puolustus ei olisi ollut taas reikäjuustoa. Kilttejä tyttöjä täytyy sanoa ja siksi jatkoon ei asiaa. Tollasissa läpiajoissa on vedettävä vaan törkeästi jalkoihin jos haluaa menestyä, näin ne tekee muutkin.
Ehkä taktiikka oli liian optimistisen hyökkäävä. Ei me nyt ihan niin hyviä olla varsinkin jos vastassa on englannin tasoinen joukkue. 3 omiin on liikaa.
Olisi mennyt hyvin jos....
4
575
Vastaukset
- ossitar
en allekirjoita tuota .. kyllä valmennusjohto on ajasta jäännyt pahasti jälkeen ..ei riitä enää pitkä ja perää !
Naisten tekniikka&kunto olisi riittänyt pelaamiseen..aivan junioritasoista valmennusta ..sen näki jo heti ensiottelusta.- MAALIVERKKOHEILUU
SUOMEN NAISTEN JOUKKUEEN TAISTELIJAT < VALKONEN.KALMARI.JULIN.MÄKINEN.SÄLLSTRÖM
- Katselija.
selostajalle asiallisesta työstä. Pallo suoraan aloituksesta maaliin ja selostaja totesi totuudenmukaisesti, että tämä on niin suomalaista. Vastaavassa tilanteessa Yle:n ainakin eräs suuriääninen selostaja olisi huutanut kurkku suorana, että kyllä me tästä vielä noustaan.
- MAALIPYSSY 22 MAALIA < JÄÄKIEKOSSA 20 JA JALKAPALLOSSA 2
TIINA SALMENILLE OLISI PITÄNYT ANTAA ENEMMÄN NÄYTÖNPAIKKAA..MIELESTÄNI PELI RATKESI S VALKOSEN < LOISTAVA PELAAJA < 119 MAAOTTELUA POISSA OLOON....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672