Saako itse tehdä hormin muuraustyöt, vai vaaditaanko joku sertifikaatti tai tutkinto?
On kyllä oma käsitys siitä, että siittävaan, jos hyvää saa tehtyä.
Tarvitaanko lupia, jos vanhan hormin tilalle muuraa uuden, tai laittaa vaikka moduuleista?
Riittääkö nuohoojan tarkastus, vai pitääkö yleensäkään jonkun tarkastajan käydä hyväksymässä työ?
Tee-se-itse horminmuuraus sallittua?
teeppäomaalkohallas
2
604
Vastaukset
- Horminkaataja
Muuta kuin laastikauha tiiliä betonia ja katsoa ettei hormi kallistu kuin korkeutta rupeaa enemmän hormille tulemaan.
- teetätän piipun ammattilaisella
Ihan sama, kuka sen tekee, kun vain on tehty oikein. Uusissa taloissa tarvitaan rakennuslupaan hormipiirros, joka toimitetaan omaan rakennusvalvontaan. Vanhaa korjatessa kukaan tuskin kyselee mitään. Tärkeintä, että piippu toimii oikein ja on turvallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178