Sus-morsian ei nyt millään saa avattua..tätä jatkuu....
Miehen niska
8
222
Vastaukset
katkoksia sisällepääsyssä,oisko kielletty kokonaan...
Niin tästä lähtien ilmoitan patentoiteeni niska-käsittteen,pitää mainita susmorsian allkulähde.Joku puhuui tuolla omakohtaisesta taiteen kokemisesta,minä nyt miehen niskan.Ei siis Spinozan,Kantin tai Sookrateen mukaan,vaan minun tutkimuksieni.
Niskoja on monenmoisia ja niskattomiakin...
Muistakaa nyt; miehen niskasta puhuminen on patentoitu á la sus.
Mielipiteitä kyllä voi esittää..- Neljäs nikama~
susmorsian kirjoitti:
valmistelen professuuria....luoja siitä minua auttakoon.
Helekatti mikä niskatyö.Älä vain kaada kaikkea toisten niskaan!
- pilvi*
Neljäs nikama~ kirjoitti:
Älä vain kaada kaikkea toisten niskaan!
nyt , että uloita tutkimuksesi paikalliseen tanssiravintolaan. Kun näet sinua miellyttävän niskan, niin hae tanssimaan , mutta selvipäin tietysti. Eivät miehet, eikä kukaan arvosta örveltävää naista.
Sitten kiedot kauniisti kädet tuohon niskaan, ja kuinka ollakaan,siitä voi seurata sinua rauhoittava kokemus.
Siitä voit saada väitöskirjaasikin kokemusta. Toivon hartaasti löytyvän sen niskan. Kirjoitan sinulle mantraksi ympyrärunon, jonka tein lapsena.
Niska, mikä niska
sian niska
mikä sika
metsäsika
mikä metsä
kuusimetsä
mikä kuusi
joulukuusi
mikä joulu
lasten joulu
mikä lapsi
oppilapsi
mikä oppi
laskuoppi
mikä lasku
kosken lasku
mikä koski
niska koski pilvi* kirjoitti:
nyt , että uloita tutkimuksesi paikalliseen tanssiravintolaan. Kun näet sinua miellyttävän niskan, niin hae tanssimaan , mutta selvipäin tietysti. Eivät miehet, eikä kukaan arvosta örveltävää naista.
Sitten kiedot kauniisti kädet tuohon niskaan, ja kuinka ollakaan,siitä voi seurata sinua rauhoittava kokemus.
Siitä voit saada väitöskirjaasikin kokemusta. Toivon hartaasti löytyvän sen niskan. Kirjoitan sinulle mantraksi ympyrärunon, jonka tein lapsena.
Niska, mikä niska
sian niska
mikä sika
metsäsika
mikä metsä
kuusimetsä
mikä kuusi
joulukuusi
mikä joulu
lasten joulu
mikä lapsi
oppilapsi
mikä oppi
laskuoppi
mikä lasku
kosken lasku
mikä koski
niska koskipytagooran kuution teema oli totta....hehheh.
- pilvi*
susmorsian kirjoitti:
pytagooran kuution teema oli totta....hehheh.
Jos oikein muistan.Kolmion myös narujen avulla kärjet keskustaan päin, mutta huvittavinta on papujen syönnin
kielto. Taisi olla estetiikko myös.
Toki tehnyt "uranuurtavaa työtä salaisine oppilaskuntineen, mikä ihmetyttää nykyihmistä. Matematiikka on minusta ja fysiikka universaalista. susmorsian kirjoitti:
pytagooran kuution teema oli totta....hehheh.
paljenko panisin suolaa?
- Vakinikki
Kun sinä Sus hyväniskaisen tapaat, niin muistathan ettet niskoittele sille IhanuusNiskallesi etkä kyllä myöskään niskojasi taita, kun hälle keikistelet. Älä sitten mihinkään Niskaseen tyydy, niillon kuten ymmärrät, pienet kuikeloniskat, vaikka kuin ois komiaa huivia kaulallaan. Niskasille vain niskojasi nakkele!
Loheen panet suolaa hyppy sellisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622