Laavulla

lapinpoikaa

Tämä tapahtui pari vuotta sitten.

Kaverin oli lähdössä syksyllä Lappiin vaeltamaan isänsä kanssa. Mukaan lähti hänen tyttöystävä ja minä pääsin tavallaan hänen isän kaveriksi. Maran isä oli 45 vuotias erämies, joten matkasta tuli turvallinen. Hän oli vuosi sitten jäänyt leskeksi.

Minulla ei ollut mitään erävarusteita, mutta Maran isällä oli minuakin varten. Sain selkärepun kannettavaksi selkääni juna- ja linja-automatkan jälkeen.

Ensimmäisenä päivänä vaelsimme vain puolipäivää. Illansuussa aloitimme laavun teon ja ruanlaiton.

Mara halusi itselleen ja tyttöystävälleen oman laavun. Minä ja Heikki teimme oman laavun hieman erilleen, mutta molemmat lähelle nuotiota.

Raikas ulkoilma ja lämmin ruoka alkoivat väsyttämään. Kyselin miten me nukutaan. Heikki selvitti, että hänellä oli kahdenhengen makuupussi, jossa varmaan tarkeni. Untuvainen makuupussi oli kuuleman vähän liiankin lämmin alkusyksystä.

Näin kuinka Heikki riisui päällysvaatteensa pois, jättäen vain villasukat jälkaansa. Hän kävi lähipusikossa tarpeillaan ja joessa viellä pesemässä hampaansa. Minä odottelin, että minkä verran minä riisun vaatteitani. Hän neuvoi minua riisumaan itseni ihan boksereilleni.

Ryömin Heikin viereen makuupussiin, jonka vetoketjun hän veti kiinni. Tunsin aikuisen miehen ihon kosketuksen selässäni ja vierelläni.

Jonkun ajan kuluttua heräsin, kun Heikki lisäsi puita nuotioon. Näin kuinka Heikin alushousujen etuumus pullotti ja seisova kalu ei meinannut mahtua miehen housuun. Omakin kaluni alkoi seistä ihan tahtomattaan. Yritin kääntyä makuupussissa kyljelleni, ettei oma seisokkini olisi Heikille paljastunut.

Näin kuinka Heikki päästi valtavan paksun kullinsa housunsa puristuksista pois ja rapsutteli isoja kivespusseja, jotka roikkuiva täyden näköisenä, kullin nyt seisoessa täydessä mitassa. Tunsin Heikin tulevan selkäni taakse ja takapuoltani vasten painaitui sykkivä elin.

Housunkaulustani laskettiin alas ja housuni vedettiin nilkkoihin. Tunsin kuuman kullinpään anusreikääni vasten. Heikki otti sylkeä käteensä ja pyöräytti sen julmetun kullinsa päähän. Nyt elin oli liukas ja vallan helposti painumassa minuun sisälle. Tunsin kuinka terska lävisti sulkijalihakseni ja aiheutti minulle kivun tunteen. Pikkuhiljaa Heikki painoi lisää itseään minua vasten ja kulli painui yhä syvemmälle. Viimein hän käänsi minut vatsalleen ja poratui minuun niin syvälle kuin pääsi. Hän aloitti hiljaisen naimisen, vedellen kalunsa lähes pois ja taas painoi pohjaan asti.

Viimein hän nopeutti tahtiaan ja tunsin paineen vain lisääntyvän sisälläni. Kalu kasvoi äärimittoihin ja souti nyt liukkaassa suolessa avaten minut panolle ihan auki. Viimein tunsin kuinka elin alkoi nykien tyhjentyä suoleeni täyttäen spermalla joka sopen. Heikki jäi päälleni makaamaan hikisenä, kulli syvällä sisälläni ja lipoen kielellään korvaani, mikä lisäsi omaa kiihotustani. Olin antanut eräoppaalle mahtavan unilääkkeen.

Matka jatkui seuraavana aamuna ja minä varoin varomattomasti istumasta kantojen päähän, sen verran hellänä olivat paikkani.

0

11109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
        Maailman menoa
        57
        8791
      2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
        Ikävä
        151
        5350
      3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
        Maailman menoa
        119
        4906
      4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
        Maailman menoa
        8
        3822
      5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
        Maailman menoa
        83
        3426
      6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
        Maailman menoa
        53
        3349
      7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
        Yrittäjyys
        35
        2682
      8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
        Maailman menoa
        39
        2583
      9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
        Ikävä
        10
        2541
      10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
        Pyhäjärvi
        24
        1707
      Aihe