Winstuffherefi - huijausta?

tympääntynyt

Onko muilla kokemusta tästä Winstuffhere -HUIJAREISTA?

Menin jonkun bannerin kauttaa jollekin winstuffherefi:n sivuille jossa käskettiin laittaa puhelinnumero kirjautumiseksi. Kovasti mietein että onko kyseinen juttu joku huijausjuttu, mutta en tietenkään huomannut jossain pienellä olevaa 14e/kk olevaa tekstiä. Sieltä tuli viesti jossa annettii koodi joka piti käydä syöttämässä sivuille hinnasta ei ollut mitään viestissä. Kun olin syöttänyt koodin tuli että minut on aktivoitu Winstuffhere Prize Clubiin alla paljon tyhjää niin että olisi voinut jäädä maksu huomaamatta 14e/kk. Yritin heti lopettaa kyseisen kestotilauksen liittymisen ja sainkin viestin "valitettavasti et ole tilannut kilpailla Prize Club". Tästä luulin että en ollutkaan kirjautunut. Nyt kuitenkin puhelinlaskussa on tuo 14e, seuraavaa laskua kauhulla odotellessa. Tuli ennen tuota perutusyritystä yksi ilmainen kysymys. En vastannut siihen enkä ole saanut enempää kysymyksiä. Olen moneen kertaan soittanut viestissä ja nettisivuilla olleeseen numeroon. Siellä on vastaaja kun kaikki "asiakaspalvelijat" ovat varattuja ja käsketään jättää halutessa numero äänimerkin jälkeen. Laitoin äsken sähköpostia viestissä olevaan osoitteeseen, tuskin siihenkään vastataan.

43

4100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoveri

      Minulla on DNA:n kanssa samainen prosessi kesken.

      Jos olet alle 18, et ole voinut tehdä ”palveluntuottajan” kanssa sopimusta ilman huoltajan lupaa. Operaattorilla ei tällöin ole perustetta laskuttaa.

      Jos olet täysi-ikäinen, mutta et vastannut palvelutuottajan lähettämään kysymysviestiin, et ole tehnyt palveluntuottajan kanssa sopimusta. Se että palveluntuottaja sattuu tietämään puhelinnumerosi ja operaattorisi ei tee sinusta palveluntuottajan asiakasta! Sinun on pitänyt tehdä jotakin aktiivisesti, joka todistaa, että olet lukenut ja ymmärtänyt sitoutuneesi pienellä präntillä olleisiin ehtoihin. Olet vain vastannut kysymykseen ”Mikä on puhelinnumerosi”. Se ei todista sinun sitoutuneen 14 EUR kuukausimaksuun.

      Operaattorisi tulee perimään sinulta palvelumaksua verukkeella ”Toimimme vain operaattorina ja verkkomme kautta tapahtuvan liikenteen laskuttajana.” ÄLÄ MAKSA KOKO LASKUA! Tiedota operaattorille, ettet hyväksy palvelumaksua, ja maksa laskusta se osuus, joka ei ole riidanalainen. Tällöin operaattorilla ei ole oikeutta katkaista liittymääsi.

      Tässä pari mielenkiintoista linkkiä:

      http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/puhelinjalaajakaista/laskutus.html

      http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/070508/

      • Kohtalotoveri

        Prosessini DNA:n kanssa päättyi. DNA luopui siinä vaiheessa, kun otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan.

        Valitettavasti emme siis saaneet ennakkotapausta, jossa oikeus olisi todennut, ettei operaattorilla ole oikeutta laskuttaa epämääräisestä sopimuksesta. Tätä ennakkotapausta operaattorit pyrkivät viimeiseen saakka välttämään.

        DNA:ta voin kuitenkin suositella asiakaspalvelun nopeuden johdosta. Lähettämiini viesteihin vastattiin aina vuorokauden sisällä.


    • toinen uhri

      http://fi.winstuffhere.com/tnc.do
      Palveluiden tarjonta alkaa välittömästi, kun Palveluntarjoaja on saanut palvelupyyntöviestin tai Salasanan sinulta ja kestää siihen saakka kun pyydät lopettamaan Palveluiden tarjoamisen lähettämällä peruutusviestin tai sähköpostin, jossa pyydät peruutusta tai soittamalla puhelinpalveluun.

      Palvelut peruutetaan 24 tunnin kuluessa arkipäivinä tai muuten maanantaina viikonlopun jälkeen tai kansallisen vapaapäivän jälkeisenä ensimmäisenä arkipäivänä.

      Voit aina peruuttaa ilmaiseksi sms-viestillä, sähköpostilla, soittamalla puhelinpalveluun tai Oman profiilisi kautta Internet-sivuilla.

      • Rami d

        mulla on prepaid liittymä ja oon ihmetelly kun oon ladannut esim. 20e puheaikaa ja pari puhelua soittanut jollekkin niin yhtäkkiä onki 0.40 senttiä jäljellä mutta olikin toi 17228 palvelu joka mun rahat vei ja on noita ihme kilpailu viestejänsä laittanut mulle 2-3 päivässä. sitten kun yritin sitä lopettaa niin en muka oo osallistunut mihinkään juttuun.. mutta nyt toivottavasti sen sain lopetettua kun laitoin tohon viestiin pelkän "stop" tekstin enkän eteen mitään sp,pr,it juttuja mitä noilla sivuilla käskettiin tehä


      • lkjhdfqhag
        Rami d kirjoitti:

        mulla on prepaid liittymä ja oon ihmetelly kun oon ladannut esim. 20e puheaikaa ja pari puhelua soittanut jollekkin niin yhtäkkiä onki 0.40 senttiä jäljellä mutta olikin toi 17228 palvelu joka mun rahat vei ja on noita ihme kilpailu viestejänsä laittanut mulle 2-3 päivässä. sitten kun yritin sitä lopettaa niin en muka oo osallistunut mihinkään juttuun.. mutta nyt toivottavasti sen sain lopetettua kun laitoin tohon viestiin pelkän "stop" tekstin enkän eteen mitään sp,pr,it juttuja mitä noilla sivuilla käskettiin tehä

        tuli vastaus että kaikki palvelusi on nyt lakkautettu. toivottavasti on..


      • TGGdg
        lkjhdfqhag kirjoitti:

        tuli vastaus että kaikki palvelusi on nyt lakkautettu. toivottavasti on..

        Ai siis pelkkä stop numeroon 17228? ku muori vähän taas väläytti niin pitää kysyä neuvoa


      • ghulam waak
        Rami d kirjoitti:

        mulla on prepaid liittymä ja oon ihmetelly kun oon ladannut esim. 20e puheaikaa ja pari puhelua soittanut jollekkin niin yhtäkkiä onki 0.40 senttiä jäljellä mutta olikin toi 17228 palvelu joka mun rahat vei ja on noita ihme kilpailu viestejänsä laittanut mulle 2-3 päivässä. sitten kun yritin sitä lopettaa niin en muka oo osallistunut mihinkään juttuun.. mutta nyt toivottavasti sen sain lopetettua kun laitoin tohon viestiin pelkän "stop" tekstin enkän eteen mitään sp,pr,it juttuja mitä noilla sivuilla käskettiin tehä

        Hei,
        olkaa hyvä ja älkää lähettäkö palveluviestejä meille numeroille:
        0409526834
        0452749001
        0453150645
        0453495006


    • myös huijattu

      lähetin viestin stop numeroon 17228, tuli vastaus että kaikki palvelusi on nyt lopetettu.
      toivottavasti myös ovat.

    • Huijattu :S

      Et ole ainoa. Meneppä toiselle suomi.24 sivulle : http://keskustelu.suomi24.fi/node/8711381
      Siellä on pari neuvoa miten toimia.

      Itselläni kävi aivan samanlailla, ja nyt asiaa yritetään vanhempien avustuksella selvitellä, mutta luulen että kaikki menee loppujenlopuksi aivan hyvin.

    • ShaNix

      Valitettavasti on kokemusta. Mutta en osallistunut millään tavoin tuohon. Viestejä tulee päivittäin, joihin en ole vastannut.. nyt puhelinlaskussa 28e maksut. Itsekin yritin tuota irtisanoutumista, mutta sain saman vastauksen. Operaattorini ei tee asialle mitään joten nyt on tiedossa operaattorin ja numeron vaihto.
      Sain joulukuussa 2 omituista viestiä, joiden jälkeen näitä kysymysviestejä alkoi tulemaan.

    • huijattu

      Miten tästä pääsee irti maksamatta huijareille? Yhteenkään viestiin en ole vastannut. Kauhulla odotan silti laskua. Sp-viestillä laitoin peruutuksen. ja stoppia kännykällä-
      Täytyy varmaan vaihtaa liittymää ja numeroa tai muuttaa maasta ja myydä kaikki vempeleet!

      • Änn-

        Miten voin lopettaa viestejen tulemisen sähköpostilla?? Haluan viestit pois! -kiitos-


    • Virpi n

      Ihan täsmälleen miten minullakin kävi! Laitoin PR STOP viestin, olisko pitänyt laittaa OK SULJE?
      Laitoin myös spostia sinne saman tien, hitto soikoon, tuli siis kalliiksi samanlainen erehdys....KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

      • Lasinpesuneste

        Itse laitoin vain viestin stop niin tuli takaisin viesti, että kaikki palvelut on lakkautettu. Laitoin kyllä vielä sähköpostia, etten hyväksy laskuttamista ja odotan heiltä vastausta viestiini. Tarvittaessa teen valitukset vaikka mihin kuluttajavirastoihin ihan vaan periaatteesta. Sen verran ärsyttää tollainen kusetus kuiteski...


      • mainonna uhri
        Lasinpesuneste kirjoitti:

        Itse laitoin vain viestin stop niin tuli takaisin viesti, että kaikki palvelut on lakkautettu. Laitoin kyllä vielä sähköpostia, etten hyväksy laskuttamista ja odotan heiltä vastausta viestiini. Tarvittaessa teen valitukset vaikka mihin kuluttajavirastoihin ihan vaan periaatteesta. Sen verran ärsyttää tollainen kusetus kuiteski...

        laittakaa viestii pelkkä stop ja lähetys nroon 17228

        laitoin ensin kuten sivuilla ohjeessa sanottiin pari kirjainta ja stop mutta tuli tosiaan palaute että et ole osallistunut valitettavasti kilpailuun. ja sittenhän noita kirjainyhdistelmiä olikin useita mitkä piti laitta stopin eteen ja mikään ei kai ole oikea


      • OnneksOnnistu??
        mainonna uhri kirjoitti:

        laittakaa viestii pelkkä stop ja lähetys nroon 17228

        laitoin ensin kuten sivuilla ohjeessa sanottiin pari kirjainta ja stop mutta tuli tosiaan palaute että et ole osallistunut valitettavasti kilpailuun. ja sittenhän noita kirjainyhdistelmiä olikin useita mitkä piti laitta stopin eteen ja mikään ei kai ole oikea

        Laitoin tänään tekstiviestin numeroon 17228 STOP, josta tulikin heti perään ilmoitus "Kaikki palvelusi on nyt lakkautettu.."

        Eli ÄLKÄÄ laittako mitään kirjainyhdistelmiä STOP-sanan eteen tai perään!!


      • pyllerööö
        Lasinpesuneste kirjoitti:

        Itse laitoin vain viestin stop niin tuli takaisin viesti, että kaikki palvelut on lakkautettu. Laitoin kyllä vielä sähköpostia, etten hyväksy laskuttamista ja odotan heiltä vastausta viestiini. Tarvittaessa teen valitukset vaikka mihin kuluttajavirastoihin ihan vaan periaatteesta. Sen verran ärsyttää tollainen kusetus kuiteski...

        Minä tein juuru nuo samat. vastasivatko ne sähköpostiin ja jouduitko maksamaan nuo kulut?


    • huijattu

      Laitoin itsekin nyt stop numeroon 17228 ja vastaukseksi tuli että palvelut on lakkautettu. helkkarin huijarit, mihinkään en ole minäkään vastannut mutta 14 euroa laskuttivat. toivottavasti loppuu nyt tuo huijaaminen...en tiedä pitäisikö maksaa koko puhelinlasku vai voiko jättää maksamatta osan joka on huijausta?

      • hyw5rth

        Miten voi löytyä noin paljon helppoja vedätettäviä vielä nykyään??
        Eikö noista kilpailu/peli/soittoäänitilausclubi huuhaapilipali rahastusjutuista ole muka vielä mennyt varotus perille?? Eihän kukaan täysjärkinen osallistu mihinkään tollaseen turhaakin turhempaan kilpailuun, vaikka se olis ilmanenki, sieltä tulee ties mitä roskaviestejä sitten jatkuvalla syötöllä.
        Saatika että "unohtaa" lukea pienellä präntätyt jossa se todellinen hintakin lukee siitä täysin tyhjästä palvelusta.
        On mielestäni aika turha ruveta omaa tyhmyttään itkemään tai ainakaan julistamaan sitä julkisesti.
        Tosin käyhän tämä melkein paremmasta viihteestä kuin naurunappulan kuvat.
        Vahingon ilo se on paras ilo.


      • Vieras324567
        hyw5rth kirjoitti:

        Miten voi löytyä noin paljon helppoja vedätettäviä vielä nykyään??
        Eikö noista kilpailu/peli/soittoäänitilausclubi huuhaapilipali rahastusjutuista ole muka vielä mennyt varotus perille?? Eihän kukaan täysjärkinen osallistu mihinkään tollaseen turhaakin turhempaan kilpailuun, vaikka se olis ilmanenki, sieltä tulee ties mitä roskaviestejä sitten jatkuvalla syötöllä.
        Saatika että "unohtaa" lukea pienellä präntätyt jossa se todellinen hintakin lukee siitä täysin tyhjästä palvelusta.
        On mielestäni aika turha ruveta omaa tyhmyttään itkemään tai ainakaan julistamaan sitä julkisesti.
        Tosin käyhän tämä melkein paremmasta viihteestä kuin naurunappulan kuvat.
        Vahingon ilo se on paras ilo.

        IDIOOTTI! Varmaan olet itse juuri kyseinen huijari. Lähtökohta on, ettei tällaisia huijauksia saisi olla olemassa.


      • Tosi on
        hyw5rth kirjoitti:

        Miten voi löytyä noin paljon helppoja vedätettäviä vielä nykyään??
        Eikö noista kilpailu/peli/soittoäänitilausclubi huuhaapilipali rahastusjutuista ole muka vielä mennyt varotus perille?? Eihän kukaan täysjärkinen osallistu mihinkään tollaseen turhaakin turhempaan kilpailuun, vaikka se olis ilmanenki, sieltä tulee ties mitä roskaviestejä sitten jatkuvalla syötöllä.
        Saatika että "unohtaa" lukea pienellä präntätyt jossa se todellinen hintakin lukee siitä täysin tyhjästä palvelusta.
        On mielestäni aika turha ruveta omaa tyhmyttään itkemään tai ainakaan julistamaan sitä julkisesti.
        Tosin käyhän tämä melkein paremmasta viihteestä kuin naurunappulan kuvat.
        Vahingon ilo se on paras ilo.

        Mielestäni kyseessä on numeroa 17228 markkinoivien tahojen "järjestäytynyt rikollinen" toiminta, ja kovinkaan monen "uhrin" on turha syyllistää itseään. Kyseisen "palvelun" tarjoajalla ei ole mitään
        moraalia toimintatavoissaan eikä näille vastaaville rikollisille saada mitään kuria, ennenkuin itse operaattorit saadaan asiasta vastuuseen.
        Minun alaikäisen lapseni puhelimeen alkoi tulla kaikenlaisia viestejä kyseisestä numerosta, ensin sillointällöin ja lopulta monia viestejä päivittäin. Lopulta tuli viesti että "olet nyt aktivoitunut palveluumme" ja jos haluat lopettaa palvelun, täytyy laittaa stop-tekstiviesti.......
        Sattuu vain olemaan niin, että sen lisäksi että minun alaikäinen lapseni ei ole vastannut yhteenkään viestiin, hänen puhelimessaan on olemassa jo valmiiksi kaikki mahdolliset estot niin että näitä viestejä
        ei periaatteessa pitäisi edes tulla koko puhelimeen eikä puhelimella siis edes pysty vastaamaan mihinkään
        viesteihin jne...
        Soitin operaattorille varmistaakseni asian ja he olivat "hämmästyneitä", vakuuttivat että hyvittävät mahdolliset laskut jne...Eivätkä "osanneet" selittää, miten tämä voi olla mahdollista. Mutta näköjään
        on. Ja uskon että monen muunkin kohdalla on.
        Minä vanhempana tietysti toivon että joku viitseliäämpi voisi ja jaksaisi perehtyä asiaan itseäni paremmin ja nostaisi asiasta kunnon äläkän!!!


    • huijattu

      Mikä neuvoksi ??? Olen lähettänyt useita kertoja viestiä stop numeroon 17228 aina tulee vastaukseksi että vkiestiä ei voi lähettää. Elisa laittoi numerooni palveluviestien eston mutta siitä kään ei näytä olevan apua viestä tulee silti päivittäin. Laskua ei vielä ole näkynyt mutta Elisan mukaan he joutuvat laskuttamaan ja kuluttajaviraston mukaan heillä on siihen oikeus eikä auta muuta kuin maksaa. Neuvoivat sieltä vaihtamaan puhelinnumeron mutta se on aika työläs homma. Miten hitossa saan homman poikki i??????

      • Tosi on

        Yritä soittaa numeroon 09 42598664 klo 10 -13.30 välisenä aikana kuten nauhoitteessaan neuvovat
        Winstuffhere Prize Club, (eli myös tuo 17228). Itse pääsin sanomaan sanottavani neljännellä yrittämällä....
        Sen lisäksi että olin jo varmistanut Elisalta, että lapseni puhelimessa varmasti on ollut koko ajan estot
        päällä. Elisalla oltiin "hämmästyneitä" ja puolestani hoitivat asian eteenpäin numeroon 17228....Soitin myös uteliaisuudestani kuluttajaasiamiehelle, joka totesi ettei näitä huijareita/rikollisia saada kuriin ennenkuin operaattorit saadaan asiasta vastuuseen.

        Et tietenkään voi lähettää viestiä stop - varsinkaan jos puhelimeesi on nyt asennettu estot. Tällöinhän ei puhelimeesi pitäisi myöskään tulla vastaavasti kyseisiä palveluviestejä...Soita siis myös uudestaan Elisalle -
        heidänhän täytyy tehdä asia puolestasi, toimimattoman estojärjestelmän vuoksi...

        Mitenkäs minulle on muodostunut oman tapaukseni ja muiden viestejä lukiessa, hyvin vahva käsitys siitä ettei meidän operaattoreillamme ole ollenkaan "puhtaat jauhot pussissa".


      • Äiti vaan
        Tosi on kirjoitti:

        Yritä soittaa numeroon 09 42598664 klo 10 -13.30 välisenä aikana kuten nauhoitteessaan neuvovat
        Winstuffhere Prize Club, (eli myös tuo 17228). Itse pääsin sanomaan sanottavani neljännellä yrittämällä....
        Sen lisäksi että olin jo varmistanut Elisalta, että lapseni puhelimessa varmasti on ollut koko ajan estot
        päällä. Elisalla oltiin "hämmästyneitä" ja puolestani hoitivat asian eteenpäin numeroon 17228....Soitin myös uteliaisuudestani kuluttajaasiamiehelle, joka totesi ettei näitä huijareita/rikollisia saada kuriin ennenkuin operaattorit saadaan asiasta vastuuseen.

        Et tietenkään voi lähettää viestiä stop - varsinkaan jos puhelimeesi on nyt asennettu estot. Tällöinhän ei puhelimeesi pitäisi myöskään tulla vastaavasti kyseisiä palveluviestejä...Soita siis myös uudestaan Elisalle -
        heidänhän täytyy tehdä asia puolestasi, toimimattoman estojärjestelmän vuoksi...

        Mitenkäs minulle on muodostunut oman tapaukseni ja muiden viestejä lukiessa, hyvin vahva käsitys siitä ettei meidän operaattoreillamme ole ollenkaan "puhtaat jauhot pussissa".

        ... alkoi tuleen noita viestejä. No, itse tietysti luulin osallistuvani vain johonkin kilpailuun, kun numeroni sinne laitoin. Ihmettelin mitä tapahtui ;( Kiitos täällä olleista neuvoista, sain juuri lopetettua palvelun. Laskut pitää tarkistaa, mihinkään kysymyksiin en ole kertaakaan vastannut!!


      • höynäytetty naurunap
        Äiti vaan kirjoitti:

        ... alkoi tuleen noita viestejä. No, itse tietysti luulin osallistuvani vain johonkin kilpailuun, kun numeroni sinne laitoin. Ihmettelin mitä tapahtui ;( Kiitos täällä olleista neuvoista, sain juuri lopetettua palvelun. Laskut pitää tarkistaa, mihinkään kysymyksiin en ole kertaakaan vastannut!!

        Minä olen ihan täysi-ikäinen, mutta ilmeisesti tyhmempi kuin lapset. Luulin osallistuvani macbookin arvontaan jonka siis vahvistin antamalla puhelinnumeroni. Ja hups, sieltähän tuli joku vahvistusviesti. Siihen käskettiin vastamaan OK.
        No sitten tuli vielä viesti jossa jotakin soopaa. Silloin alkoi hälytyskellot soida. Kiirssti laitoin ensin sähköpostin ja siinä huomasin tuon puhelinnumeron johon sitten laitoin tuon STOP viestin. Heti tulikin viesti että palvelu on lopetettu.
        Mikä helkutin palvelu :(
        Nyt sitten tuli lasku. Kolmesta viestistä jokta he kuulemma ovat lähettänee (sain vain kaksi)
        SAAN maksaa 21€ .
        Arvatkaa ketuttaako.
        Tämä "firma" tekee helppoa rahaa.


    • huijattu

      Sain juuri 14.3.2010 klo 19 tekstarin numerosta 17228, jonka mukaan olisin aktivoitu Winstuffhere Prize Club Pin xxxx fi.winstuffhere.com [email protected] / 0942598664 14 E/kk.
      MITÄ VOIN TEHDÄ TÄLLE HUIJAUKSELLE??

    • ei kaikkea

      Tuo tuli tosiaan, Sain sen loppumaan kun lähetin takaisin viestin 17228 ja tekstin stop.
      Tuntuu olevan eräänlainen "rahankalastaja". Ei saa yhteyttä eikä heidän "ryöstämiä" rahoja takaisin. Onneksi operaattori puuttui ja antoi vinkin asiasta, kuinka lopetetaan homma.

    • 17228-huijaus

      Kuluttaja-asiamiehelle tutkittavaksi tämäkin 17228- "palvelu". Samansuuntaisesti kuin kerrot, kävi itsellenikin, en käsitä, että puhelinoperaattorit ovat mukana näissä huijailuissa. Itse vaihdoin varmuuden vuoksi myös puhelinoperaattoria vastavetona, Saunalahdesta, toiseen ja nyt katsotaan miten tämän uuden kanssa sujuu.

    • tapsa40

      En saanut muuten sitä pois soitin elisalle ja pyysin voiko ne poistaa sen sanovat että yrittävät,Eikä mennyt kuin 15minuuttia kun tuli tekstari että kaikki toiminnat on poistettu,Se kävi hienosti,Kiitos Elisalle

    • Erehtynyt Möö

      Minulle kävi samoin kuukausi sitten ja eilen uudestaan. Olen saanut kuukauden ajan ilmaisia viestejä. Ilmeiseti minulla lopetus-viesti maksoi 18€ ja seuraavassa puhelinlaskussa 14€, joka oli sitten hyvitetty. Eilen sitten sain uuden aktivointiviesti jutun, joten olen paniikissa... Koska en halua maksaa toista 18€ viestistä, johon vastataan "valitettavasti et ole tilannut kilpailla Prize Club". Ajattelin käydä kuluttajaneuvojalla kyselemässä toimintaohjeita.

      • Schubu

        Tulinpa sitten klikanneeksi jotain banneria Facebookin reunassa. Luulin osallistuvani johonkin arvontaan, jossa voi voittaa H&M:n lahjakortin. Piti syöttää oma puhelinnumero rekisteröitymistä varten. Minä hemmetin tyhmä en tajunnut varoa! Tietenkin sitten, kun tuli viesti, että jee-jee, hieno homma, olet nyt liittynyt tähän ketun klubiin ja se maksaa 21e/kk, huolestuin ja ihan paniikissa laitoin heti peruutusviestin. Sainkin vastauksen, että kaikki palveluni on nyt lakkautettu. Mutta hei! Nyt sain laskun Elisalta, ja siinä on nyt sitten se 21e! Voi ketun viikset!!! Kai tässä täytyy käydä riehumaan!


      • ääk
        Schubu kirjoitti:

        Tulinpa sitten klikanneeksi jotain banneria Facebookin reunassa. Luulin osallistuvani johonkin arvontaan, jossa voi voittaa H&M:n lahjakortin. Piti syöttää oma puhelinnumero rekisteröitymistä varten. Minä hemmetin tyhmä en tajunnut varoa! Tietenkin sitten, kun tuli viesti, että jee-jee, hieno homma, olet nyt liittynyt tähän ketun klubiin ja se maksaa 21e/kk, huolestuin ja ihan paniikissa laitoin heti peruutusviestin. Sainkin vastauksen, että kaikki palveluni on nyt lakkautettu. Mutta hei! Nyt sain laskun Elisalta, ja siinä on nyt sitten se 21e! Voi ketun viikset!!! Kai tässä täytyy käydä riehumaan!

        ihan sama mitä maksaa ku saa vaa sen loppumaan, vittu prkl, tollasta paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja just tuli viesti että kaikki on lakkautettu, eipä niitä puhelimella kiinni saanu!! @laitoin kaikilla kirosanoilla höystettyna ja vastaajaan jätin viestin varmaan 10 kertaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • oper vaihtoko
        ääk kirjoitti:

        ihan sama mitä maksaa ku saa vaa sen loppumaan, vittu prkl, tollasta paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja just tuli viesti että kaikki on lakkautettu, eipä niitä puhelimella kiinni saanu!! @laitoin kaikilla kirosanoilla höystettyna ja vastaajaan jätin viestin varmaan 10 kertaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Laitoin STOP 17228 - numeroon. Tässä stopin hinta
        21.05.2010 10:00:23 17XXX 00:00:00 0 5.738 Eur 7.000 Eur
        21.05.2010 10:00:24 17XXX 00:00:00 0 5.738 Eur 7.000 Eur
        21.05.2010 10:00:26 17XXX 00:00:00 0 5.738 Eur 7.000 Eur
        21.05.2010 10:00:27 17XXX 00:00:00 0 5.738 Eur 7.000 Eur
        Yhteensä 4 00:00:00 0 22.951 Eur 28.000 Eur

        Senkin jälkeen on tullut viestiä. Maksaako taas lopettaminen 4 x 7 euroa, eikä operaattori ota kantaa. Törkeää rahastusta, mutta kun hakee reklamaation kohdetta en ole vielä vastaanottajaa löytänyt.
        Seuraavan vastauksen sain aikaisemmalta yrittämältä

        Pahoittelemme mutta pyyntoasi ei ole tunnistettu.
        Help: [email protected]/0942598664
        21E/3viestia/kk

        En tiedä edes mistä tämä on saanut alkunsa - tyhmä pilako?. Olen hyvin tarkka kirjautumisteni suhteen. Nyt on palvelunesto päällä.


    • babatt

      Kannattaisi soittaa poliisin palvelunumeroon, kertoa kyseisestä toiminnasta ja tiedustella on mahd. tehdä tutkintapyytö heidän toiminnastaan.

      • pers

        Eikö yhtäkään kansan edustajaa (kansanedustaja on yhdyssana) kiinnosta tämä aihe?


      • asdfghjklökjhgfdsa
        pers kirjoitti:

        Eikö yhtäkään kansan edustajaa (kansanedustaja on yhdyssana) kiinnosta tämä aihe?

        Mulle noi lupas maksaa takasin sen 18 euroo tilille kun lopetin sen heti mutta ne sanos et maksu maksetaan 8 viikon kuluttua


      • kuka käski...
        asdfghjklökjhgfdsa kirjoitti:

        Mulle noi lupas maksaa takasin sen 18 euroo tilille kun lopetin sen heti mutta ne sanos et maksu maksetaan 8 viikon kuluttua

        juosta "oömasen" perässä. Eikö kukaan ole opettanut ettei ilmasia lounaita ole. Joka paikkaan pitää numeroaan syötellä ja uteliaana kokeilla sitten itketään kun laskua pukkaa tuutin täydeltä. Tulipa säästettyä ja olikein olan takaa. Jos ei raaski muutamaa euroa pelistä maksaa luotetuille toimittajille, niin turha siitä täällä on itkeä. Kaivakaa peruskapulat esiin, mihin ei pysty mitään tilaamaan,jos itsekuria ei ole. TAI sitten maksatte sen "ilmasen" tilauksen ja vingutte siellä kotonurkissa.


      • jepjepjepulis
        kuka käski... kirjoitti:

        juosta "oömasen" perässä. Eikö kukaan ole opettanut ettei ilmasia lounaita ole. Joka paikkaan pitää numeroaan syötellä ja uteliaana kokeilla sitten itketään kun laskua pukkaa tuutin täydeltä. Tulipa säästettyä ja olikein olan takaa. Jos ei raaski muutamaa euroa pelistä maksaa luotetuille toimittajille, niin turha siitä täällä on itkeä. Kaivakaa peruskapulat esiin, mihin ei pysty mitään tilaamaan,jos itsekuria ei ole. TAI sitten maksatte sen "ilmasen" tilauksen ja vingutte siellä kotonurkissa.

        Just...... Tää on kullä ihan klassinen kusetus ja vaikka tässä on mennyt halpaan niin kai sitä saa yrittää irti päästä???
        Minkäs maalainen firma tää on ? Ja kukas omistaa ja missä toimipiste?


      • ökyyyyyyyy
        jepjepjepulis kirjoitti:

        Just...... Tää on kullä ihan klassinen kusetus ja vaikka tässä on mennyt halpaan niin kai sitä saa yrittää irti päästä???
        Minkäs maalainen firma tää on ? Ja kukas omistaa ja missä toimipiste?

        Minä omistan ;)


      • jhfserhh
        ökyyyyyyyy kirjoitti:

        Minä omistan ;)

        Olen 14 ja osallistuin kyseiseen "kilpailuun" olen koittanut lähettää tuota stop viestiä erilaisena monta kertaa (numerolla edessä,isoilla kirjaimilla,pienillä,ilman numeroita jne) mutta viestiä ei voida vain lähettää!!! Mitä voin tehdä?? soitanko Elisalle ja ilmoitan asiasta vai? pitääkö kertoa vanhemmille ? En haluaisi kun alkavat kuitenkin huutamaan kauheasti :S


      • lippulaasa
        jhfserhh kirjoitti:

        Olen 14 ja osallistuin kyseiseen "kilpailuun" olen koittanut lähettää tuota stop viestiä erilaisena monta kertaa (numerolla edessä,isoilla kirjaimilla,pienillä,ilman numeroita jne) mutta viestiä ei voida vain lähettää!!! Mitä voin tehdä?? soitanko Elisalle ja ilmoitan asiasta vai? pitääkö kertoa vanhemmille ? En haluaisi kun alkavat kuitenkin huutamaan kauheasti :S

        Palvelun pitäisi mennä kiinni lähettämällä siihen 17xxx numeroon viesti jossa lukee STOP

        Jos ei mene, soita ihmeessä Elisalle että he sulkisivat sen palvelun. Muuten laskua tulee automaattisesti joka kuukausi


    • Huiattu

      Pelasin semmosta peliä kun warrock siin oli maksullisia G1 rahoja sit niitten sivulla luki "ilmasisia G1 rahoja" piti laittaa puhelin numero olin niin tyhmä et laitoin kun kaverillakaan ei tullut mitään.Alko tulemaan 17228 viestejä näkyy kyllä 8 e/kk mutta ei laskussa ärsyttää silti kun joka päivä tulee 2 kpl pitäis laittaa estot pois ja sitten kait lähettää stop eiks nii? Ja mäkää en oikein uskaltanu mennä kertoo vanhemmille mut menin sit luulin et ne huutaa mut ne oli aik normaalei.

    • Ihmiset, huoh...

      Miksi ihmeessä laitat numeros johonki sivustolle mistä et tiedä mikä sivusto on kyseessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe