Sain kaverilta nokia n73:n testiin pariksi päivää, nyt on vaan semmonen ongelma että kun näpyttelee ping koodin niin sen jälkeen tulee ilmoitus "sim kortti ei kelpaa". Ihmeteltiin vaan siinä että kun ei ole mitään kytky sopimusta edes koskaan tehty, sopimus on päättyny jo noin vuosi sitten ja sopimuksen kesto on ollut vuosi. KytkKavy puhelimessahan tuo sopimuksen kesto aika on kuitenkin kaksi vuotta. erilla on siis elisan liittymä ja minulla telefinlandin. Olen kokeillut kahta eri telefinlandin korttia eikä ole toiminut.
Ja kun puhelimen aukaisee ilman sim-korttia niin käynnistäessä vilahtaa Elisan logo ja tunnus musiikki, muitakin elisa "juttuja" on jäänyt puhelimeen.... outoa??
Miten saisin ongleman ratkaistua? Mistä paikoista kannattaisi lähteä kyselemään ongelman ratkaisua? (Elisa, telefinland, nokian asiakaspalvelu, liike mistä puhelin on ostettu?)
Elisan "kytkykö"?
nokia n73
1
449
Vastaukset
- sillä lailla
jos se puhelin on ollut elisan kytkypuhelin, on siihen toki jäänyt sim-lukitus.. sehän ei puhelimesta poistu vain siksi että joku päivämäärä sattuu kohdalle (sopimuksen päättyminen).
kaverisi pitäisi olla nyt elisan asiakaspalveluun yhteydessä, josta hän saa sim-lukituksen purkukoodin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408