Omistan Megane break farmari1.6 mv. -04. Olen jo vuoden päivät ihmetellyt mikä ihme kloksuu ja kolahtelee keskiosassa tai peräpäässä. On käytetty huollossa, mutta mitään eivät ole löytäneet. On vaihdetty raidetangon päitä, ei kolahteluun vaikutusta. Epäilty pakoputken hakkaavan runkoon, no sitä ei tarkemmin olla vielä tarkistettu. Epätasaisuudella ja pikkasenkin kun on töyssyä kuuluu vain klok klok jostain. Muutaman kerran on kuulunut oikeen sellainen epämääräinen posahdus, kuin tyhjään tynnyriin jokin olisi osunut. Pelkään, vain että jokin suurempi remppa olisi tulossa. Näin naisena, hankalaa arvioida mikä vika, kun kerta eivät huollossakaan löydä kolinoiden syytä. Joku arveli, että iskarit jäykät?? Tuskin. Onko kokemuksia.
MIkä kolahtelee
???)))kk
1
296
Vastaukset
tarkistaisin varapyörän kiinnityksen, jos vaikka pääsisi liikkumaan poterossaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039