Olenko metsästäjä?

Olenpa hyvinkin. Parhaillaan (väliaika nyt) suunnistan kaukoputkeani kohti Jupiteria ja sitä ympäri pörrääviä kuita kohti. Eihän siinä apinalle ole mitään mielenkiintoista, mutta itseäni lähinnä kiinnostaa tähtitieteen historia. Vaikka siis kaikki tiedämme, jotta kyseisiä kuita on, niin haluan nähdä ne omin silmin ja sitä kautta tunnelmoida ja pohdiskella miten jotkin suurmiehet älysivät jotain suurta. Metsästän siis vaikkapa planeettoja, joita tiedän olevan olemassa. Ympärillämme pyörii kuitenkin muitakin taivaankappaleita, joista seuraavassa jotain Susianalyysiin liittyen.

Nythän monet hysteerikot näkevät susia kaikkialla. Ei tarvi kaukoputkea eikä miroskooppia, niin susi yrittää näiden tollojen mielestä aivan varmasti jotain. Susi on "hihhuleitten" mielestä asteroidi, joka aivan varmasti osuu jonkin perheenjäsenesi kohdalle raateluhampaineen. Tällaisen asteroidin törmäys on kuiteskin reaalimaailmassa yhtä todennäköinen kuin suden suorittama ihmisen raatelu. Sitä sattuu silloin tällöin ja se on VOI VOI hysteerisen apinan kannalta. Itkua ja voivottelua tältä osin mahtuu tähän maailmaan.

Toisaalta, jos metsästyksestä puhutaan, niin minä mieluiten metsästän naaraita. Siis hempeitä naisia. Tämä tahtoo usein unohtua arkimetsästäjästä, joka mieluummin viettää aikaansa "miehisissä" touhuissa. Eipä tuolloin oma vaimo kiinnosta, jos ei muittenkaan vaimo. Pääasia on, jotta on hauskaa räkä poskella.

Olenko siis metsästäjä? Minä väitän, jotta olen fiksu metsästäjä.

22

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisttoist

      eilen ollut ketään kuollut kun piti avaruuteen mennä

      • susien eikä karhujen raatelemana, heh heh. Sinä tuskin tiedät Jupiterista yhtään mitään. Olet selvästi velliperse, joka pelkää susia.


      • jes jes jes
        Susianalyytikko kirjoitti:

        susien eikä karhujen raatelemana, heh heh. Sinä tuskin tiedät Jupiterista yhtään mitään. Olet selvästi velliperse, joka pelkää susia.

        jos tääll alletaan velliperse pelkureita hakemaan niin kyllä se löytyy sieltä analyytikko puolelta. Jätkä kirjoitteli eilen herjauskirjeitä ja sitten peloissaan poisti parhaat hengentuotteensa mitä oli koskaan saanut aikaan. Varmaan istuit koko eilisen illan kotona ja pureskelit kynsiä ja maha kuralla odotit koska ovikello soi ja poliisi on on ovella. Aamuyöstä kun kukaan ei tullutkaan noutamaa niin hätäpäissäään keksit siinä että haetaan aihe avaruudesta, kyllä on säälittävää.


      • jes jes jes kirjoitti:

        jos tääll alletaan velliperse pelkureita hakemaan niin kyllä se löytyy sieltä analyytikko puolelta. Jätkä kirjoitteli eilen herjauskirjeitä ja sitten peloissaan poisti parhaat hengentuotteensa mitä oli koskaan saanut aikaan. Varmaan istuit koko eilisen illan kotona ja pureskelit kynsiä ja maha kuralla odotit koska ovikello soi ja poliisi on on ovella. Aamuyöstä kun kukaan ei tullutkaan noutamaa niin hätäpäissäään keksit siinä että haetaan aihe avaruudesta, kyllä on säälittävää.

        kun minä en apinoilta kysele aiheita, mistä kirjoitan.

        Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.


      • jes jes jes
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kun minä en apinoilta kysele aiheita, mistä kirjoitan.

        Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.

        ny vapiset ja pelkäät, eikä ihan aiheetta. Mikäli sinulla ei ole tarkoitus loukata eikä aiheuttaa mielipahaa niin nyt olisi ensinnäkin anteeksipyyntö uhrin omaisilta paikallaan, niistä kommeneteistasi.
        Käsittääkseni et kuitenkaan moiseen alennu koska et halua loukata etkä pahoittaa kenekään mieltä, ksäittääkseni ne sinun poistetut kommenttisi ovat sinun opetusmateriaaliasi, jota käytät syrjäkylillä. Millä tavalla petokauhuinen hysteerikko sopii siihen yhteyteen, jossa tarjosit parasta opetustasi uhrin omaisille, laukomalla suuria ajatuksiasi ihmiskunnan sivistämiseksi.


      • Raja tulee kaikille vastaan
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kun minä en apinoilta kysele aiheita, mistä kirjoitan.

        Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.

        analyytikon sielunelämä, tai sen puute. Ettei ollut herkkän ihmisreppanan mieleen, kysymys oli suoranaisesta herjaamisesta. Sama kuin tällä naureskelija nimimerkillä, hänelle on jo monesti vinkattu sen aloituksen pois hoitamisesta. Katsotaan meneekö viesti perille muiden medioiden kautta. Viestihän siellä näkyy olevan todisteena.


      • Raja tulee kaikille vastaan kirjoitti:

        analyytikon sielunelämä, tai sen puute. Ettei ollut herkkän ihmisreppanan mieleen, kysymys oli suoranaisesta herjaamisesta. Sama kuin tällä naureskelija nimimerkillä, hänelle on jo monesti vinkattu sen aloituksen pois hoitamisesta. Katsotaan meneekö viesti perille muiden medioiden kautta. Viestihän siellä näkyy olevan todisteena.

        sitä nyt raavas metsästäjäpoika on niin herkkänä. Itku sulla varmaan tulee tappaessasi sorsaakin. Ota nenäliinoja mukaan jahtireissullesi.


      • jes jes jes kirjoitti:

        ny vapiset ja pelkäät, eikä ihan aiheetta. Mikäli sinulla ei ole tarkoitus loukata eikä aiheuttaa mielipahaa niin nyt olisi ensinnäkin anteeksipyyntö uhrin omaisilta paikallaan, niistä kommeneteistasi.
        Käsittääkseni et kuitenkaan moiseen alennu koska et halua loukata etkä pahoittaa kenekään mieltä, ksäittääkseni ne sinun poistetut kommenttisi ovat sinun opetusmateriaaliasi, jota käytät syrjäkylillä. Millä tavalla petokauhuinen hysteerikko sopii siihen yhteyteen, jossa tarjosit parasta opetustasi uhrin omaisille, laukomalla suuria ajatuksiasi ihmiskunnan sivistämiseksi.

        puhutaan, niin sinä et ole minun herjauksen uhri. Sen sijaan olet kyykytykseni uhri, heh heh.


      • hysteerikoille
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kun minä en apinoilta kysele aiheita, mistä kirjoitan.

        Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.

        voikin terapia olla tarpeen.
        Metsästäjät sen sijaa tietävät ihan ilman hysteriaa konstit hoidella pedot siten, että kauhua ei edes pääse syntymään.


    • vaikka lähteä

      sinne Jupiterin kuutamoihin. Niin maailmakin pelastuu ???

      • maailma enemmän pelastuu jos minä pysyttelen maan pinnalla ja jaan sivistystä ympäriinsä. Hysterialle ja pakokauhulle on turha antaa pikkusormea.


      • ei koskaan ole
        Susianalyytikko kirjoitti:

        maailma enemmän pelastuu jos minä pysyttelen maan pinnalla ja jaan sivistystä ympäriinsä. Hysterialle ja pakokauhulle on turha antaa pikkusormea.

        maailmaa paremmaksi tekemään ! kirjoitelmansa ovat sen jo monesti vahvistaneet.
        itseän ialkaa huolettaa se, että itse itsensä nimeämiä, mieleltään häiriintyneitä "analyytikkoja" juoksentelee täälläkin irrallaan. Toivonkin, että kehitteillä oleva "mieliala- ja vikaisuusseulonta" kohtaa anaalilyylimme ja johdattaa hänet pätevään hoitoon ennen hänen itselleen tai kanssaeläjilleen aiheuttamia vahinkoja.


    • Shooter

      Kumma juttu. Olen saanut tältä palstalta, sen käsityksen, että et pahemmin välitä naisista, vaan sama sukupuoli kiinnostaisi.

    • naureskelija

      Analyytikko on oikeassa, mutta mitä vastaavat ns. apinat? Perse, kakka ja muut eritteet ovat vasta-argumentteina.. eipä voi kuin naureskella moiselle roskasakille, hehheh

      • jynnsön

        odottellee suraavaa onnettomuutta päästäkseen herjaamaan kuolleita, siinä ei paljon paskat eikä muut eritteet sen rinnalla aina paina, kun alkoholivammaineopääsee reveittelemään.
        Toisekseen näyttäsi siltä noin äkkiä lukien, että analyyti ja sen kaverit sitä eritelpuolta pitävät tapetilla, siinä näiden mediamestarien mukaan milloin mitäkin metsästäjien housuissa.
        Ihan semmosta naureskelijalle että olisko mitään jos opettelisit lukemaan ja lisäksi ymmärtämään lukemasi.


      • hä hä hää
        jynnsön kirjoitti:

        odottellee suraavaa onnettomuutta päästäkseen herjaamaan kuolleita, siinä ei paljon paskat eikä muut eritteet sen rinnalla aina paina, kun alkoholivammaineopääsee reveittelemään.
        Toisekseen näyttäsi siltä noin äkkiä lukien, että analyyti ja sen kaverit sitä eritelpuolta pitävät tapetilla, siinä näiden mediamestarien mukaan milloin mitäkin metsästäjien housuissa.
        Ihan semmosta naureskelijalle että olisko mitään jos opettelisit lukemaan ja lisäksi ymmärtämään lukemasi.

        onko vähä itku herkäsä? nyyh nniisk.


      • sinulla kun

        ei ole tietoa, niin ei ole vastuutakaan.
        Voit laukoa älyttömyyksiä kuten tähänkin asti.

        Metsästäjät sen sijaan ovat joutuneet esittämään vastuullisuutensa viranomaisille useassa tilanteessa.
        Muista: Metsästys on LAILLISTA toimintaa. ja metsästyksen häirintä on rikos.
        Tämä ihan niin kuin tiedoksi, jos se vastuukin sieltä sitten joskus...


      • sinulla kun kirjoitti:

        ei ole tietoa, niin ei ole vastuutakaan.
        Voit laukoa älyttömyyksiä kuten tähänkin asti.

        Metsästäjät sen sijaan ovat joutuneet esittämään vastuullisuutensa viranomaisille useassa tilanteessa.
        Muista: Metsästys on LAILLISTA toimintaa. ja metsästyksen häirintä on rikos.
        Tämä ihan niin kuin tiedoksi, jos se vastuukin sieltä sitten joskus...

        onhan suklaapatukan työntäminen perseeseen myös laillista. Pitäiskö sitten jotain näin järjetöntä tehdä koska se vaan on laillista? Sama asia metsästyksen kanssa. Metsästäjät yleensä ovatkin yhtä tyhmiä kuin suklaapatukan perseeseensä survojat.


      • mahdollisuus valita
        Susianalyytikko kirjoitti:

        onhan suklaapatukan työntäminen perseeseen myös laillista. Pitäiskö sitten jotain näin järjetöntä tehdä koska se vaan on laillista? Sama asia metsästyksen kanssa. Metsästäjät yleensä ovatkin yhtä tyhmiä kuin suklaapatukan perseeseensä survojat.

        niin metsästän.
        Ota sinä se suklaapatukka.
        Kukin saa nauttia parhaaksi katsomistaan asioista.
        En ole koskaan tavannut metsästäjää, joka survoisi suklaapatukkaa... mutta ehkä liikumme erilaisissa piireissä.


      • betonipoju
        Susianalyytikko kirjoitti:

        onhan suklaapatukan työntäminen perseeseen myös laillista. Pitäiskö sitten jotain näin järjetöntä tehdä koska se vaan on laillista? Sama asia metsästyksen kanssa. Metsästäjät yleensä ovatkin yhtä tyhmiä kuin suklaapatukan perseeseensä survojat.

        luonto elämyksiä tällä palstalla.


      • Pekka_Vähäpuksunki
        sinulla kun kirjoitti:

        ei ole tietoa, niin ei ole vastuutakaan.
        Voit laukoa älyttömyyksiä kuten tähänkin asti.

        Metsästäjät sen sijaan ovat joutuneet esittämään vastuullisuutensa viranomaisille useassa tilanteessa.
        Muista: Metsästys on LAILLISTA toimintaa. ja metsästyksen häirintä on rikos.
        Tämä ihan niin kuin tiedoksi, jos se vastuukin sieltä sitten joskus...

        A) Kaikki laillinen ei ole oikein.

        B) Kaikki laiton ei ole väärin.

        Pekka Vähäpuksunki


    • että olet elämästä

      vieraantunut sökeltäjä, jonka jutut ilmentävät huomattavan suurta pakkomielteisyyttä ja jakomielitautisuutta ! Toivoisin olevani väärässä, mutta kirjoitelmasi puhuvat puolestaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe