Kaikissa kunnissa pitäisi periä yhtäsuuri koiravero.
Kaikille joka kunnassa
6
1085
Vastaukset
- veroa lisää
kissaverosta. Oisko hyvä olla myös hevosvero, käärmevero, liskovero........? Matovero olis tosi hyvä. Mulla on yksi lisko ja kasvatan sille tuhansia matoja vuodessa. 1sentti per mato x 1000matoa, laske siitä.
- olisi varmasti
valittajien ja kitisijöiten vero
- koiranomistaja.....
jotain tehäkin sit sillä rahalla!
Meidän kunnassa perittiin pitkään koiraveroa eikä koskaan mitään kunta tehnyt koiranomistajien tai koirien eteen. koirapuisto oli, mut ei siel mitään milleen tehty.
Ei se kuule ole oikein ruveta maksattaan ihmisiä jos se raha menee sit johonkin muualle.
Peritään sit myös vero talouksista jossa ei ole lemmikkiä, vaik lemmikin puutosvero. Niin ollaan tasan. - Huuge93
Jos koko kaupungissa ei ole edes yhtään koirapuistoa, eikä roskiksia tarpeeksi, mihin laittaa koirankakkapussit, mistä silloin pitäisi muka maksaa??? Tällainen vero on ikivanha jäänne, en tiedä mistä se on alkujaan edes peräisin.
- aloittajaa
Ehdottomasti kannatan aloittajan ehdotusta. Koiravero 0 € ja sama joka kunnassa.
- ikioma ja kova
aloittajaa kirjoitti:
Ehdottomasti kannatan aloittajan ehdotusta. Koiravero 0 € ja sama joka kunnassa.
RUIKUTUSVERO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069