Haikea iltaruno..

Kauris-62

Oli lapsellista toivoa rakkautta
ja typerää itkeä itsensä iltaisin uneen


Oli liian suolaista
tullakseen makeaksi
ne kyyneleet

Luulin että minullekin olisi onnea suotu

Nyt on parasta vajota
syvään suohon
kerätä voimia
talvi tulee vielä

Ja en näköjään koskaan lakkaa
ajattelemasta
mitä jos kaikki olisikin
mennyt toisin

10

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitusta etsimässä

      Tuotapa on tullut viime päivien aikana itsekin toistettua lukuisia kertoja "mitä jos kaikki olisikin mennyt toisin"...

      Niin vain kuitenkin elämä yllättää ja kaikella on tarkoituksensa.

      Kiitos sinulle.

      • Kauris-62

        No,sellaista elämä on..yllättävää

        En aluksi päässyt rekattuna kirjoittamaan uudistuksen myötä uutta runoa.Yllättäen se sitten onnistuikin ja tämä pikku runonen näki päivänvalon.Oli vaikeeta keksiä otsikko ja vielä vaikeempaa teksti..

        Kiitos ,että luit ja kommentoit


    • lumileijona

      ei se tuo elämääsi lisää valoa,
      muuten et onnea sinä mistään saa,
      jos et itse sitä muille suo,
      siis muista tuo.
      Runosi henki sopii vuodenaikaan,
      sekin kun on niin hauras.

      • Kauris-62

        Kiitos sanoistasi lumileijona ja mukavaa perjantaita!


    • lindalinda1

      olen törmännyt itsekin ajatukseen
      ' mitä jos kaikki olisikin mennyt toisin '
      mutta yleensä se on turhaa =(

      ' Oli liian suolaista
      tullakseen makeaksi
      ne kyyneleet '

      Erityisen mieleenpainuva säe, kyllä koko runosikin.
      Pidin sen haikeudesta.

      • Kauris-62

        Niin kyllä jossittelu ja jälkivisaus on aina turhaa...
        runossa varsin käyttökelpoista ainesta.

        Kiitos paljon sanoistasi linda ja runoilemisiin!


    • Mysteriet

      Mutta samalla kovasti kaunis !

      • Kauris-62

        Voi kiitos sinulle Mysteriet ! Haikeutta syksyn tullen....


    • Kaikki olisi mennyt toisin?
      Olisiko mennyt paremmin?
      Vai vieläkin huonommin?

      Olen kokenut tilanteen
      ja miettinyt mitä virheitä tein?
      Lopuksi en löytänyt kuin virheitä.

      Pohjalla voi käydä
      sinne ei silti saa jäädä,
      se mikä sattuu myös opettaa
      ja rakentaa jotain vieläkin parempaa.

      Että, souvetaan vaan tätä elonrantaa
      ne korkeat aallotkin kerran kantaa,
      vielä tuoksuvat ruusut elonteillä
      vaikka silmät joskus täyttyvät kyyneleillä.

      Valoa päiviisi. T: Jokke

      • Kauris-62

        No mutta paljon kiitoksia,että tämän pikkurunon luit ja palautettakin vielä annoit!
        Eihän tässä mihinkään vajota,sillä kyllä tässä eukossa vielä henki pihisee ja jos runosuoni sykkii niin ainahan sitä tulee uutta aihetta....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe