kaikki jotka käy täällä voisi sana nimensä tähän niin saisin paremmin selville ketä täällä on
Vastaukset 11
- rndm.
rndm. ilmoittautuu!
- yks tyyppi
mä ainakii käyn
- pearl player
yks tyyppi kirjoitti:
mä ainakii käyn
pearl player
- spheal
pearl player kirjoitti:
pearl player
spheal ilmoittautuu
- jamin10
Minä kans.
- poke-vaihtaja
Joo Poke-vaihtaja tääl
- Ninetales
Ninetales.
Ite käyn täällä aina välillä ja aina kun ehdin/pystyn ^^
- diivu_87
Mä käyn kanssa,totta kai! (tosin nyt viime aikoina en oo hirveesti ollaut edes konella ni ei oo täälläkään näjkynnyt) Mutta täällä siltä silti ollaan :)
- w-a
En tosin käy täällä niin usein, välillä vaan.
Unohdin äskenkin että oon rekannu tänne :D
- satsumi
Käyn sillointällöin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119757
- 58646
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?68616Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha75555Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55541Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26513- 152444
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40438Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414- 41405