Miehen niska

Sus-morsian ei nyt millään saa avattua..tätä jatkuu....

8

334

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkoksia sisällepääsyssä,oisko kielletty kokonaan...
      Niin tästä lähtien ilmoitan patentoiteeni niska-käsittteen,pitää mainita susmorsian allkulähde.Joku puhuui tuolla omakohtaisesta taiteen kokemisesta,minä nyt miehen niskan.Ei siis Spinozan,Kantin tai Sookrateen mukaan,vaan minun tutkimuksieni.

Niskoja on monenmoisia ja niskattomiakin...
      Muistakaa nyt; miehen niskasta puhuminen on patentoitu á la sus.
      Mielipiteitä kyllä voi esittää..

• valmistelen professuuria....luoja siitä minua auttakoon.
        Helekatti mikä niskatyö.

• Neljäs nikama~
        susmorsian kirjoitti:

valmistelen professuuria....luoja siitä minua auttakoon.
        Helekatti mikä niskatyö.

Älä vain kaada kaikkea toisten niskaan!

• pilvi*
        Neljäs nikama~ kirjoitti:

Älä vain kaada kaikkea toisten niskaan!

nyt , että uloita tutkimuksesi paikalliseen tanssiravintolaan. Kun näet sinua miellyttävän niskan, niin hae tanssimaan , mutta selvipäin tietysti. Eivät miehet, eikä kukaan arvosta örveltävää naista.

Sitten kiedot kauniisti kädet tuohon niskaan, ja kuinka ollakaan,siitä voi seurata sinua rauhoittava kokemus.
        Siitä voit saada väitöskirjaasikin kokemusta. Toivon hartaasti löytyvän sen niskan. Kirjoitan sinulle mantraksi ympyrärunon, jonka tein lapsena.

Niska, mikä niska
        sian niska
        mikä sika
        metsäsika
        mikä metsä
        kuusimetsä
        mikä kuusi
        joulukuusi
        mikä joulu
        lasten joulu
        mikä lapsi
        oppilapsi
        mikä oppi
        laskuoppi
        mikä lasku
        kosken lasku
        mikä koski
        niska koski

• pilvi* kirjoitti:

nyt , että uloita tutkimuksesi paikalliseen tanssiravintolaan. Kun näet sinua miellyttävän niskan, niin hae tanssimaan , mutta selvipäin tietysti. Eivät miehet, eikä kukaan arvosta örveltävää naista.

Sitten kiedot kauniisti kädet tuohon niskaan, ja kuinka ollakaan,siitä voi seurata sinua rauhoittava kokemus.
        Siitä voit saada väitöskirjaasikin kokemusta. Toivon hartaasti löytyvän sen niskan. Kirjoitan sinulle mantraksi ympyrärunon, jonka tein lapsena.

Niska, mikä niska
        sian niska
        mikä sika
        metsäsika
        mikä metsä
        kuusimetsä
        mikä kuusi
        joulukuusi
        mikä joulu
        lasten joulu
        mikä lapsi
        oppilapsi
        mikä oppi
        laskuoppi
        mikä lasku
        kosken lasku
        mikä koski
        niska koski

pytagooran kuution teema oli totta....hehheh.

• pilvi*
        susmorsian kirjoitti:

Jos oikein muistan.Kolmion myös narujen avulla kärjet keskustaan päin, mutta huvittavinta on papujen syönnin
        kielto. Taisi olla estetiikko myös.
        Toki tehnyt "uranuurtavaa työtä salaisine oppilaskuntineen, mikä ihmetyttää nykyihmistä. Matematiikka on minusta ja fysiikka universaalista.

• susmorsian kirjoitti:

paljenko panisin suolaa?

• Vakinikki

Kun sinä Sus hyväniskaisen tapaat, niin muistathan ettet niskoittele sille IhanuusNiskallesi etkä kyllä myöskään niskojasi taita, kun hälle keikistelet. Älä sitten mihinkään Niskaseen tyydy, niillon kuten ymmärrät, pienet kuikeloniskat, vaikka kuin ois komiaa huivia kaulallaan. Niskasille vain niskojasi nakkele!

Loheen panet suolaa hyppy sellisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      52
      1266
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      86
      986
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      907
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      854
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      833
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      762
    7. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      24
      729
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      44
      718
    9. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      25
      657
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      122
      645
    12. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      606
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      575
    15. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      83
      528
    16. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      520
    17. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      134
      518
    18. 39
      495
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      487
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      487
    Aihe