Oli lapsellista toivoa rakkautta
ja typerää itkeä itsensä iltaisin uneen
Oli liian suolaista
tullakseen makeaksi
ne kyyneleet
Luulin että minullekin olisi onnea suotu
Nyt on parasta vajota
syvään suohon
kerätä voimia
talvi tulee vielä
Ja en näköjään koskaan lakkaa
ajattelemasta
mitä jos kaikki olisikin
mennyt toisin
Haikea iltaruno..
10
254
Vastaukset
- Tarkoitusta etsimässä
Tuotapa on tullut viime päivien aikana itsekin toistettua lukuisia kertoja "mitä jos kaikki olisikin mennyt toisin"...
Niin vain kuitenkin elämä yllättää ja kaikella on tarkoituksensa.
Kiitos sinulle.- Kauris-62
No,sellaista elämä on..yllättävää
En aluksi päässyt rekattuna kirjoittamaan uudistuksen myötä uutta runoa.Yllättäen se sitten onnistuikin ja tämä pikku runonen näki päivänvalon.Oli vaikeeta keksiä otsikko ja vielä vaikeempaa teksti..
Kiitos ,että luit ja kommentoit
- lumileijona
ei se tuo elämääsi lisää valoa,
muuten et onnea sinä mistään saa,
jos et itse sitä muille suo,
siis muista tuo.
Runosi henki sopii vuodenaikaan,
sekin kun on niin hauras.- Kauris-62
Kiitos sanoistasi lumileijona ja mukavaa perjantaita!
- lindalinda1
olen törmännyt itsekin ajatukseen
' mitä jos kaikki olisikin mennyt toisin '
mutta yleensä se on turhaa =(
' Oli liian suolaista
tullakseen makeaksi
ne kyyneleet '
Erityisen mieleenpainuva säe, kyllä koko runosikin.
Pidin sen haikeudesta.- Kauris-62
Niin kyllä jossittelu ja jälkivisaus on aina turhaa...
runossa varsin käyttökelpoista ainesta.
Kiitos paljon sanoistasi linda ja runoilemisiin!
- Mysteriet
Mutta samalla kovasti kaunis !
- Kauris-62
Voi kiitos sinulle Mysteriet ! Haikeutta syksyn tullen....
Kaikki olisi mennyt toisin?
Olisiko mennyt paremmin?
Vai vieläkin huonommin?
Olen kokenut tilanteen
ja miettinyt mitä virheitä tein?
Lopuksi en löytänyt kuin virheitä.
Pohjalla voi käydä
sinne ei silti saa jäädä,
se mikä sattuu myös opettaa
ja rakentaa jotain vieläkin parempaa.
Että, souvetaan vaan tätä elonrantaa
ne korkeat aallotkin kerran kantaa,
vielä tuoksuvat ruusut elonteillä
vaikka silmät joskus täyttyvät kyyneleillä.
Valoa päiviisi. T: Jokke- Kauris-62
No mutta paljon kiitoksia,että tämän pikkurunon luit ja palautettakin vielä annoit!
Eihän tässä mihinkään vajota,sillä kyllä tässä eukossa vielä henki pihisee ja jos runosuoni sykkii niin ainahan sitä tulee uutta aihetta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439