Lentoparkki

Türkish peber

Miten lentoparkissa toimitaan? Katsoin lentoparkin nettisivuilta, että matkalaukut jätetään jollekkin viivalle, mutta MINNE?, ja odottaako kuski niin kauan kunnes matkalaukkujen omistajat ovat bussissa?
Löytääkö sieltä p-paikan helposti?

Kiitos Kommenteistanne!

6

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa kuin mikä

Vie muu porukka kentälle laukkuineen jos on ja jos olet yksin niin laukku vaan kantoon kun auto on parkissa ja bussiin...missä se vaikeus on? Ja auto maksetaan kun tulet takaisin? En vieläkään ymmärrä missä se sinun ogelma on?

Pariin otteeseen olen kurvannut lentoparkkiin itsekseni ja eikun laukku laiturille tönöttämään( kaverit-Jos on mukana muita)...Ajelet puomille ja painat nappulasta ja saat koneesta poletin ,jonka säilytät matkan ajan. Ajelet auton vapaaseen paikkaan (monesti on ollut aika perällä) ja loikit laukkusi luokse ja hyppäät seuraavaan bussiin (joita ajaa koko ajan samaa ympyrää)...se kyllä pysähtyy oikeaan paikkaan. Takaisin tullessa voit ilmottautua palvelutiskillä ja sanoa,että olet menossa lentoparkkiin tai sitten lompsia suoraan laiturille,josta lentoparkkibussi kulkee.Eikun ulos bussista ja laukku samalle paikalle nököttämään kuin tullessa ..käppäilet autolle ja ajat ulosmenopuomille...käyt maksamassa saamallasi poletilla(jonka sait mennessä) auton parkkimaksun palvelukoppiin(joka siis lentoparkin laidalla) ...työnnät maksetun poletin pömpeliin ja puomi avautuu ja kotimatka alkaa!! -Kuulosti tosi monimutkaiselta mutta on oikeasti simppeliä.Henkilökuntaa pyörii siinä kopin vieressä ja olettaisin että laukku on ihan turvassa sen hetken,kun viet/haet autoasi ja ainahan sen voi vetää sieltä autolta perässä,jos ei uskalla jättää palvelukopin katokseen....Heh...toivottavasti tästä "selvityksestä " oli edes jotain apua!!!

• Türkish peber

Kiitos kovasti! Tarvitsinkin tuota tietoa!

• myös taas menossa

Lisäisin vielä, että hyödynnä mahdollinen saamasi etuseteli, tai tulosta se netistä matkatston sivuilta. Säästät muutaman euron.

• ässäjuttu

saako s-kortilla bonuksia, minä tulen asiakkaaksi jos saa s-etua

• Bonusta
        ässäjuttu kirjoitti:

saako s-kortilla bonuksia, minä tulen asiakkaaksi jos saa s-etua

saa etuja s-ryhmän liikkeistä ja yhteistyökumppaneilta. Kannattaa mennä oikealle tiskille, että nuo valtavat edut saa. Voithan tietysti vilauttaa sitä s-etukorttia siellä lentoparkissakin, mutta kehottaisin enste ostamaan vaikka se matka S-matkoilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7585
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      58
      2494
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      50