Chello Fortesta käyttäjätietoja kiitos!

vaivainen kaikki..

Löytyykö tyytyväisiä käyttäjiä ja nopeeasti on alkanut vaikuttamaan?
Löytyykö myös Menowell 45 käyttäjiä. Kumpaakin kehutaan, mutta mikä on käyttäjien mielipide näistä?
Itse aloitan nyt kokeilemaan tuota viimeistä.

17

12693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      vaikuttavat helpottavasti aivan ensimmäisiin oireisiin, mutta myöhemmin ei enää mitään vaikutusta.

      • tietoa haluava

        Löytyykö yhtään jatkuvasti käyttävää?


      • aloittaja

        Syönyt olen jo kolmisen viikkoa ja kahta vedin päivässä. "Kankkulan kaivoon" menivät näköjään nekin rahat, heleveti helevettiä:(


      • Iloa elämään
        aloittaja kirjoitti:

        Syönyt olen jo kolmisen viikkoa ja kahta vedin päivässä. "Kankkulan kaivoon" menivät näköjään nekin rahat, heleveti helevettiä:(

        Ehkä tämäkin vaikuttaa niin yksilöllisesti kuin yleensä muutkin. Itse olen syönyt 3vk, yhden aamulla ja toisen illalla. On ollut apua. Sitä ennen heräilin 1,5-2 tunnin välein mielettömään kuumuuteen, ei vielä ihan hiessä mutta kuuma ja levoton olo kuitenkin. Kova lihassärky.
        Viime yönä esim. heräsin 5 tunnin jälkeen eka kerran normaalisti vaan vessaan ja sitten aamulla kellon herätykseen.
        Olen alkanut syömään myös Sleep Easy luontaistuotta 3 illalla joka vaikuttaa nukkumiseen niin siinä varmaan myös osa syy. Mutta kuumuus ja kolotus on pois. Myös päivällä.
        Tällä hetkellä pärjään tosi hyvin, olen varautunut että kun aikaa kuluu ja estrgeeni taso muuttuu enemmän niin täytyy kokeilla sitten jotain muuta. Nyt FSH arvo 48. Kuukautiset olleet poissa 2kk.
        Suosittelen kokeilemaan. Voimia kaikille tämän asian kanssa kamppaileville. Aion yrittää kaikkeni ennenkuin joudun turvautumaan hormoneihin. Olen 50v.


      • ???
        Iloa elämään kirjoitti:

        Ehkä tämäkin vaikuttaa niin yksilöllisesti kuin yleensä muutkin. Itse olen syönyt 3vk, yhden aamulla ja toisen illalla. On ollut apua. Sitä ennen heräilin 1,5-2 tunnin välein mielettömään kuumuuteen, ei vielä ihan hiessä mutta kuuma ja levoton olo kuitenkin. Kova lihassärky.
        Viime yönä esim. heräsin 5 tunnin jälkeen eka kerran normaalisti vaan vessaan ja sitten aamulla kellon herätykseen.
        Olen alkanut syömään myös Sleep Easy luontaistuotta 3 illalla joka vaikuttaa nukkumiseen niin siinä varmaan myös osa syy. Mutta kuumuus ja kolotus on pois. Myös päivällä.
        Tällä hetkellä pärjään tosi hyvin, olen varautunut että kun aikaa kuluu ja estrgeeni taso muuttuu enemmän niin täytyy kokeilla sitten jotain muuta. Nyt FSH arvo 48. Kuukautiset olleet poissa 2kk.
        Suosittelen kokeilemaan. Voimia kaikille tämän asian kanssa kamppaileville. Aion yrittää kaikkeni ennenkuin joudun turvautumaan hormoneihin. Olen 50v.

        Minä olen kohta 53v. Kuukautiset loppui 4kk. sitten. Kuumat aallot ja yölliset hikoilut alkoi rajuina heti. Kaksi kuukautta jaksoin, sitten oli pakko hakea apua ja kokeilin Chello Fortea (2tab./pv.). Kahden viikon sisällä kuumat aallot katos ja öisinkään en enää heräillyt hikoilemaan. Näin pian tulosia en odottanut, varauduin kahden kuukauden koeaikaan. Mielialaan tämä ei ole auttanut, olen edelleen välillä aivan maassa, liikutun ja itkeskelen ihan mitättömistä asioista. Lihassäryt eivät myöskään ole kadonneet. Hyvää tässä on kuitenkin se, että kuumuus ja hikoilu hävis, toivottavasti lopullisesti. Nyt viikon verran olen ottanut vain 1 tabletin illalla ja jännitän riittääkö se.


      • Iloa elämään
        ??? kirjoitti:

        Minä olen kohta 53v. Kuukautiset loppui 4kk. sitten. Kuumat aallot ja yölliset hikoilut alkoi rajuina heti. Kaksi kuukautta jaksoin, sitten oli pakko hakea apua ja kokeilin Chello Fortea (2tab./pv.). Kahden viikon sisällä kuumat aallot katos ja öisinkään en enää heräillyt hikoilemaan. Näin pian tulosia en odottanut, varauduin kahden kuukauden koeaikaan. Mielialaan tämä ei ole auttanut, olen edelleen välillä aivan maassa, liikutun ja itkeskelen ihan mitättömistä asioista. Lihassäryt eivät myöskään ole kadonneet. Hyvää tässä on kuitenkin se, että kuumuus ja hikoilu hävis, toivottavasti lopullisesti. Nyt viikon verran olen ottanut vain 1 tabletin illalla ja jännitän riittääkö se.

        Ei ehkä pelkästään uskon asia......unohdin itse oikeastaan koko asian mitä syön.....ajattelin vaan, että oi ei taas yö edessä en kestä. Mutta kappas vaan heräsin huomaamaan, että hikoilu on poissa, kolotukset häipyneet. Töissäkään ei tule hikipintaan niinkuin aikaisemmin. Luotetaan soijan voimaan. Kaikki mikä helpottaa edes hetkellisesti on tervetullutta. Tässä on muutenkin oppimista uuteen ajanjaksoon kun minullakin tuli oireet kuin puun takaa ja kuukautiset loppuivat kuin seinään.


      • Tosi tyytyväinen
        Iloa elämään kirjoitti:

        Ei ehkä pelkästään uskon asia......unohdin itse oikeastaan koko asian mitä syön.....ajattelin vaan, että oi ei taas yö edessä en kestä. Mutta kappas vaan heräsin huomaamaan, että hikoilu on poissa, kolotukset häipyneet. Töissäkään ei tule hikipintaan niinkuin aikaisemmin. Luotetaan soijan voimaan. Kaikki mikä helpottaa edes hetkellisesti on tervetullutta. Tässä on muutenkin oppimista uuteen ajanjaksoon kun minullakin tuli oireet kuin puun takaa ja kuukautiset loppuivat kuin seinään.

        Olen 62 vuotias. Söin yli 10 vuotta hormoonia korvaavia tabletteja mutta kun nyt kesällä näin lehdessä mainoksen Chellosta, päätin kokeilla. Lopetin 2 viikkoa sitten hormoonia korvaavat. Edellisen tauon aikana elämä oli tuskallista, 12 tunnin sisällä tuli hikipuuska 16 kertaa (pidin kirjaa)! Nyt olen syönyt Chello Fortea 2 tablettia päivässä (1 aamulla, 1 illalla). Silloin tällöin tulee kuumotus ja hiki mutta tosi harvoin. Yöt nukun hyvin. No, nythän on niin helteistä muuten, että sen takia tulee "tavallista hikeä". Olen päättänyt, että syön toistaiseksi nuo 2 tablettia päivässä ja siirryn yhteen joskus myöhemmin. En palaa enää hormoonia korvaaviin.


      • totuutta on monta
        Tosi tyytyväinen kirjoitti:

        Olen 62 vuotias. Söin yli 10 vuotta hormoonia korvaavia tabletteja mutta kun nyt kesällä näin lehdessä mainoksen Chellosta, päätin kokeilla. Lopetin 2 viikkoa sitten hormoonia korvaavat. Edellisen tauon aikana elämä oli tuskallista, 12 tunnin sisällä tuli hikipuuska 16 kertaa (pidin kirjaa)! Nyt olen syönyt Chello Fortea 2 tablettia päivässä (1 aamulla, 1 illalla). Silloin tällöin tulee kuumotus ja hiki mutta tosi harvoin. Yöt nukun hyvin. No, nythän on niin helteistä muuten, että sen takia tulee "tavallista hikeä". Olen päättänyt, että syön toistaiseksi nuo 2 tablettia päivässä ja siirryn yhteen joskus myöhemmin. En palaa enää hormoonia korvaaviin.

        Tässä tapauksessa 10vuoden hormoonihoidon jälkeen vaivat alkavat useimmiten laantua muutenkin. Elikkä Chellolla ei välttämättä ole asiassa mitään osuutta..


    • 52v

      Kuukautiset loppuivat tammikuussa 2010. Alkuun kestin urhoolliseti hikoilut, mutta nyt syksyllä (helteiden jälkeen) kuumeilu alkoi olla ylivoimaista enää kestää. Ystävä vihjaisi Chellosta. Ostin yhden paketillisen ja aloin varovasti ottamaan 1 tab/päivä. Riitti. Hikoilut katosivat ihmeellisesti heti. En ostanut uutta pakettia, kun olin sen ensimmäisen loppuun käyttänyt. Neljän päivän päästä alkoi kuukautiset, hyvin runsaat.

      Sitä tässä nyt ihmettelen, että miksi ne kuukautiset alkoivat. Eli mihin katosi vaihdevuodet? Tuleeko ne takaisin? Tarvitseeko aloittaa uudelleen chellon syönti?

      • täälläkin ollut

        Olen 55v ja mulla alkoi vv-vaivat 52v. Menkat tulleet vielä tänä vuonna 3kertaa. Viime vuonna oli 7kk paussi ja luulin päässeeni niistä. On käynyt noin kuin sullakin, että joku luontaisjutska auttoi muka, mutta ei pitkään. Vv-vuodet ja vaivat tulevat ensin aaltomaisesti ja pitävät välillä taukoa:) Mulla on nyt olleet vimpat menkat elokuussa ja niiden jälkeen hikoilu ei laannu millään ja vitutus lisääntyy päivä päivältä, että taitaa olla tosi tällä kertaa kysymyksessä:( Nutri5 on vielä kokeilematta, mutta on tosi kallista. Olen käynyt kurkkaamassa siellä nettisivuilla. Hormooneita en haluaisi käyttää..


    • martta3

      Hei!

      Kyllä minun kohdallani tuo Chello on ollut AIVAN turhaa. Ei mitään apua hikoiluun eikä pätkittäiseen nukkumiseen. Uskon, että sitä mainostetaan vaan myynnin takaamiseksi vaihdevuosista kärsiville. AINOAT AVUN SAANEISTA OVAT OLLEET KO. TUOTTEEN MYYJIÄ!!

      • hikoilut taaksejättänyt

        Minulla tuo chello on auttanut tosi hyvin. Söin ensin alkuun apteekin luontaistuotteita pari vuotta mutta sen jälkeen teho laski joten siirryin tähän chelloon ja nyt olen jo neljännessä paketissa koska olen ollut tosi tyytyväinen.Ja en tosiaan ole mikään myyjä. Suosittelen kokeilemaan,eihän Se tietenkään kaikkia auta jokainen ihminen on yksilö.


      • ei enää chelloa
        hikoilut taaksejättänyt kirjoitti:

        Minulla tuo chello on auttanut tosi hyvin. Söin ensin alkuun apteekin luontaistuotteita pari vuotta mutta sen jälkeen teho laski joten siirryin tähän chelloon ja nyt olen jo neljännessä paketissa koska olen ollut tosi tyytyväinen.Ja en tosiaan ole mikään myyjä. Suosittelen kokeilemaan,eihän Se tietenkään kaikkia auta jokainen ihminen on yksilö.

        En tiedä kuinka yksilöllistä tämä on, mutta kerron oman tarinani Chellosta. Söin sitä vaihtari oireisiin ja toimi mielestäni hyvin. Kunnes sitten jossain vaiheessa alkoi vuoto, menkat siis oli jo hyvin harventuneet (loppumassa), ja yhtäkkiä kesken ns. kierron aloin vuotamaan. Ajattelin että jotain normaalia tiputtelua, mutta kun se jatkui vaan, oli mentävä gynelle.
        Sain vuotooni avun, mistään vakavasta ei ollut kyse, mutta sitten tulin maininneeksi Chellon syömiseni...
        Ko. valmiste ei kuulemma ole turvallinen, hänen luonaan oli käynyt monta muutakin samasta vaivasta kärsivää. Tavallaan siis aiheutin vaivani itse tuolla Chellolla.
        Olisin voinut ajatella, että gyne sanoo noin vain, jotta saisi hormonilääkityksen määrättyä, mutta ei. Hän ei suositellut hormoneja lainkaan, ainoastaan silloisen vuodon keskeyttävän (vain kahden kk:n ajaksi.)
        Mutta kuten jo alussa kirjoitin, tämä on varmasti yksilöllistä, jokaisen elimistö reagoi erilailla. Jos se vaan sopii, niin miksei, mutta jos esiintyy vuotoja tms. niin kannattaa lopettaa sen käyttö.


    • pike3

      Minulla on hormonilaastari, ollut jo toistakymmentä vuotta, voinko lisäksi käyttää chelloa, siis molempia yht´aikaa? Mielestäni laastari ei auta mitään.
      T. Hikoiluun kyllästynyt

    • MrMan1972

      Olen reilu 40-kymppinen mies ja kärsin voimakkaasta hikoilusta. Olen kokeillut vaikka mitä helpottaakseni oloani. Olen urheilullinen ja syön terveellisesti, en tupakoi jne...Mikään ei vaan tunnu auttava. Onko kenelläkään tietoa soveltuisiko esim. Chello miesten liikahikoilun hoitoon??

      • Kohta 50

    • Maca

      Syökää Maca-jauhetta, se tasanpainottaa hormonitoimintaa. Voitte jättää kaikki kemialliset hormonivalmisteet apteekin hyllylle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe