tv:n antenniliitin hajosi

RDi

pari vuotta sitten uusitusta kaapeli-tv:n antennirasiasta meni tv:n liitin hajalle. käsittääkseni radio-liittimeen tulee sama signaali, voisiko tuota radio-liitintä käyttää adapterilla tv:n katselemiseen väliaikaisesti, vai onkohan näissä uudemmissakin rasioissa radio-puolella liikaa suodatusta?

4

2192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoåpåpåpåp

Jos asut taloyhtiössä, eli kerros/rivitalossa, niin nuo rasiat kuuluvat taloyhtiön hallintaan, eli soitto huoltoon/isännöitsijälle, niin tulevat korjaamaan.

Jos omakotitalossa, niin antenni/sähkömies paikalle tai ostat itse uuden rasian ja vaihdat, jos ruuvari pysyy kädessä.

Vaimennuksista en tiedä.

• RDi

Niin, isännöitsijä totesi, että käytä omavalintaista antennifirmaa. Sellaista kun ei saa ennen ensi viikon alkua paikalle, niin ajattelin, että voisi väliaikaisesti kokeilla tuota radioliitintä. Itse en viitsi rasiaa vaihtaa, kun kyseessä on ketjutettu asennus, ja joku riemastuisi siitä taatusti

• frangrabba
        RDi kirjoitti:

Niin, isännöitsijä totesi, että käytä omavalintaista antennifirmaa. Sellaista kun ei saa ennen ensi viikon alkua paikalle, niin ajattelin, että voisi väliaikaisesti kokeilla tuota radioliitintä. Itse en viitsi rasiaa vaihtaa, kun kyseessä on ketjutettu asennus, ja joku riemastuisi siitä taatusti

sano suoraan vaan ettet osaa vaihtaa rasiaa,ketä siittä nyt riemastuisi naapurit vai,ihan samoin ne riemastuu kun korjaaja sen vaihtaa,no oottko nyt edes varma et rasiassa on vika,millä ihmeellä sä sen olet rikki saanut,et sä siittä radion puolelta saa oikeeta singnaalia

• piip:-

jos sulla on sukupuolenvaihdin, niin mikset kokeile? pahin mitä voi tapahtua on se että rasia on suodatettu niin hyvin ettet tv-signaalia radio-liittimeltä saa. mutta ei siinä siis mitään rikki voi mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5307
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5074
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1673
    Aihe