassa", vaikutus on kaikkea muuta kuin kuin positiivinen.

Mikäli väkivaltaista käytöstä JV.n taholta esiintyy, niin ilman muuta yhteys paikalliseen poliisinn, mutta lue ensin JV: oikeudet ja velvollisuudet, ennen kuin teet ilmoitusta. Voipi olla että sinun vääränä pitämä toiminta onkin oikeutettua, jopa vaadittua toimintaa järjestyksen valvojalta.

Ei kuule pidä paikkansa,järkkäril ei ole muita oikeuksia kuin avata ulko-ovi asiakkaalle.Jos asiakas ei halua poistua ravintolasta niin järkkäri ei voi väkisin poistaa se on syytteen paikka,ainakin silllä saa aiheutettua rikos epäilyn,ja kun niitä on tarpeeks niin luvanhaltija voi perua jv-kortin.Samaten tarjoilijalle voi avautua mielin määrin,heillä ei ole mitään oikeuksia.

• läskiboy
        hahahhahha kirjoitti:

"Sehän on tunnettu tosiasia,että portsarit käyttävät hormooneita,ei kukaan kasva ilman niitä yli 180cm ja 85kg."

Hehehhehhehehe...

sä olet lihavampi,vähättelet nyt ittees

• 15v. ovella
        tai niin kirjoitti:

Ei kuule pidä paikkansa,järkkäril ei ole muita oikeuksia kuin avata ulko-ovi asiakkaalle.Jos asiakas ei halua poistua ravintolasta niin järkkäri ei voi väkisin poistaa se on syytteen paikka,ainakin silllä saa aiheutettua rikos epäilyn,ja kun niitä on tarpeeks niin luvanhaltija voi perua jv-kortin.Samaten tarjoilijalle voi avautua mielin määrin,heillä ei ole mitään oikeuksia.

katsotaan mitä laki on mieltä asisata:

2 § (2.2.2007/104)
        Järjestyksenvalvojan tehtävä ja toimialue

Järjestyksenvalvojan tehtävänä on ylläpitää järjestystä ja turvallisuutta sekä estää rikoksia ja onnettomuuksia siinä tilaisuudessa tai sillä alueella, jonne hänet on 1 §:n 1 momentissa mainitun säädöksen nojalla asetettu järjestyksenvalvojaksi (toimialue).

Järjestyksenvalvojan on toimittava laissa ja asetuksessa annettujen säännösten mukaisesti ja noudatettava poliisin sekä pelastus- ja muiden viranomaisten etukäteen tai tilaisuuden aikana antamia käskyjä ja määräyksiä.

7 §
        Henkilön poistaminen, kiinniottaminen ja säilössäpito

Järjestyksenvalvojalla on oikeus poistaa toimialueeltaan henkilö, joka:

1) päihtyneenä häiritsee siellä järjestystä tai muita henkilöitä;

2) uhkaavasti esiintyen, meluamalla tai väkivaltaisuudella häiritsee järjestystä tai vaarantaa turvallisuutta siellä; tai

3) huomautuksesta huolimatta jättää noudattamatta järjestyksen tai turvallisuuden ylläpitämiseksi annetun tarpeellisen käskyn.

Jos paikalta poistaminen on ilmeisesti riittämätön toimenpide eikä häiriötä tai vaaraa voida muutoin poistaa, järjestyksenvalvojalla on oikeus ottaa henkilö kiinni, jos kiinniottaminen on välttämätöntä muille henkilöille tai omaisuudelle aiheutuvan vakavan vaaran torjumiseksi. Kiinni otettu on viipymättä luovutettava poliisin haltuun. Oikeutta henkilön kiinniottamiseen järjestyksenvalvojalla ei kuitenkaan ole yleisessä kokouksessa.

9 §
        Voimakeinojen käyttö

Järjestyksenvalvojalla on tehtäväänsä suorittaessaan oikeus henkilön pääsyn estämiseksi, paikalta poistamiseksi, kiinniottamisen toimittamiseksi, kiinni otetun tarkastamiseksi tai pakenemisen estämiseksi, esineen tai aineen poisottamiseksi taikka esteen poistamiseksi käyttää sellaisia tarpeellisia voimakeinoja, joita voidaan pitää puolustettavina.

Voimakeinojen puolustettavuutta arvioitaessa on otettava huomioon tehtävän tärkeys ja kiireellisyys, vastarinnan vaarallisuus, käytettävissä olevat voimavarat sekä muut tilanteen kokonaisarvosteluun vaikuttavat seikat.

Järjestyksenvalvojan avustaessa poliisia on lisäksi voimassa, mitä poliisilain (493/1995) 27 §:ssä säädetään poliisimiestä tilapäisesti avustavan henkilön oikeudesta voimakeinojen käyttöön.

• örkki helminen
        läskiboy kirjoitti:

sä olet lihavampi,vähättelet nyt ittees

Ei pirä miehen olla nöyrä. Massa on rules sano Felipekin.

• menkele
        hahahhahha kirjoitti:

Hehehhehhehehe...

Oletko sinäkin niitä RG:N hännystelijöitä ja nuolet niiden perseet.Vittu mikä poitsu.

• maitoperseet
        menkele kirjoitti:

Oletko sinäkin niitä RG:N hännystelijöitä ja nuolet niiden perseet.Vittu mikä poitsu.

tottakai hännystetään,perseet nuollaan ja ollaan aivottomia urpoja,jotka ei uskalla ottaa turpaan rg.tä tai wg.tä tai pimpelipompuloilta mut onneks jotku uskaltaa.

• BB
        maitoperseet kirjoitti:

tottakai hännystetään,perseet nuollaan ja ollaan aivottomia urpoja,jotka ei uskalla ottaa turpaan rg.tä tai wg.tä tai pimpelipompuloilta mut onneks jotku uskaltaa.

rg tai wg? eiks ne oo jotain pantitos juttui?

• oisko se muna
        BB kirjoitti:

rg tai wg? eiks ne oo jotain pantitos juttui?

kauheita,kamalia,kaikki pelkää jopa poliisit,jostain syystä naiset tykkää niistä.

• reva,
        menkele kirjoitti:

mä oonkin naaraspuolinen ja tottunut siihen että mun revaa nuollaan!

• John-Johaug
        hahahhahha kirjoitti:

Hehehhehhehehe...

250cm 200kg mitää en oo ottanut

• Pooric.tuknni
        John-Johaug kirjoitti:

250cm 200kg mitää en oo ottanut

Paitsi suihin ja monesti

• JuhaniSaarela
        örkki helminen kirjoitti:

Mikä helvetti siitä tekee niin vaikeaa aikuiselle järjestystä ylläpitävälle henkilölle perustella toimintaansa? No se tietysti, että monesti toiminta on harmaalla alueella, tai ihan jopa laitonta. Siksi ihmiset nykyisin vääntävät vastaan, kun tietävät paremmin oikeuksistaan.

• mäntsälään

lahti on paska paikka,ei ihme että portsaritkin on pönttöjä,eihän siel ole mitään,muuttakaa pois sieltä.

• Siivin valkoisin

noista paikoista ulos?

• noita en tiedä

...Mutta night life on oikealla paikalla, en tiedä onko siellä ne samat hormonin syöjät jotka minut hakkasivat 4 vuotta sitten. Onhan se tietysti mukava kun 2-3 pistää turpaan. Porukka rupes jonossa vähän huutelemaan pokeille.

• FiksuKundi

Night Lifen portsari sai raivarin ja raudoitti ja löi vielä nyrkillä sen jlk kun olin raudoitettuna josta sain vertavuotavan haavan. Sormella en jätkään koskenut näytin vain, keskisormea tästä poliisit kirjoittivat minulle sakkoja jätkä/portsari pääsi kuin koiraveräjästä vaikka tosiasissa syyllistyi pahoinpitelyyn.

• nimeto
        FiksuKundi kirjoitti:

Night Lifen portsari sai raivarin ja raudoitti ja löi vielä nyrkillä sen jlk kun olin raudoitettuna josta sain vertavuotavan haavan. Sormella en jätkään koskenut näytin vain, keskisormea tästä poliisit kirjoittivat minulle sakkoja jätkä/portsari pääsi kuin koiraveräjästä vaikka tosiasissa syyllistyi pahoinpitelyyn.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009111010573332_ul.shtml

• VOI RAASUA
        FiksuKundi kirjoitti:

Taas joku äipän pikku suunsoittaja tekee tikusta asiaa,tosiasia on sennoinen,että kukaan ei sua ole hakannut.Sua vaan vituttaa kun poke on estänyt sisäänpääsyn,se oli varmaan sun elämäs ensimmäinen vastoinkäyminen.Ajattele miten sua vituttaa,kun äippä ei enää tule antamaan iltapusua.Eli jospa kasvat aikuiseksi pillittäjä.

• Anna tulla..
        VOI RAASUA kirjoitti:

Taas joku äipän pikku suunsoittaja tekee tikusta asiaa,tosiasia on sennoinen,että kukaan ei sua ole hakannut.Sua vaan vituttaa kun poke on estänyt sisäänpääsyn,se oli varmaan sun elämäs ensimmäinen vastoinkäyminen.Ajattele miten sua vituttaa,kun äippä ei enää tule antamaan iltapusua.Eli jospa kasvat aikuiseksi pillittäjä.

Huomaa taas lahtelaisten suunsoiton ja järjenjuoksun. Sopii tulla seuraavan kerran jonoon koittamaan yksi kerralla paljain nyrkein. Olen elämäni kunnossa ja luvassa on kunnon turpajuhlat.

• Baareissaliikkuja
        VOI RAASUA kirjoitti:

http://www.ess.fi/?article=258320

Uskon täysin tätä SM-koripalloilijaa. Sanaharkka äityi lieväksi nujakaksi, jossa kolme portsaria joutui taltuttamaan yhtä pelaajista. Nainen laitettiin käsirautoihin ja hänen silmakulmansa aukesi.
        Hetkinen miten tarvitaan kolme portsaria laittamaan rautoihin joku nainen ? Lahtelaiset portsarit on kyllä suurin osa ihan apinoita ja turhia uhoajia jotka käyttävät ihan tarpeetonta voimaa.

• lussukka
        Anna tulla.. kirjoitti:

Huomaa taas lahtelaisten suunsoiton ja järjenjuoksun. Sopii tulla seuraavan kerran jonoon koittamaan yksi kerralla paljain nyrkein. Olen elämäni kunnossa ja luvassa on kunnon turpajuhlat.

Etkö osaa muuta kuin tapella,olet varmaan tosi äijä.Koitappa kasvaa aikuiseks,aikuiset ei tappele eikä uhoa,myöskään niitä portsarit eivät raudoita.Elikä äitinpikku talttahammas kasva jo ja kehity.

• haluatko tikkariiii?
        Anna tulla.. kirjoitti:

Vedä räkänokka kätees. Et ole muuta kuin uhoava henkisesti 15v tasolle juuttunut pikkupoika.

• vakinei

tennarin ed3s viikoloppuna naisten hakkaaja poke vain käski hakkaajan pois ja táxi aukeaman polisitkin hukkas hakkaajan saamattomuuttaan.. älkää ny hyvät ihmiset antako tällästen tapahtua vaan menkää väliin .. isänä ihmettelen.

• ari,

1. Cheris pub
      2. Jackalope
      3. Dublin irish pub
      4. Chicago
      5. Rooster pub

• jep:)

Armas.Täsy pösilö ovella ollut jo kauan.Jos sä kerran sänot sille pikkasenkin jotakin epäystävällistä vaikket riehukaan niin sen jälkeen ei mitään asiaa takaisin yli vuoteen.Heittää ihmisiä pihalle Armaksesta vaikka ne eí ole tehneet yhtään mitään eivätkä ole edes humalassa.Ja ihan vaan sen vuoksi että voi ottaa omia kavereitaan sisälle.Varmalta taholta kuultua.Onneksi en voi muutenkaan sietää koko mestaa.)

• negatiiv

Tiedän kyseisen portsarin, vittumainen ilme aina!
        Ei heru!

• Suomalaisia sorsitaa

Näin on typerää touhua!
      Eikö muutenkin ovimiehillä kuuluisi olla pukupäällä, rusetti ja juhlakengät.
      Hiuksissa jakaus.

Hirvittää kun portsarit eivät osaa alkuunkaan pukeutua,
      Niitä kamalia veltohtuneita farkkuja pierun puhkaisemia, kusen polttamia ja kauhtuneita hiki paitoja.
      Heilläkö muka on varaa arvostella ketkä pääsevät sisään ja ketkä eivät?
      Portsarit voisivat katsoa itseään, ennen kuin tulee arvostelemaan muita!
      Olen myöskin kyllästynyt katsomaan niitä kamapäisiä, agressiivisia, pervokatseisia portsareita varsinkin kun sen sekavuuden huomaa, että ei olla selvinpäin töissä. HÄPEÄ!

• järkyttynyt

yhden portsarin yllätin kerran runkkaamassa jonkun muijan/miehen takin taskuun ja tästä hyvästä itsensähäpeästä minulle annettiin porttikielto kyseiseen paikkaan.
      Tämä tapahtui silloin rock hollywood aikaan. Ihme paikka. Hyi saatana mitä pervoja.
      Tämän jälkeen tapasin kyseisen portsarin hississä äksyillen paineli hissin nappia alas häpeillen. Onneksi hän jäi pian, oksetti olla samassa hississa.
      Toivottavasti ei näy enään virassaan ja lahden baareissa.
      Humalassanäytti olevan tai jossain aineissa silmät kiiluivat.

• AitoLonksu

Mä en ole törmännyt Lahdessa yhteenkään huonoon portsariin, ehkäpä se johtuu myös minusta. Käyn usein juuri Lahden keskustan yökerhoissa, varsinkin siinnä missä on komea lyhyt tukkainen (ilmeisesti homo-tai bi) jäbä. Tykkää lääppiä mua kun menen sisään. (siis takin taskut ja farkkujen etutaskut). En tiedä miksi. Mut ihan ok.

• moversda

Hmmm... omasta mielestä lahdessa on kyllä asia portsarit joka paikassa. Eikö ne ole joka paikassa jonkun saman firman miehiäkin ? Joka tapauksessa asiallista kohtelua saa kun käyttäytyy asiallisesti.

• NNJÄH!!

cheri, tentollars, jakkalope

• entinen asiakas

Tän pvn päivitys.
      Armas , voi hyvää päivää. Todellakin tietyt pääsee ja saa tehdä mitä haluaa..

• tiedät varmaan kuka

Juuri näin.Armas ei kovin ihmeellinen meta ole muutenkaan.Mut portsarit ku Euroopan omistajia.Huutaa jo kaukaa sulle että ei mitään tulemista tänne tänään eikä muuten tulevaisuudessakaan.Vaikka en ole tehny mitään.Samoin ystävättäreni heitettiin ulos paikasta vain sen vuoksi että saavat uutta täytettä jonosta.Törkeää ja ei tämä tähän jää.

• Marja-a

Dublinissa... Poke ottaa kamat narikkaan, maksetaan maksu mutta ei muisteta ottaa narikkalappua eikä hän muista sitä antaa. Kotiin lähtiessä poke huomaa että lappu on yhä heillä ja asiakas kuvailee tavaransa tarkasti. Poke väittää nyt että maksua ei ole maksettu! Toinen poke tulee naama täristen vittuilemaan, että videolta näkevät ettei ole maksettu. Miksi he sitten ottivat tavarat narikkaan jos ei muka maksua tapahtunut?! Virheen tehnyt poke häpeää, tajutessaan oman virheensä mutta tärinänaamainen poke korottaa ääntään ja vittuilee yhä. Maksamme maksun uudestaan, narikassa on mm. kallis järjestelmäkamera. Melkoista meininkiä... En ole ikinä naisena tuntenut oloani uhatuksi väkivallalla poken toimesta...

• pokemon3

Oiskohan sitä vikaa myös asiakkaissa?
      Miksi pitää aina inttää vastaan jos portsari jotain sanoo?
      On ihan omaa syytä jos pihalle lentää

• Konarikolmonen

1. Jackalope, aivan aasi portsari!
      2. Dublin, mielivaltainen tekee mitä satuu

• Helvetin läpikäynyt

Mä en ole käynyt yhdessäkään baarissa tm. juottolassa enää sitten syksyn 2008. Alkoholinkäytön lopetin myös - lokakuun 7. pvä tulee 5 vuotta viimeisestä juomakerrasta.
      Tämä raittiina eläminen on ollut todella mukavaa, kaikki nämä vuodet. Muun muassa: rahat riittävät paremmin, koska enää ei ole tarpeen kantaa yhtäkään euroa, yhteenkään baariin - eikä tarvitse kantaa viinaa kämpille. Eikä ole eikä tule ikäviä kokemuksia tylyistä portsareista, huonoista menomestoista, alkoholinkäytön parista.
      Raittiina haluan myös elää ja minulla ei ole pienintäkään halua eikä syytä palata niihin vanhoihin juomakuvioihin, jotka eivät missään olosuhteissa toisi minun elämään yhtään mitään hyvää.

• absolutisti

Hei FiksuKundi. Tollasta se on, mutta kun poket ovat lain yläpuolella, niin he saavat tehdä ihan siis mitä lystäävät ja poliisit uskovat aina kaikki portsarien selitykset.
      No, mutta onneksi ei ole tarpeen kierrellä baareja. Sehän se baarien puoli onkin, että kun niissä ei ole pakko käydä. Mitään muuta hyvää ei baareissa olekaan.
      Koittakaa pärjätä.

• !!!!!!!!

köyhät pienipalkkaiset portsarit hahahaaaaaa!!!!!!!!! dublinin p naamaportsarit . haluuvat vaan näyttää ja esittää . kaikki nauraa niille hahahaaa

• Halonpaper11

Jatkossa jollei muuta,niin kuitti pitää antaa. Itse otan sen mielelläni. Ja se tulisi antaa kysymättäkin niin ovella, kuin tiskillä tai narikassakin.
        Vaatikaa kuitti,ottakaa kuitti ja vasta sen jälkeen heitätte sen vaikka lähimpään roskikseen. Ihan periaatteesta.

• Vip asiakas

Näppärin käyttää niitä yökerhoja joissa ei tällaisia tavallisia portsareita ole. Ja jos et tiedä mistä puhutaan, niin sinun ei kuulukaan tietää.

• pääruhjeilla

Chicagossa. Aiva käsittämättömiä idiootteja. Kerkee mitää sanomaa ku käydää päälle. Ja sitte vielä samat läskipäät retuuttaa aivan syytöntä naista. Kannattaa vaihtaa alaa jos ei kasetti kestä.

• Kofof

Ihminen on aina tekojensa summa eli sitä saa mitä tilaa.

• Monesti lahden baareissa käynyt ja Yhdessäkään ei ole ollut ärsyttävä portsari. Jos Itse ääliömäisesti käyttäytyy niin tottakai saa samanlaista kohtelua.

• Jehiliini

Jackalope portsari on kamala, armas portsari on idiootti. Kumpa olisi edes jokin koulutus ja taso portsareissa.

• SSaaTaNa

Minut meinavisat tappaa vuonna 2004, ihan mitättömän väärästä lasista juomisen takia. Tarjoilijaportsari kuristi kaulasta. En olisi selvinnyt elävänä, mutta oikea portsari tuli väliin.

• hrasia

Aleksanteriassa Lahdessa eräs pikkupoika portsari halus näyttää, mitenkä yli 50 kymppinen heitetään ulos. Hän otti kuristusotteen, mutta minä vanhana painijana heti väistin sen. Otin jalasta kiinni ja heitin sen takaseinälle. Kysyin häneltä, oliko tossa nyt mitään järkee, hän vastasi, kun on niin paljon adrealiinia veressä, että pitää joskus purkaa, johonkin vanhempaan.

• VedänköPeppuun

Älä jauha paskaa rimpula.

• gravel

Aleksissa saa turpaansa ainoastaan siltä nuorelta portsarilta, joka ei mymmärrä kaikkien asiakkaitten päämääriä siis Lahdessa. Onks se hullu.

• paxxel

Onks se nuori portsari Aleks. Lahdessa ihan terve. Tuntuu aika väkivaltaiselta hui hui.

• eruoxm

Olin käymässä kylässä Lahdessa ystäviäni luona. Ravintolaan piti päästä. Oli virhe kun mentiin nuorten suosimaan alekseihin. Mun vanha mies sai portsarilta nyrkin iskuman naamaan. En tiedä miksi. Ei tulla koko lahteen enää ikiknä.

• imekää.kassejanne

Kaikki poket on homoja. Myös te valittajat olette homoja. Minäkin olen homo. Kaikki olemme homoja.

• huipelotta

Jacklopen portsari sanoi, kun otti kuristusotteen, että nyt kuolet. Onneks kaverit auttoi. Nyt olen vesiselvä. Tunnelissa käynyt.

• entineportsari

Sen vielä sanon, portsarit douppin testiin tai mikä se nyt oli. Liian monta nuorta kuollut näitten ylivääpelien käsiin. Portsareille sanoisin, että matkustelkaa, niin näette vähän maailmaa. Teiltä silloin se lähtee se käsitys , perkele toi on kännissä, tota on helppo tarttua takaa päin, ja ottaa kuristusote. 2 min ja henki pois hihi.

• Nanote

Eihän Lahessa ole kuin hyviä portsareita :)

• Anonyymi

Ja tero

• JV-VAT

no ainakin Dublin irish pub , Katselin että Total Sec hoitaa kyseistä paikkaa ja satuin törmäämään niiden sivuilla kyseiseen portsariinkin jolla puuttuu asiakaspalvelukyky täysin ja aliarvioi asiakkaita, oma maku Heikkilä :stä jäi kanssa että ylimielinen ja aivan väärällä alalla oleva ja väärässä tehtävässä oleva henkilö, sääli hyvä baari muuten!

• Lahti2017

Erittäin hyvä lista! Onko sinulla antaa portsareiden nimiä Ten Dollars (Petri Sukunimi) ja Dublin Irish Bub kaikki poket. Jos saamme henkilotiedot voimme puuttua heidan ala-arvoiseen käytokseensä lakiteitse.

• Lahest03

Jos lakiteitse haluaa puuttua niin kyllä viranomaiset selvittää henkilötiedot. Ei yksityisen henkilön niitä tarvitse alkaa miettimään. Ravintola kyllä tietää kuka on ollut milloinkin työvuorossa. Te ette puutu mihinkään vaan viranomaiset puuttuvat jos sellainen vaatimus on perustellusti esitetty.

• Roni1975

Den dollarin rampa poke olevinaan kova äitin lässykkä läskiposki

• elämänkoulu.uho

Naisten poninletti ja pöllönrillit manboobseilla. Silti muka kova.

• mmfclahdenkannattajat

Lahtelaiset ovat tunnestusti kovia haastamaan riitaa.

• jhjh

KUn katsoo lahen ravintoloiden asiakaskuntaa niin pakko niiden portsareiden olla tiukkana. Kun on suht selvinpäin ja käyttäytyy normaalien käytöstapojen mukaisesti niin ei ominkäänlaisia ongelmia,

• räkänenänalla

Juuri näin. Kuivettunut räkä nenän alla rellestäjiä aamusta asti juopottelemassa kaupungilla.

• VeliVeikko

Pönttöjä portsareita löytyy varmaan samassa suhteessa kuin pönttöjä asiakkaitakin. Viime viikonloppuna ainakin santa fe ravintolassa oli asiallinen ja huumorintajuinen poke. Public cornerissakin ovella ollut tyyppi kohteli hyvin vaikka taidettiin olla otettu enemmän kuin pari.

• Minätietää

Soititko huilua myös?

• Anonyymi

Oletteko kokeilleet vanhaa ja toimivaa toimintoa.
      Anna ovimiehelle tippiä niin olet varmasti aina
      Siellä kunkku.
      1€ mennen ja tullen niin sinut huomataan aina., tietysti pari sanaa niin muistavat sinut aina.

Nimimerkki
      En jonota jonoissa koskaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1928
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1360
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe