kertookaas kokemattomalle ne parhaat piipun putsaus niksit. Tarkoitus olisi 308:sta putsata kuparit ja muut paskat poiees.
kuinka puhdistatte kiväärinne?
9
3014
Vastaukset
- Shooter
Osta Forrest, kuparinpoisto ainetta ja suihkuta piippu täyteen ja anna vaikuttaa noin puolituntia ja sitten puhdistus sillalla tai vfg tamppooneilla. Muista että puikko työnnetään lukkopäästä sisään. irroita puhdista ja vedä puikko takaisin(älä jynssää likaisella puhdistajalla). tarpeen mukaan uusi homma. Lopuksi hyvät öljyt piikkuun ja ah vot siinä se.
- Ninimerkki-Erkki
Ensin kuiva huopatulppa, sitten öjytty huopa ja vielä kuiva. Vasta tämän jälkeen Milfoam Forrest vaippametallinpoistovaahto. On näet saatava ensin pois ruutijäämät piipusta.
- pitkänlinjalainen
Ninimerkki-Erkki kirjoitti:
Ensin kuiva huopatulppa, sitten öjytty huopa ja vielä kuiva. Vasta tämän jälkeen Milfoam Forrest vaippametallinpoistovaahto. On näet saatava ensin pois ruutijäämät piipusta.
Olen metsästänyt,enkä kertaakaan ole asetta puhdistanut.Auton peräkontissa sotapyssy asuu.Ja tekee vieläkin 2cm kasaa 100metrille
- Senor Peligro
pitkänlinjalainen kirjoitti:
Olen metsästänyt,enkä kertaakaan ole asetta puhdistanut.Auton peräkontissa sotapyssy asuu.Ja tekee vieläkin 2cm kasaa 100metrille
Joo mutta mun M39 on vuodelta 1942, ei koskaan huollettu tai putsattu ja ampuu samaan reikään kolmestasadasta avotähtäimillä, joita ei ole koskaan säädetty. Sodassakin sillä ammuttiin ainaskin 500 vihulaista.
- Orvaskesi
Senor Peligro kirjoitti:
Joo mutta mun M39 on vuodelta 1942, ei koskaan huollettu tai putsattu ja ampuu samaan reikään kolmestasadasta avotähtäimillä, joita ei ole koskaan säädetty. Sodassakin sillä ammuttiin ainaskin 500 vihulaista.
Peligrolla ja pitkälinjalaisella ei ainoatakaan asetta, eikä tule koskaan olemaankaan. Muovikuulapyssynyssejä mokomat huitpapelit.
- Pitkänlinjlainen
Orvaskesi kirjoitti:
Peligrolla ja pitkälinjalaisella ei ainoatakaan asetta, eikä tule koskaan olemaankaan. Muovikuulapyssynyssejä mokomat huitpapelit.
Juuri aseeni.13kpl oli
- Orvaskesi
Pitkänlinjlainen kirjoitti:
Juuri aseeni.13kpl oli
Tämä "Pitkälinjlainen" rakastaa totuutta niin, että nytkään sitä ei raski käyttää.
On myös nuuka koska pihisti kirjaimen "a" ja sanan "laskin".
Ensin suihkutettavaa ohutta öljyä, sekä pari vetoa sen jälkeen kupariharjalla läpi. Sitten Forest kuparinpoistoaineet Salkkareiden ajaksi sisään ja jälkeen Netarm puhdistusnarua niin pitkään panospesän kautta läpi kuin naru sekä piippu on liaton. Pidempään säilytykseen molyvaahto sisään ja lyhyempään vanhaa kunnon normaalia pulloaseöljyä. Suihkeöljyt eivät ole säilytysöljyjä. Vanha puikkomallin öljyharja on tähän tehtävään edelleen paras.
Aseiden aktiivisen käytön aikana Boresnögöllä pari kertaa läpi ja korsulla Netarm pari kolme kertaa läpi. Sen jälkeen öljyharjalla pulloöljyä sisään.
Haulikon piipun voi Netarm-narulla puhdistaa talouspaperilla jos käyttää kaverina normaalia puhdistuspuikkosarjaa.- *^touhua, sano*
Kovin on paljon tarviketta ja tavaraa tässä nykymaa'ilman touhussa.
Ammunnan jälkeen aseöljy harjalla. Kotosalla sitten sillaa, öljyä, sillaa ja niin edespäin kunnes puhdasta tulee. Lopuksi öljyt.
Kuparinpoisto vain puhdistettuun ja sillalla kuivattuun piippuun. Ei se kemikaali öljyä syö vaan kuparia. Ja kuparinpoistoa vain silloin sun tällöin eikä alvariinsa.
Uskonpa kyllä, että korhosenkin opinkappalleet toimivat ja puhdasta tulee. Vierasta vaan itse sitä, että pitää olla peräkärryllinen kemikaaleja metsällä mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796