SUT:n ufohavaintotietokanta

sivupersoona xl

Sut:n ufohavaintotietokannassa on jo yli sata ufohavainnoksi luettavaa ilmiön kuvausta. Ihmettelen vain miksi järjestysnumerot heittävät, uusin havainto on nro 116 kun edellinen on 106. Missä puuttuvat yhdeksän havaintoa?

http://www.fufora.fi/ufodb/ufoselaa.php

3

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä ihmettelee miksi SUTin havaintotietokannassa numerot heittävät.
      Selityksiä on kolme:
      1. Jokainen havaintoilmoitus menee ensin SUTin hallitukselle tiedoksi ennenkuin se hyväksytään tietokantaan.
      Hallituksen jäsenen on joko hyväksyttävä tai hylättävä ilmoitus tässä vaiheessa. Koska jokainen ilmoitus saa oman numeronsa niin hylätyn ilmoituksen numero jää pois tietokannasta.
      Näitä hylättyjä ilmoituksia on esim. n. s. pelleilmoituksia joita tulee silloin tällöin.
      2. Jos joku hallituksen jäsen on hyväksynyt tietyn ilmoituksen muttei muita niin saattaa hyvin käydä niin että numerojärjestys heittää.
      Itse olen ollut juuri lomalla ja palattuani lomalta niin tarkistin juuri eilen tilanteen ja hylkäsin pari ilmoitusta ja hyvksyin joitakin muita asiallisia ilmoituksia.
      3. SUTin toimintaperiatteisiin kuuluu ettei havaitsijan yhteystietoja julkaista ilman nimenomaista lupaa.
      Havaintoilmoituksen automatiikkaa onkin rakennettu siten että annetut yhteystiedot putoavat automaattisesti pois kun havainto hyväksytään. ( Mutta jää kuitenkin SUTin hallituksen tietoon).
      Joskus kuitenkin havaitsija itse kirjoittaa yhteystietojaan tai nimeään itse ilmoituksen tekstiin ajattelematta asiaa jolloin ilmoitus pysäytetään ( jos asia huomataan) kunnes nettivastaava on ehtinyt poistaa nimen tai yhteystiedon itse tekstistä. Tähän vaaditaan nettivastaavaa koska hallitus ei pysty siihen.

Tästä syystä numerointi välillä heittää.
      Muistutan samalla että SUTin syysseminaari on Oriveden Päiväkummussa 26-27.9 eli ihan lähiaikoina.
      Jos olet kiinnostunut ufoista niin tervetuloa.
      Lisätietoja löydät SUTin foorumilta.
      Terveisin
      B.Borg
      SUT ry

• sivupersoona xl

Asia selvisi.

Otan kutsunne Päiväkummun syysseminaariin henkilökohtaisesti :) Jos pääsen paikalle, nyppään hihasta.
        Lisäksi olisi (positiivinen) kana kynittävänä Käpymäen kanssa... :)

• sivupersoona xl kirjoitti:

Asia selvisi.

Otan kutsunne Päiväkummun syysseminaariin henkilökohtaisesti :) Jos pääsen paikalle, nyppään hihasta.
        Lisäksi olisi (positiivinen) kana kynittävänä Käpymäen kanssa... :)

paikalle, niin katsotaan kui höyhenet sit pöllyy...:).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8373
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4664
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4343
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3483
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe