tunteeko sattumoisin kukaa täältä semmosta 30-40v ranskalaismiestä joka asuu suomes tai ainaki käy suomes työkeikoilla pari kertaa kuussa jos sitäkään ?
ranskalainen mies
16
604
Vastaukset
- Lapin Gringo
Myös tanssitaan yhessä!!
- aloittaja
miksi vastaat pilalla?
tuntemani mies ei edes tanssi - Lapin Gringo
aloittaja kirjoitti:
miksi vastaat pilalla?
tuntemani mies ei edes tanssimiestenvälistä huumaa. Hän on hyvin moderni rakastaja.
- justiinsa
no hojakkaa, eiköhä noita oo usiampia :D
- aloittaja
no minkä näköinen mies on kyseessä? jos et muka pilaile
- c'est moi
aloittaja kirjoitti:
no minkä näköinen mies on kyseessä? jos et muka pilaile
Kai huomasit, että tässä sun ketjussa ei ole järjen hiventä. Uskomatonta mutta totta, Suomessa liikkuvat ranskalaiset eivät ole laskettavissa edes kahden käden sormilla, eivätkä riitä varpaatkaan. :D Et mainitse kaupunkia, et kerro ranskiksen nimeä, et kuvaile hänen ulkonäköään.
Mutta vastaanpa kysymykseesi: kyllä tunnen, 5 kappaletta. - aloittaja
c'est moi kirjoitti:
Kai huomasit, että tässä sun ketjussa ei ole järjen hiventä. Uskomatonta mutta totta, Suomessa liikkuvat ranskalaiset eivät ole laskettavissa edes kahden käden sormilla, eivätkä riitä varpaatkaan. :D Et mainitse kaupunkia, et kerro ranskiksen nimeä, et kuvaile hänen ulkonäköään.
Mutta vastaanpa kysymykseesi: kyllä tunnen, 5 kappaletta.Sanoo asuvansa Vantaalla kavereiden kanssa, mutta liikkuu usein itä-helsingissä, saattaa olla kaksikin kämppää joissa asuu luulen. Missä ne sinun tuntemasi asuvat ja minkä ikäisiä ovat?
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
Sanoo asuvansa Vantaalla kavereiden kanssa, mutta liikkuu usein itä-helsingissä, saattaa olla kaksikin kämppää joissa asuu luulen. Missä ne sinun tuntemasi asuvat ja minkä ikäisiä ovat?
pyysit ulkonäkökuvailua, vihreänruskeat silmät ja mustat hiukset
joku tuntemani miehen kaveri käyttää lempinimeä Vini - Itä.hki=WC
aloittaja kirjoitti:
pyysit ulkonäkökuvailua, vihreänruskeat silmät ja mustat hiukset
joku tuntemani miehen kaveri käyttää lempinimeä ViniWittu se on algerialainen jätkä joka kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan".
- Patonkia poskeen
Itä.hki=WC kirjoitti:
Wittu se on algerialainen jätkä joka kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan".
on noi ämmät helppoja... luulee afrikkalaisia perseaukisia pakolaisia ranskalaisiksi pisnismiehiksi. jep, jep
- aloittaja
Patonkia poskeen kirjoitti:
on noi ämmät helppoja... luulee afrikkalaisia perseaukisia pakolaisia ranskalaisiksi pisnismiehiksi. jep, jep
mistä tiedät/tunnet? oletko varma? tiedätkö nimenkin? mistä tiedät että on algerialainen? itsekin olen usein epäillyt samaa ja miten niin kusettaa alaluokkalaisia suominaisia en puhu sellasesta kirppismyyjästä jos sitä tarkoitat se on täysin eri mies.
Onko sinulla s-postia että voisi tarkistaa tiedätkö oikeasti saman??
haluaisin tilanteeseen selvyyden. - aloittaja
aloittaja kirjoitti:
mistä tiedät/tunnet? oletko varma? tiedätkö nimenkin? mistä tiedät että on algerialainen? itsekin olen usein epäillyt samaa ja miten niin kusettaa alaluokkalaisia suominaisia en puhu sellasesta kirppismyyjästä jos sitä tarkoitat se on täysin eri mies.
Onko sinulla s-postia että voisi tarkistaa tiedätkö oikeasti saman??
haluaisin tilanteeseen selvyyden.jos oikeasti tiedät ja puhutaan samasta henkilöstä niin voit kirjottaa mun s-postiin [email protected] ja sitten nähdään onko sama tyyppi vai ei? olisi aika tärkeetä.
- aloittaja
hyvähän se on tänne nimettömänä kommentoida kun et tiedä koko asiasta yhtään mitään, hyvähän se on toisia haukkua etenkin jos oma elämä (tai äitisi?) on kuvailemasi laista mutta voit toki pitää tiedot ominasi jatkossa kiitos.
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
hyvähän se on tänne nimettömänä kommentoida kun et tiedä koko asiasta yhtään mitään, hyvähän se on toisia haukkua etenkin jos oma elämä (tai äitisi?) on kuvailemasi laista mutta voit toki pitää tiedot ominasi jatkossa kiitos.
omat vanhempani ovat kyllä ihan onnellisesti naimisissa että kiitos vaan :))) saipahan naurut!
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
omat vanhempani ovat kyllä ihan onnellisesti naimisissa että kiitos vaan :))) saipahan naurut!
"kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan"
jos tuo on totta niin, ehkäpä miehen menneisyydessä oli noin mutta tuskin nykyään, siitä olen melko vakuuttunut. - aava..
aloittaja kirjoitti:
"kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan"
jos tuo on totta niin, ehkäpä miehen menneisyydessä oli noin mutta tuskin nykyään, siitä olen melko vakuuttunut.Ei varmaankaan. Nykyisin hän on huippuyksilö ja todellinen helmi miesten joukossa. Keskittyy lähinnä hyväntekeväisyyteen eikä ajattelekaan epäpuhtaita ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882