Aioin ostaa pelikonsolin mutta en tiedä kumpi olisi järkevämpi ostos ps3 vai xbox360. suositelkaa jompaakumpaa ja pelikonsoli paketteja joissa tuisi peli mukana. en liiemmin katsele elokuvia sen takia bluray soitin ei ole pakollin. Aion ostaa konsolin vasta ensi vuonna joskus helmikuun aikana. olen katsellut kumpaakin konsoli jo netistä. En myöskään pelaa paljoa netissä en siis välitä maksaako netissä oleminen konsolilla.
ps3 vai xbox360
3
261
Vastaukset
- xbox360jee
xbox 360 on parempi
- sdfghjkkk
ja paska tulee kyrvästä
- ...---...
Itse olen harkinnut myös jommankumman hankkimista. Intohimoja puoleen eikä toiseen ole, ja järkisyillä valintaan vaikuttaa seuraavat asiat:
* kummalle konsolille on enemmän itseä miellyttäviä pelejä (molemmille löytyy paljon hyviä pelejä, mutta toisella voi olla enemmän omaa makua myötäilevää)
* jos moninpelit kiinnostaa, kannattaa hankkia sama mikä kavereilla on - voi pelata moninpeliä yhdessä. Xboxin moninpeliservice on kuulemma vähän parempi, mutta maksullinen
Itse en juuri moninpelejä pelaa, ja Xboxin pelivalikoima miellyttää enemmän, joten valinta on selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288