Löytyyköhän jostain vanhoja N-Gage pelejä? Olisin kiinnostunut hankkimaan niitä. Ostin kaksi vanhaa laitettaa nimittäin :)
n-gage pelejä
6
2747
Vastaukset
- teemukissaonteemukissa
Kerro mullekin jos löytyy
- jotain tarjolla
Jos etsit vielä n-gagen pelejä, niin minulla olisi joitain pelejä tarjolla. Laita viestiä tähän ketjuun...
- ???
Minä kyllä etsin vielä. Jos olet valmis tarjoamaan niin laita viesti tähän ketjuun.
- Sephyr
??? kirjoitti:
Minä kyllä etsin vielä. Jos olet valmis tarjoamaan niin laita viesti tähän ketjuun.
multa löytyis pari peliä kansineen. super monkey ball, elder scrolls travels shadowkey ja vanha kunnon toni haukka.
- rolf13
??? kirjoitti:
Minä kyllä etsin vielä. Jos olet valmis tarjoamaan niin laita viesti tähän ketjuun.
Mulla olis paketissa 3 ngagen peliä ! Ei edes avattu vielä !!Super monkey ball , Rayman 3 , tomb raider .
Laita mailia jos kiinnostaa ,tai kiinnostusta olisi myös ostaa ngage .
[email protected]
- Nakkerton90
Multa löytyisi 8 N-Gage peliä: Tony Hawk Pro Skater, Rayman 3, SonicN, Pandemonium, Bomberman, Asphalt Urban GT, Fifa 2005 ja Worms World Party. Ja kaikissa peleissä kotelot ja muut mitä niissä oli alunperin ovat tallella ja ovat kuin uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446