syrjiminen sattuu

rakastan

monia ihmisiä on varmsti syrjitty. onko sinua? jos on, niin millä "perusteella"? (esim. yli- tai alipainoisuus, harrastus, vanhempien ammatit jne. jne.)

25

1509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peltsi

      .....jotkut syrjiny ennen.kun osasin pistää hanttiin niin ne lopetti sen :)

      • minä

        Joskus kiusattiin koulussa, lähinnä ujouteni/hiljaisuuteni takia. Mut kyllä ne sit lopetti kun huomas, että mua ei vois vähempää kiinnostaa ja että mulla on muukin elämä kun se koulu.. Tsemppiä vaan kaikille! Kyllä se siitä.. :)


      • mä vaa
        minä kirjoitti:

        Joskus kiusattiin koulussa, lähinnä ujouteni/hiljaisuuteni takia. Mut kyllä ne sit lopetti kun huomas, että mua ei vois vähempää kiinnostaa ja että mulla on muukin elämä kun se koulu.. Tsemppiä vaan kaikille! Kyllä se siitä.. :)

        MUa on syrjitty 6lk:sta lähtien,lähinnä ujouteni ja kun sain joka viikonloppu uusii vaatteita:(
        en eka tajunnu sitä mut ylä-asteen alkaessa huomasin kun kukaan ei enää tahdo olla mun kaa.olen edelleenkin hyvin hyvin yksinäinen vaikka olen jo 9lk:lla,mut toivottavasti pääsen lukioon,nii sielt saa uusii kamuja:D


      • MopoKäsistä

        Mä oon ollu syrjitty niin kauan kuin muistan. Ennen ala-astetta seurani kelpasi vain parille. Ala-asteella ei kellekkään, enkä tiiä vieläkään syytä. Mua mustamaalattiin selän takana, oon nyt 9lk eikä tälle näy loppua.. Miks ihmiset on niin julmia?


    • neilikka

      Kukaan ei vain ole ikinä kertonut. Tuskin tiesivät/tietävät vieläkään. Olen nimittäin kysynyt.

      • sdfghjklöävbnm

        Älä välitä kirjoitusvirheistä en jaksanut tarkistaa,. Toivottavasti silti luet sillä haluan apua!

        Minua alettiin syrjiä ihan vasta. Alan jo masentua. Oliko se nyt 5.9.2010 kun olin kaverini kanssa kalassa, me olimme siellä kahdestaan, kunnes sinne tuli kaksi muutakin kaveriani. Jatkoimme kaverini kanssa kalastusta. Menimme kaikki muuaalle, ja kalastimme sieltä. Sitten yht'äkkiä he lähtivät sanommatta mitään, enkä kerennyt lähteä perään. No menin katsomaan olivatko he toisella kalastuspaikalla. No eivät olleet, joten lähdin kotiin.

        Huomenna (6.9) kun menin kouluun, ja menin heidän luokseen, ja he sanoivat: "Me pois!" No ajattelin että haluavat vain olla kahdestaan jotin lähdin. Mutta kun tätä on nyt jatkunut jo neljä päivää tiedän että he syrjivät minua. Kysyin heiltä: "Miksi minä en saa tulla?" Siinä oli minä, he ja yksi toinen tyyppi, joka ei ole kaverini, ja jota he ovat syrjineet jo kauan. Yksi tyypeistä vastasi: "No sää oot hikiposki ja tuo on... (Eivät sanoneet). Niin ja jos me hengataan sun kaa nii meiätki pestää WC-pöntössä sit seiskalla."

        Eli he siis haukkuvat hikiposkeksi, nörtiksi yms, koska opin asioita ja saan kokeista yli 8:ja, he alle 8:ja. Pitäisikö huonontaa koenumeroita ja työskennellä huonommin ja tehdä jotain että joutuu jälkkään?
        He ovat kuulema ruvenneet myös polttamaan tupakkia. Minulla on muitakin kavereita, muutta eivät ole niin läheisiä, mitä toiset OLIVAT (mennyt aikamuoto). Tarkoitan että he ovat kiinnostuneita sellaisista asioista mistä minä en. He jotka nyt ovat alkaneet syrjiä, kiusasivat jo ennen, mutta he tekivät sen leikillään ja otin sen leikkiinä, mutta tämä on mielestäni jo kiusausta.

        Hankalinta on että murrosikä on juuri alkanut ja minulla ei oikeastaan ole kavereita =(. Ennen nauroin joka päivä jollekkin, mutta nyt en ole edes hymyillyt neljänpäivän aikana. Kiitos jos jaksatte vastata.


      • sdfghjklöävbnm
        sdfghjklöävbnm kirjoitti:

        Älä välitä kirjoitusvirheistä en jaksanut tarkistaa,. Toivottavasti silti luet sillä haluan apua!

        Minua alettiin syrjiä ihan vasta. Alan jo masentua. Oliko se nyt 5.9.2010 kun olin kaverini kanssa kalassa, me olimme siellä kahdestaan, kunnes sinne tuli kaksi muutakin kaveriani. Jatkoimme kaverini kanssa kalastusta. Menimme kaikki muuaalle, ja kalastimme sieltä. Sitten yht'äkkiä he lähtivät sanommatta mitään, enkä kerennyt lähteä perään. No menin katsomaan olivatko he toisella kalastuspaikalla. No eivät olleet, joten lähdin kotiin.

        Huomenna (6.9) kun menin kouluun, ja menin heidän luokseen, ja he sanoivat: "Me pois!" No ajattelin että haluavat vain olla kahdestaan jotin lähdin. Mutta kun tätä on nyt jatkunut jo neljä päivää tiedän että he syrjivät minua. Kysyin heiltä: "Miksi minä en saa tulla?" Siinä oli minä, he ja yksi toinen tyyppi, joka ei ole kaverini, ja jota he ovat syrjineet jo kauan. Yksi tyypeistä vastasi: "No sää oot hikiposki ja tuo on... (Eivät sanoneet). Niin ja jos me hengataan sun kaa nii meiätki pestää WC-pöntössä sit seiskalla."

        Eli he siis haukkuvat hikiposkeksi, nörtiksi yms, koska opin asioita ja saan kokeista yli 8:ja, he alle 8:ja. Pitäisikö huonontaa koenumeroita ja työskennellä huonommin ja tehdä jotain että joutuu jälkkään?
        He ovat kuulema ruvenneet myös polttamaan tupakkia. Minulla on muitakin kavereita, muutta eivät ole niin läheisiä, mitä toiset OLIVAT (mennyt aikamuoto). Tarkoitan että he ovat kiinnostuneita sellaisista asioista mistä minä en. He jotka nyt ovat alkaneet syrjiä, kiusasivat jo ennen, mutta he tekivät sen leikillään ja otin sen leikkiinä, mutta tämä on mielestäni jo kiusausta.

        Hankalinta on että murrosikä on juuri alkanut ja minulla ei oikeastaan ole kavereita =(. Ennen nauroin joka päivä jollekkin, mutta nyt en ole edes hymyillyt neljänpäivän aikana. Kiitos jos jaksatte vastata.

        luokkamme on niin pieni että oikein muita ei ole.


      • MuuttumattomatAsiat
        sdfghjklöävbnm kirjoitti:

        luokkamme on niin pieni että oikein muita ei ole.

        6 lk pojalle!

        Esim. toi "jos me hengataan sun kaa ni meiätki pestää WC-pöntössä sit seiskalla."
        Missä korvessa noi sun "ystäväs" on eläny? :---------D Ei enää tollasta tehdä, nykyää ku meet seiskalle siel on sellane "seiskakaste" (vaihtelee koulusta kouluun) ja siel on määrä pitää hauskaa. Toki kasit-ysit voi jotain pientä huudella mut älä huoli, ei yläasteelle meno oo kamalaa (:
        Ja älä todellakaan huononna koulumenestystäs, toi on tosi hieno juttu et oot noin hyvä koulussa. Ite oon tyttö mut oon kamujani parempi koulussa, jtn 9 keskiarvo, mut ei ne silti syrji, ja autan niitä aina tehtävissä. :---P Oiskohan noi sun kamus sit kateellisia ku pärjäät niitä paremmin?
        Mut älä tee mitään tyhmää, kadut sit aikuisena et teit sen vaa joitteki páskapäiden takia.
        Pää pystyyn ja oo ylpee itestäs. Tupakan polttaminen ala-asteella on maailman idioottimaisin juttu. Ehkä ne sun kamus ei vielä tajuu sitä, mut kyl sit 10-20 vuoden päästä on itku kurkussa ku yskittää koko ajan ja keuhkosyöpä tulee ja iho huononee ja ku koulukaa ei nii jaksanu kiinnostaa,ni ei pääse mihinkää kivaa ammattii. :'D Sit voit nauraa niille.
        Meinki luokal on tollasii säälittäviä "esittäjiä", polttaa tupakkaa, riehuu koko aja, koulu on iha "evvk", ei ne viel tajuu sitä mite ne tuhoo oman elämänsä.
        Vinkkaan et älä murehdi tollasta, jos ne jatkaa tota syrjimistä tai alkaa vaik levittää susta juorua/haukkua kaikkien kuullen ni meet sanoo opettajalles/vanhemmilles.
        Yritä hankkia uusii ystävii, oo niitten muittes kavereittes kanssa ni voit lähentyy niiden kanssa, unoha tollaset k-pää-syrjijät. Ansaiset parempii ystäviä.
        Tsemppii sulle =)


      • sdfghjklöävbnm
        MuuttumattomatAsiat kirjoitti:

        6 lk pojalle!

        Esim. toi "jos me hengataan sun kaa ni meiätki pestää WC-pöntössä sit seiskalla."
        Missä korvessa noi sun "ystäväs" on eläny? :---------D Ei enää tollasta tehdä, nykyää ku meet seiskalle siel on sellane "seiskakaste" (vaihtelee koulusta kouluun) ja siel on määrä pitää hauskaa. Toki kasit-ysit voi jotain pientä huudella mut älä huoli, ei yläasteelle meno oo kamalaa (:
        Ja älä todellakaan huononna koulumenestystäs, toi on tosi hieno juttu et oot noin hyvä koulussa. Ite oon tyttö mut oon kamujani parempi koulussa, jtn 9 keskiarvo, mut ei ne silti syrji, ja autan niitä aina tehtävissä. :---P Oiskohan noi sun kamus sit kateellisia ku pärjäät niitä paremmin?
        Mut älä tee mitään tyhmää, kadut sit aikuisena et teit sen vaa joitteki páskapäiden takia.
        Pää pystyyn ja oo ylpee itestäs. Tupakan polttaminen ala-asteella on maailman idioottimaisin juttu. Ehkä ne sun kamus ei vielä tajuu sitä, mut kyl sit 10-20 vuoden päästä on itku kurkussa ku yskittää koko ajan ja keuhkosyöpä tulee ja iho huononee ja ku koulukaa ei nii jaksanu kiinnostaa,ni ei pääse mihinkää kivaa ammattii. :'D Sit voit nauraa niille.
        Meinki luokal on tollasii säälittäviä "esittäjiä", polttaa tupakkaa, riehuu koko aja, koulu on iha "evvk", ei ne viel tajuu sitä mite ne tuhoo oman elämänsä.
        Vinkkaan et älä murehdi tollasta, jos ne jatkaa tota syrjimistä tai alkaa vaik levittää susta juorua/haukkua kaikkien kuullen ni meet sanoo opettajalles/vanhemmilles.
        Yritä hankkia uusii ystävii, oo niitten muittes kavereittes kanssa ni voit lähentyy niiden kanssa, unoha tollaset k-pää-syrjijät. Ansaiset parempii ystäviä.
        Tsemppii sulle =)

        Otsikko!


      • Lostless
        sdfghjklöävbnm kirjoitti:

        Otsikko!

        Ei ole aina vain ulkonäössä ongelmaa.

        Olen 20 ja minua on syrjitty jo 13 vuotta tavalla tai toisella.
        Aluksi siksi koska olin pienin ja helpoin, sitten siksi koska tein yhden virheen, sitten siksi, koska olin liian outo ja tolla linjalla se on sitten jatkunut. Nyt olen ammattikorkeassa ja alun jälkeen alan huomaamaan samoja syrjäytymisen merkkejä kuin ennenkin. Olen suht. sosiaalinen mielestäni(riippuen tilanteesta) ja en ole ruma/läski tmv eikä oo mitää vikaa ulkonäössä tai pukeutumisessa(olen yrittäny pitää siitä huolen) mutta ihmisten luonteet eivät vain käy mun kanssa yhteen.

        Ja joo kyllä se sattuu. Nyt pitäisi pärjätä 4 v tässä koulussa todennäköisesti ilman kavereita. Onneksi on sitten koulun ulkopuolella ihmisiä, jotka mua sietävät. Vaikka heissäkin on pari sellaista, jotka ovat olleet osallisena syrjimis historiaani aikanaan. Olen vain aina jotenkin pärjännyt. Ehkä siksi, että olen sitkeä (kokemuksesta johtuen) ja en anna ihmisten tuomita minua ennen, kun ovat tutustuneet oikesti ja tottuneet.. Sopeutuminen on tärkeää, sitä olen yrittäny harjoittaa.

        Kyllä me syrjityt vielä löydetään se valo sieltä tunnelin päästä! :)


      • avvvvvvvvvvvvvvvvvvv
        sdfghjklöävbnm kirjoitti:

        Älä välitä kirjoitusvirheistä en jaksanut tarkistaa,. Toivottavasti silti luet sillä haluan apua!

        Minua alettiin syrjiä ihan vasta. Alan jo masentua. Oliko se nyt 5.9.2010 kun olin kaverini kanssa kalassa, me olimme siellä kahdestaan, kunnes sinne tuli kaksi muutakin kaveriani. Jatkoimme kaverini kanssa kalastusta. Menimme kaikki muuaalle, ja kalastimme sieltä. Sitten yht'äkkiä he lähtivät sanommatta mitään, enkä kerennyt lähteä perään. No menin katsomaan olivatko he toisella kalastuspaikalla. No eivät olleet, joten lähdin kotiin.

        Huomenna (6.9) kun menin kouluun, ja menin heidän luokseen, ja he sanoivat: "Me pois!" No ajattelin että haluavat vain olla kahdestaan jotin lähdin. Mutta kun tätä on nyt jatkunut jo neljä päivää tiedän että he syrjivät minua. Kysyin heiltä: "Miksi minä en saa tulla?" Siinä oli minä, he ja yksi toinen tyyppi, joka ei ole kaverini, ja jota he ovat syrjineet jo kauan. Yksi tyypeistä vastasi: "No sää oot hikiposki ja tuo on... (Eivät sanoneet). Niin ja jos me hengataan sun kaa nii meiätki pestää WC-pöntössä sit seiskalla."

        Eli he siis haukkuvat hikiposkeksi, nörtiksi yms, koska opin asioita ja saan kokeista yli 8:ja, he alle 8:ja. Pitäisikö huonontaa koenumeroita ja työskennellä huonommin ja tehdä jotain että joutuu jälkkään?
        He ovat kuulema ruvenneet myös polttamaan tupakkia. Minulla on muitakin kavereita, muutta eivät ole niin läheisiä, mitä toiset OLIVAT (mennyt aikamuoto). Tarkoitan että he ovat kiinnostuneita sellaisista asioista mistä minä en. He jotka nyt ovat alkaneet syrjiä, kiusasivat jo ennen, mutta he tekivät sen leikillään ja otin sen leikkiinä, mutta tämä on mielestäni jo kiusausta.

        Hankalinta on että murrosikä on juuri alkanut ja minulla ei oikeastaan ole kavereita =(. Ennen nauroin joka päivä jollekkin, mutta nyt en ole edes hymyillyt neljänpäivän aikana. Kiitos jos jaksatte vastata.

        Miten on mahollista että oot lähettänyt ton viestin 2.9.2010 ja noi mitä kerroit tapahtui 5-6.9.2010.

        ???


      • avvvvvvvvvvvvvvvvvvv
        avvvvvvvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:

        Miten on mahollista että oot lähettänyt ton viestin 2.9.2010 ja noi mitä kerroit tapahtui 5-6.9.2010.

        ???

        Siis toi edellinen oli tarkotettu 6lk pojalle.


    • Fuck the system

      Mua on koko ikäni syrjitty sen takia, et oon syntyny minskissä. sain ala-asteel kulla joka päivä ryssäks nimittelyy, yläkoulus tilanne tuskin parani.
      Mä käytän musiikkii pakokeinona syrjimisee. aina jos jotku ysit sun muut homot haukkuu, mä laitan musan päässäni soimaan kovempaa.
      ei se oo välttämät ees hankalaa, ku miettii esim ozzy osbournee, gene simmonsii, tom cruisee, chester benningtonii ja mel gibsonii, jotka on koko porukka koulukiusattui ja jotka nykyään ansaitsee paljon paremmin, ku ne pallit jotka haukku niitä ala-asteel.
      mu neuvo on, et jos teitä syrjitään, haukutaan, potkitaa, teijät kaadetaa maahan ja jätetää tahallaa huomaamatta, ni ootte joka tapaukses paljo arvokkaampii, ja kaikki mitä kukaa kuisaaja sanoo on pelkkää hevonp**kaa.

      • Uprising

        no ompa kiva ku kerrot että sua haukutaan ryssäksi, ja 'haukut' itse ihmisiä homoiksi? vaikkei homo ole varsinaisesti haukkumasana, mutta ei voi muuta sanoa ku että TEKOPYHÄÄ!


      • i_m

        Aika ylimielistä. "Olet arvokkaampi"


    • Mutten alipainoinen.

      • syrjäytynyt nuori

        on syrjitty. Ylä-asteella mua haukuttiin mun painon sekä mun uskonnon takia että seksuaalisen suuntautumisen takia myös. Mulle tuli tosi paha olo aina ku ne ilkimykset huuteli kaikkee sellast homojuttuu ja läskijuttuu ja se oikeesti sattu. Mä itkin joka päivä koska allah on luonu mut näin vitun rumax. kerran meinasin jopa nousta partsin kaiteelle mut en sit kyl uskaltanu. oon myös aika nössö, en ees uskalla hypätä kympist. olin kerran ihastunu yhteen poikaan (ps. oon homoseksuaali) mut sit se vaa oli mun kaa et sais seksii. Mul oli tosi hyväksikäytetty olo sen jälkee ja se vaa nauro mulle. mun peräsuoli eli pärpätin roikkuu nyt sen takii ulkona ja hankaa inhottavasti. sit viel, mun ilkee isäpuoli kuvas mua kerran suihkus


    • Samassa liemessä

      Tuttua on. On syrjitty, on haukutta, on uitettu vessan pöntössä. Ei oikeesti oo mitään mikän takia mua ei olisi kiusattu! No ehkä suurin syy on siihen se että kannatan sosialistisia aatteita, lue ja piirrän mangaa, oudon pakkomielteeni neuvostoliittoon, pohjois-koreaan sekä natsi-saksaan ja kiinaan ja sokerina pohjalla sen takia että olen bi. Ja ehkä vähän rasisti. Johtuu siitä että haukuin yhden tumma ihoisen ihan pystyyn. (Puhelimessa.) Niin muutes eikä unohdeta sitä että olen myös näytelmä kerhossa. eli itse ilmaisua. Saatan kuulostaa häijylle mutta voin tässä sanoa että amerikka ei ole suurvalta ja tiibetti kuuluu kiinan ja kasvis-syöjät lukkojen taa. En yleensä ole rasisti mutta joskus tekee mieli haukkua hieman ihmisiä. Ei pitäisi valittaa. Mutta se rasisti homma oli silloin kun kaikki luulivat minua vaan stereotyypiksi. Kun huhu siitä että olen homo levisi kaikkialle. No, meidän luokka suhtautuisiihen vain huhuna mutta välillä kuuluu: Saatanan homo painu homoilemaan muualle! No, sitä ei aina jaksaisi kuunnella mutta pakko kai sitä on kuunnella. että tällästä taustaa. täältä. Mutta yksi asia on selvä. Silloin kun olin ja nyt niin mieli piteeni on se että kiusaaja t lievittää omaa pahaa oloaan. Niin minä ainakin tein kun olin kiusaaja. Kiusaajista pääsee eroon kertomalla niille totuuden.

      • kiusattu95

        Haukuttu selän takana, syrjitty, tönitty, nimitelty....
        No se takia että olen "lihava" (tikkujen miellestä), minä en mene muodin mukana ja uskalla olla oma itseni ja kai käytökselläkin on osuutensa asiaan? Esim. teen aina läksyt tai yritän olla kaikille mukava ym...

        Olen 95- syntynyt tyttö.

        Kiusaajathan ovat yleensä kateellisiä juuri tällaisille tyypeille, jotka uskaltavat olla erilaisia ja tahtoisivat ehkä itsekkin olla, mutta he tietävät, että jos alkaakin olemaan erilainen niin sitten sitä kiusataan siitä.

        Kaikkien pitäisi saada olla erilaisia!!


      • täyspelle93
        kiusattu95 kirjoitti:

        Haukuttu selän takana, syrjitty, tönitty, nimitelty....
        No se takia että olen "lihava" (tikkujen miellestä), minä en mene muodin mukana ja uskalla olla oma itseni ja kai käytökselläkin on osuutensa asiaan? Esim. teen aina läksyt tai yritän olla kaikille mukava ym...

        Olen 95- syntynyt tyttö.

        Kiusaajathan ovat yleensä kateellisiä juuri tällaisille tyypeille, jotka uskaltavat olla erilaisia ja tahtoisivat ehkä itsekkin olla, mutta he tietävät, että jos alkaakin olemaan erilainen niin sitten sitä kiusataan siitä.

        Kaikkien pitäisi saada olla erilaisia!!

        Joo, olen -93 syntynyt poika, ja kyllä minua kiusattiin 8 lk alussa, kun tulin uuteen kouluun. Sen takia, kun olin kuulema nössö ja hintti. Kiusaaminen oli haukkumista ja tupakan varastamista takin taskusta. Uhattiin myös hakata isolla porukalla. Mutta kun sitä jatku muutaman viikon, ja kaverinikin sano että tee nyt vittu asialle jotain(huom. kaverit oli ''koviksii''), ja sitten ne ehotti että annetaanpas niille turpaan nii eivät hauku enää. No sitten se suunnitelma jäi siihen, kun kamuilla ei ollu pokkaa toteuttaa sitä. No yhesti kun olin menossa linja-autoon, molemmat jotka oli ensimmäiset kiusaajani rupes hutelemaan takanani niitä haukkumanimiäni. No en välittäny ja sitten ne tuli ihan taakse huutelemaan jotain vitun homo etkö älyy kun kututaan! No sitten riitti se kiusaaminen! Käännyin ympäri ja otin toista rivelestä kiinni ja heitin maahan(olihan minulla voima, ja painoetu, olin käynnyt salilla jo ainakin 3 vuotta). Sitten huusin jotain että loppuu tuo tai saatte turpaan. No se toinen kaveri ei älynny pitää suutaan kiinni, ja siinä meni käsirysyksi, ja loppu siihen että kaverilla oli nokka auki ja itku silmässä. Maassaoleva oli noussut ja ihan hiljaa katso vaan kaveriaan. Siinä sitten uhosin vielä vähän aikaa tyypeille, jotka oli ollut minun kimpussa jo melkein kuukauden. No sama toistu parin eri tyypin kanssa vielä muutaman kerran, ja sain yhesti jopa kaljapullosta takaraivoon. No eipä ole enää sen jälkeen minun kimpussa oltu, kyllä sen näki että kun ojenti kiusaajia, nii loppu se kiusaus, ja näkee samalla että minkälaisia itkupellejä ne kiusaajatkin on. Nyt elämä menee täydellisesti, sikä taida kukaan olla sanonut tosissaan montaa pahaa sanaa minusta, se maine säilyy kumman pitkään. Aika pelleähän se hakkaaminen ja kovistelu oli, mutta pakko oli kiusaamis-piinasta eroon päästä!


    • Uprising--

      Hei hyvä tuo sun juttu täyspelle93 (:

    • fuckeduplife.

      seiskaluokalta asti mua on syrjitty, en tiiä miks. oon ihan normaali, en minkää erityisen tyylilajin edustaja. tavallinen 15v tyttö joka tykkää muodista jne. Nyt 9lk:lla ja kaikki tuntuu vaa menevän paskemmin.

    • valoski

      on,ulkonäön perusteella... en tajua miksi he syrjivät minua.. heillä taitaa olla päässä vikaa......

    • Kyllä juu niih on

      On kiusattu hiljaisuuden ja ujouden takia varmasti siksi, että en osannut sanoa vastaan. Eräskin yritti ylittää rajoja pieneen fyysiseen väkivaltaan, mutta kun tein samoin se jäikin pelkkään syrjimiseen.

    • :(

      Mä en oikeastaan ite tiiä että kiusataanko mua vai ei... Nimittäin nää ''kiusaajat'' on mun kavereita, hyviä kavereita...(Joskus) Kyllähän mua on syrjitty ainakin lievästi jo melkein 10 vuotta. (Oon siis 15v tällä hetkellä...) PAHINTA TÄSSÄ ON LÄHINNÄ SE ETTEN TIIÄ MITÄ MÄ TEEN VÄÄRIN... Niin ja ne mun 'kaverit'' on semmosii et välillä ne lyö, haukkuu rotaks, homoks jne.. mut VAAN sillon ku oon vähintää sen ja jonku toisen muun kanssa, varmaankin siks et ne sais jotain henkistä yliotetta niikun saakin. Jos taas kahdestaan ollaan nii sillon niitten kanssa on oikeesti hauskaa ja ne on hyviä tyyppejä. Ehkä sen takia hengailen niitten kanssa... Yks mun kamuista joka ei tätä myöskin harrastaa sano et sun pitäs puolustautuu. No, parin päivän päästä ku tällästä konfliktii taas tuli niin se olikin mun kimpussa parin muun kanssa... Siinä kun koitat puolustatua nii tuntee ittensä hyvin äkkiä kodittomaks ku ei oo mitään saumaa nii henkisesti ku fyysisestikkin. Nii ja oon aika lyhyt, itteasiassa todella lyhyt ikäsekseni (160 cm) enkä mikää hirveen lihaksikas. Niin ja tätä syrjimistä/haukkumista/kuritusta tapahtuu LÄHES joka kerta kun olen niitten kaa vähän isommassa porukassa ison joukkion lyttäämänä. En vaa tiiä mitä mun pitäs tehä... Niitten kaa on niin paljon hyviä ja huonoja muistoja että on aika vaikee jättää niitä ihan tolleen noin vaa... :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      6015
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      270
      3706
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      3157
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      143
      2752
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2390
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      2053
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      218
      1969
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      200
      1862
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1502
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1446
    Aihe