Meidän kirjaston hakupäätteet eivät tomi kuten pitäisi. Se ei löydä MITÄÄN sanoilla "kauhu nuoret" tai "vampyyri nuoret" paitsi jälkimmäisestä jotain typeriä tietokirjoja. Olisiko edes pienen pientä vinkkiä, mitä voisin lukea? Suosikkikirjallisuuttani on Houkutus (ahh, vampyyrejä!) ja Romeo ja Julia (kuolema rakkauden vuoksi, niin tappavan romanttista!!). Olen lukenut Goosebumbsit ja The Nightmare Roomit läpi, Päivä kauhumaassa- ja Fear Streetejä tämä tuppukirjasto ei edes tunne. Uuttakuuta, Epäilystä jne. en edes halua lukea, koska katson mielummin tässä tapauksessa elokuvat ensin, ettei käy kuten Pottereissa: petyn leffaan. Potterit olen myös lukenut, kehnolla menestyksellä: juoni on lapsellinen: [SPOILER! JOS ET OLE VIELÄ LUKENUT 7. ETKÄ HALUA TIETÄÄ LOPPURATKAISUA, HYPPÄÄ SEURAAVAAN KAPPALEESEEN!] Voldemort käyt. katsoen tappaa itsensä!
Niin, eli olen lukemisen puutteesta kärsivä Twilight-fani.
Kiitos kun jaksoit lukea
Luettavaa, minä rukoilen!
Twilighter-Qrisse
2
444
Vastaukset
- nett0
Voi jessus Twilight....
No, ei siitä sen enempää. Miten olisi Ystävät Hämärän Jälkeen? Löytyy vampyyrejä ja ehkä romanssin tapaista, mutta en kyllä suosittele sitä kovin nuorille. Teemat ovat sen verran raakoja etteivät sovi kovin nuorille tai herkille. - 899u
No.. aina on ne hyvät Harry Potter kirjat, niissähän on ihmissusia ym.. ja sitten on Darren Shan kirjasarja, kertoo vamppyyreistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849