Kadonnut poikuus, tukka, järki ja nuoruus

Kohta sellainen

Ensimmäinen meni v. 92 ekaa kertaa hänen luonaan yötä ja oli sellaista sähellystä, että jälkikäteen totes, et eipä ollut kaksista, kumpikaan osannut mitään ja homma parissa minuutissa ohi. Löytäjä saa pitää, en tosiaan kaipaa takas niitä aikoja.
Myöskin nuoruus on hävinnyt jonnekin samalle vuosikymmenelle, nyt on vaikea valinta, kun ikää tulee 40 ja tukkaa lähtee kunnolla. Jos ottaa siihen lääkettä, miehisyys kärsii, toisaalta, mitä silloin tekee tuuhealla tukalla ja toisaalta kaljuna luullaan usein syöpäsairaaksi tai skinheadiksi tai muuten vaan friikiksi, joten aika vaikea on silloin löytää seuraa.
Moni aattelee usein, että järki jätti jo ajat sitten tai nyt sitä ei ainakaan ollut matkassa. Onko teillä minkänlaista käsitystä, minne sellaisen voisi kadottaa? Jos joku löytäis sen , vois palauttaa, luvassa kunnon palkkiokin. Vihjeeksi, politiikan tai juridiikan saralta on ainakaan ihan turha alkaa hakea, ei takulla voi törmätä moiseen, samoin pissisten pe illan naamoissa on ihan mennä kysekemään kuudennen ydinvoimalan tilalle muita energiavaihtoehtoja.
Entä itseluottamus tai luottamuspula ihmissuhteissa? Voiko niitä enää löytää vai onko ne uusiutumattomia luonnonvaroja?
Nuoruutta ei voi takaisin ostaa, lauloi Fredikin Kolmatta linjaa kappalessaan, vaikka tässä hieno hullunrohkea yritys by Lapinladen Linnut: Keski-ikä. Jos ei biisi, miellytä, kuunnelkaa ajatuksella edes hlön avunpyyntö ja hullunrohkea uhrautuminen. Olkaa hyvä ja hyvää loppuelämää kaikille.
"Keski näyttää hyvältä, keski-ikä tuntuu tärkeältä, mutta keski-ikä on todella syvältä"
http://www.youtube.com/watch?v=6eKbZL_C5HU

2

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen naikkonen

Empä osaa auttaa kun itselläkään ei kaikki intiaanit taida olla enää kanottissa tallella. Mutta jos yhtään lohduttaa iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn, mulla on asiasta emppiiristä kokemusta. Olen kyllä joskus miettinyt millä ne sen tuolla Arkadianmäellä korvaa? Tukka mulla kyllä olisi vaikka sullekkin jakaa. Luottamuspulaan ei ole kai muuta lääkettä kai kuin vain uskaltaa yhä uudelleen luottaa pettymyksistä huolimatta. Tv:sarja Nilviäisten sanoin ( tuli joskus ammoisina aikoina yleltä) , on kunniakasta onnistua mutta vielä kunniakkaampa on epäonnistua ja yrittää yhä uudelleen, tai jotain sinnepäin. Hyvät jatkot sinnekkin.

• Kohta semmonen

totta kuin ikinä. Arkadianmäellä sitä viimeksi löytäis, varsinkaan itseään ja ääntään rakastavan, omia asioitaan ajavan Mauri Pekkarisen tupeen alta. Muutenkin Suomen suurin hourula, vaikkakin avohoidossa ovat. Ja tosta kaikesta maksetaan vielä ruhtinaallisesti ja pitkät, kuukausien lomat ympäri vuotta, syötetään ja juotetaan samoja naamoja vuodesta toiseen perä perään joka kekkereillä ja viedään oopperaan ym. ym.

Toisekseen, täytyykö se kanootti ahtaa niin, että kohta kaikki veden varassa. Puhut kyllä niin asiaa myöskin tuosta iloisesta mielestä, mitä tekee valtavalla sivistyksellä ja tietotasolla yksistään, jos ihminen on aivan läpimätä paska asshole ympärilleen? Mä oikeasti opettelen vieläkin hymyilemään aidosti ja suoraan sydämestä, vaikka olen luontaisesti peruspositiivinen (ei HIV), se ei valitettavasti näy hehkuna ympärilläni.
        Tämä siis kahdesta syystä, sillä isän ja äidin kotona ei juurikaan varmaan koskaan kannustettu ja kiitelty joutavia ja kehuttu aiheesta, vaan siitäkin vähästä kaivettiin jokin moite, että sais syvemmän kuopan toiselle. Isäni mm. Satakunnassa 50- l meni sinuttelemaan äitiään ja isänsä tietty oli hyvin pahana. Yritän joskus jos lapsia siunaantuu, välttää, etten ite teksi samoja virheitä, mutta pahaa pelkään, noi on niin syvällä alitajunnassa ja perinteet velvoittavat, heheheh. Exän kanssa meni aikoinaan poikki sen takia, kun en ollut vielä halukas muuttamaan yhteen (mm. eri paikkakunnalla ja koulu kesken). Todellisuudessa olisin varmaan piakkoin lähtenyt, sillä makkarissa oli kirjaimellisestikin niin pimeää, että rakastelu-asentojakin oli yleensä se yksi perinteinen ja suuta sai anella ja itse ei saanut koskaan antaa jne. "Kauneinta", mitä makkarissa kuulin on: " Mä en oo sulle mikään kuminukke, mitä väännellään miten lystää"! tai rintaa suudellessa: " Mee kotiis imeen äitis tissii"! Kerran kehuin kauniiksi, mutta en huomannut, että on pimeä huone ja siitäkös nalkutus alkoi. Miksiköhän en enää viitsinyt laittaa valoja ja tarkistaa, onko sama tyyppi edelleen vieressä???? Jollei näillä verukkeilla häippäse tai lähde joskus vierasiin, on todella yksiavioista tai aivosoluista sorttia. Määrissäkin oli niin totaalisia näkemyseroja, että ihmetytti, olemmeko syntyneet edes samalla vuosikymmenellä.

Toinen ongelma oli mitättömistä aivan järjettömät kilarit ja juuri se hymyn puute ja aivan ilmiömäinen kyky halveksia ja haukkua kaikkia, miten huonoja ja tyhmiä nuokin ovat ja kaikki tekemisenihän oli tietty lapsellista tai muuten taantumaa teini-ikään jne, kun itse oli niin kypsä ja aikuismainen. Lopulta hlö tukahdutti koko suhteen tuolla loputtomalla negatiivisuudella ja mädätti kaiken hyvän ja kauniinkin. Melkein pitäisi soittaa ja kiittää, sillä nyt osaan kiertää toooooodella kaukaa tän tyyppiset myrkyttäjät.

Mä saatan jollain tasolla saada pysäytettyä hiustenlähdön nykytasolle edes eri lääkkeillä ja luontaistuoteilla yhdessä, vaikka tuskin se enää tuo 15-kesäisen jumalattoman paksua Beatles-karvastoa. Mut silti, teen parhaani...
        Meille miehille kaljuus on edes jollain lailla hyväksyttävissä ja ymmärrettävissä ja jotkut ovat jopa kuuman niihin, mutta aika harva mies haaveilee kaljusta naisesta, varsinkaan olisi oikeasti kiinnostunut kadulla esim.vaikka onhan esim. pilapiirtäjä-Karin tyttö Lilli Suomalainen ihan nahkatukka.

Onneks mua ei ole ainakaan vielä petetty suhteessa, vaikka tosiasiassa pettäjä pettää itseään kaikkein pahiten, sillä eihän siinä kuin elimet hinkkaa, mutta itse on menettänyt luottamuksensa.

Juuri Nilviäisten tavoin jatkan onneni etsimistä, vaikka alitajunassa jäytää hiukan pelko, josko itse on joku päivä tuolla megafoonin kanssa huutamassa Lappareiden Markku Toikan tavoin. Tehkää tekin samoin, kenenkään ei tarvitse tyytyä huonoon ihmissuhteeseen. Vaikkei noista ehkä mitään tuolla edellä löydä
        löytötavaratoimistosta, niin oikein ihanaa alkanutta syksyä Aikuiselle naikkoselle ja miksei kaikille muillekin ja kiitos kun kestitte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3902
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2833
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      98
      2214
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1760
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1707
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1664
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1463
    Aihe