Nikon 55-200mm f/4-5.6 AF-S VR DX Zoom-Nikkor
Vertailtuani ja lueskeltuani arvosteluja olen päätynyt ko. objektiivin hankkimiseen D40x/18-55 mm kitin lisäoptiikaksi. Hinnat vaan näyttävät vaihtelevan aika lailla
Paikallinen kamerakauppa joka kehuu tuovansa edullisesti maahan tarjosi hintaa 389 euro
Pixmania (hintatakuu, jos joku muu suomalainen myy halvemmalla) 336 euro
Cyperphoto hinta 219 euro
Silmät puhki olen tuijottanut, mutta kyllä Pixmanian ja Cyperphoton linssin tyyppi pitäisi olla sama.
Onko kokemusta Cyperphotosta tilaamisesta?
Toinen vaihtoehto oli Tamron 70-300 mm, mutta ilmeisesti tuo Nikkori on laadukkaampi optisesti ja onhan siinä se vakain. Halvin hinta Tamronille on näkynyt 149 euroa. Saako jostain halvemmalla.
Vai onko muita ehdotuksia?
Mistä kannattaa ostaa
8
1124
Vastaukset
Asiakaspalvelukin toimii.
- 249,99
Pixmanin hintatakuuhinta on käsittämätön!
Kusetuksen makua? suosittelen minäkin. Olen ostanut sieltä kaksi objektiivia, kameralaukun, suotimia, akkuja. On toiminut loistavasti ja hinnat ovat vähintäänkin kilpailukelpoiset. Verkkokauppa.com on myös suht ok, mutta suosin mieluummin CP.tä.
- 55 - 200 VR
Nyt linssi on kotona.
Ostossa hankaluutta aiheutti Visa-maksun monimutkaisuus, sen vahvistaminen nettipankkitunnuksilla ei onnistunut. Kohta tämän jälkeen otettiin yhteyttä sähköpostilla ja tarjottiin jälkivaatimuslähetystä ilman lisäkuluja. Yritin vielä uudestaan Visaa, tällä välin muuten linssin hinta oli noussut 219 -> 239. Ei onnistunut visa-maksu, mutta linssi ja muut tilpehöörit (UV-suodin sekä tähän että kittilinssiin, vastavalosuoja kittilinssiin) tulivat eilen matkahuollon kautta. Eipä muuta valittamista kuin maksutapa, olisin siirtänyt visalla maksun lokakuun lopulle, mutta tuohon matkahuoltoon kelpasi vain pankkikortti.
Toinen hankinta tuli tehtyä Telefotosta, Nissin Di622 salama (109 euro), vara-akku (30 euro) ja langaton kaukolaukaisin (27 euro). Noita tavaroita ei ole vielä näkynyt, mutta ton jälkeen alkaa olla jo tarpeeksi raahattavaa, vai mitä? Tosilaajakulma olisi tietty vielä mahdollisesti hyödyllinen, kylläkin erittäin satunnaisesti. Se voisi olla kiinteä polttovälinen (kitti 18-55 mm, joten laajakulma jotain 10-15 mm väliltä?) eikä sen tarvitsisi olla edes AF, laajakulman syväterävyys on kuitenkin niin hyvä ja käyttötarkoitus yleensä joku arkkitehtikuva tms. Mutta saako sellaisia järkevään hintaan?
- kusetusta koko pulju.
Cyperphoto toimii.
Lisäksi on luotettavaksi havaittu:
http://www.foto-erhardt.de- iiris 47
Huolimatta siitä että aika on kiireisempi.Kaupanteko nopeaa ja asiallista.Puhelimitse myös suomen kielellä.Kiitettävä netti-kauppa.
- NikonNikonNikon
iiris 47 kirjoitti:
Huolimatta siitä että aika on kiireisempi.Kaupanteko nopeaa ja asiallista.Puhelimitse myös suomen kielellä.Kiitettävä netti-kauppa.
Itse pyrin ostamaan kaikki putkeni käytettynä. Hieman hintaa pois ja vaikka takuuta ei olisikaan, niin ei kukaan hajonnutta ainakaan huuto.netissä myy.
Kannattaa katsoa huuto.netistä, aina välillä olen muutaman yksilön myynnissä nähnyt. Toinen mistä kannattaa katsoa on keltaiset sivut ja kamera-aiheiset foorumit.
- huahin1957
Cyperphoto toimii, mutta ei virolainen huolintafirma Suomessa....soittelevat monta kertaa ja ilmoittavat aikoja, mutta eivät tule paikal¨le...nyt jo 3 päivää paKETTI heillä Vantaan varastolla, mutta ei saa toimitettua minulle VANTAALLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810