tunteeko sattumoisin kukaa täältä semmosta 30-40v ranskalaismiestä joka asuu suomes tai ainaki käy suomes työkeikoilla pari kertaa kuussa jos sitäkään ?
Vastaukset 16
- Lapin Gringo
Myös tanssitaan yhessä!!
- aloittaja
miksi vastaat pilalla?
tuntemani mies ei edes tanssi - Lapin Gringo
aloittaja kirjoitti:
miksi vastaat pilalla?
tuntemani mies ei edes tanssimiestenvälistä huumaa. Hän on hyvin moderni rakastaja.
- justiinsa
no hojakkaa, eiköhä noita oo usiampia :D
- aloittaja
no minkä näköinen mies on kyseessä? jos et muka pilaile
- c'est moi
aloittaja kirjoitti:
no minkä näköinen mies on kyseessä? jos et muka pilaile
Kai huomasit, että tässä sun ketjussa ei ole järjen hiventä. Uskomatonta mutta totta, Suomessa liikkuvat ranskalaiset eivät ole laskettavissa edes kahden käden sormilla, eivätkä riitä varpaatkaan. :D Et mainitse kaupunkia, et kerro ranskiksen nimeä, et kuvaile hänen ulkonäköään.
Mutta vastaanpa kysymykseesi: kyllä tunnen, 5 kappaletta. - aloittaja
c'est moi kirjoitti:
Kai huomasit, että tässä sun ketjussa ei ole järjen hiventä. Uskomatonta mutta totta, Suomessa liikkuvat ranskalaiset eivät ole laskettavissa edes kahden käden sormilla, eivätkä riitä varpaatkaan. :D Et mainitse kaupunkia, et kerro ranskiksen nimeä, et kuvaile hänen ulkonäköään.
Mutta vastaanpa kysymykseesi: kyllä tunnen, 5 kappaletta.Sanoo asuvansa Vantaalla kavereiden kanssa, mutta liikkuu usein itä-helsingissä, saattaa olla kaksikin kämppää joissa asuu luulen. Missä ne sinun tuntemasi asuvat ja minkä ikäisiä ovat?
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
Sanoo asuvansa Vantaalla kavereiden kanssa, mutta liikkuu usein itä-helsingissä, saattaa olla kaksikin kämppää joissa asuu luulen. Missä ne sinun tuntemasi asuvat ja minkä ikäisiä ovat?
pyysit ulkonäkökuvailua, vihreänruskeat silmät ja mustat hiukset
joku tuntemani miehen kaveri käyttää lempinimeä Vini - Itä.hki=WC
aloittaja kirjoitti:
pyysit ulkonäkökuvailua, vihreänruskeat silmät ja mustat hiukset
joku tuntemani miehen kaveri käyttää lempinimeä ViniWittu se on algerialainen jätkä joka kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan".
- Patonkia poskeen
Itä.hki=WC kirjoitti:
Wittu se on algerialainen jätkä joka kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan".
on noi ämmät helppoja... luulee afrikkalaisia perseaukisia pakolaisia ranskalaisiksi pisnismiehiksi. jep, jep
- aloittaja
Patonkia poskeen kirjoitti:
on noi ämmät helppoja... luulee afrikkalaisia perseaukisia pakolaisia ranskalaisiksi pisnismiehiksi. jep, jep
mistä tiedät/tunnet? oletko varma? tiedätkö nimenkin? mistä tiedät että on algerialainen? itsekin olen usein epäillyt samaa ja miten niin kusettaa alaluokkalaisia suominaisia en puhu sellasesta kirppismyyjästä jos sitä tarkoitat se on täysin eri mies.
Onko sinulla s-postia että voisi tarkistaa tiedätkö oikeasti saman??
haluaisin tilanteeseen selvyyden. - aloittaja
aloittaja kirjoitti:
mistä tiedät/tunnet? oletko varma? tiedätkö nimenkin? mistä tiedät että on algerialainen? itsekin olen usein epäillyt samaa ja miten niin kusettaa alaluokkalaisia suominaisia en puhu sellasesta kirppismyyjästä jos sitä tarkoitat se on täysin eri mies.
Onko sinulla s-postia että voisi tarkistaa tiedätkö oikeasti saman??
haluaisin tilanteeseen selvyyden.jos oikeasti tiedät ja puhutaan samasta henkilöstä niin voit kirjottaa mun s-postiin [email protected] ja sitten nähdään onko sama tyyppi vai ei? olisi aika tärkeetä.
- aloittaja
hyvähän se on tänne nimettömänä kommentoida kun et tiedä koko asiasta yhtään mitään, hyvähän se on toisia haukkua etenkin jos oma elämä (tai äitisi?) on kuvailemasi laista mutta voit toki pitää tiedot ominasi jatkossa kiitos.
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
hyvähän se on tänne nimettömänä kommentoida kun et tiedä koko asiasta yhtään mitään, hyvähän se on toisia haukkua etenkin jos oma elämä (tai äitisi?) on kuvailemasi laista mutta voit toki pitää tiedot ominasi jatkossa kiitos.
omat vanhempani ovat kyllä ihan onnellisesti naimisissa että kiitos vaan :))) saipahan naurut!
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
omat vanhempani ovat kyllä ihan onnellisesti naimisissa että kiitos vaan :))) saipahan naurut!
"kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan"
jos tuo on totta niin, ehkäpä miehen menneisyydessä oli noin mutta tuskin nykyään, siitä olen melko vakuuttunut. - aava..
aloittaja kirjoitti:
"kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan"
jos tuo on totta niin, ehkäpä miehen menneisyydessä oli noin mutta tuskin nykyään, siitä olen melko vakuuttunut.Ei varmaankaan. Nykyisin hän on huippuyksilö ja todellinen helmi miesten joukossa. Keskittyy lähinnä hyväntekeväisyyteen eikä ajattelekaan epäpuhtaita ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361444Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2491000Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan91742Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31461
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
- 30393
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381