.*´´MITEN VOITKAAN``*.

♥´´``☼~~☼´´``♥´´``☼~~☼´´``♥


Miten voit
käskeä taivasta olla satamatta

Ja tuulen tuulematta

Miten voit
käskeä aurinkoa olla laskemasta

Ja - -

Sydäntä - itkemästä


♥´´``☼~~☼´´``♥´´``☼~~☼´´``♥


http://www.youtube.com/watch?v=va5d3Fr8uQI&NR=1

12

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti omenahillo

      kuinka niin....voit....
      voi nyyh sanoo täti
      sillä tämä sai kyynelet kihoamaan silmiin

      • *MURUKULTA*

        Asiat vain tapahtuu,,,jotkut siis, eikä siinä auta Johan Ludvig Runebergkään.
        'tarjoo vinleissonia' kiitos ku poikkesit ja jos sais sen hilloreseptin nii pääsisä keitteleen... huoh...

        Kone antoi piteitä 29, sillä lähdetään liikkeelle.. hehe,,väitti ettei ynnä ole oikein, voe!!!,,, ;))))
        romu-konen laski ny pisteet 23, pah! ..ja lähteekö.... *ootaa suu auki*


    • tomppa2006

      ...taivas sataa ja tuuli tuulee...

      Niin myös joskus sydän itkee. Olipa voimakas runolataus, huh. Surullinen mutta silti kaunis.

      • *MURUKULTA*

        Tämä vuodatus tuli hyvin nopeassa tahdissa, enkä mitäään joutunut ajattelemaan uusiksi, mikä sinäänsä on pienoinen ihme. Valmista kamaa kynästä, sinä hetkenä, jolloin en oikeestaan edes ajatellut mitään runonkirjoitusta tai yleensäkkään mitään tänne viittaavaa. Alitajunta on mielenkiintoinen 'paikka'...

        Kiitzz Tomppa sinulle ja leijailkoon syksyn värikkäitä lehtiä nenänpäähäsi! :D
        Kone antoi 12 pistettä joten sillä lähtee,,,kait..*pyrskis*....jännää..


    • lämpimin ajatuksin

      Pitkä odotus tekee
      sairaaksi sydämen.
      Täyttynyt halu
      on elämän puu.
      Mutta tulee eteen
      vaikka korsteenin kautta.

      Niinkuin kasvot kuvastuu vedessä
      niin ihmisen sydän
      toisessa ihmisessä.

      -heti-
      agape M
      dear muru

      • *MURUKULTA*

        * * * * * * * * * * * * * * * *

        Sinä näet
        pitkät syvät viillot
        sydämeni pinnalla

        Tunnet tuhannet
        yksinäiset hetkeni
        ja kaikki se tuska
        saa silmäsi
        surusta mustaksi

        Kosketat - -
        ~Anna anteeksi
        että jouduit odottamaan

        * * * * * * * * * * * * * * * *

        Kiitos hienosta runostasi, M , - Nautin sen lukemisesta! - :○)

        Syksyn kauniita värejä polullesi, ripottelee Murukulta! :)

        Kone arpoo lähetyspisteiksi 13 - onnennumeroni! ;)))) ,,,,, ja toinen yritys...25..huoh...


    • kaaru

      Kiirettä pittää
      joku söi tunnit multa tältä päivältä
      Hieno runo taas Sinulta

      Miten voit sanoa
      älä rakastu
      kun jo rakastuin;)

      • *MURUKULTA*

        Silloin, kun käydään kauppaa - mutta kun ei käydä....

        Sydäntä ei voi pakoittaa - tuntemaan rakkautta, manipuloida, puhua ympäri, sumuttaa,
        niin kuin ihmismieltä - ja siitäkin runoni on kirjoitettu. -
        Rakkaudentunteet - ahhhh - mikä ihana temmellyskenttä sulkakynälle! ;D

        *röyh*...älä turhaan sure niitten syötyjen tuntien perään..hyvään ne on kuitenkin menneet... ;þ
        Tangs, kaaru ja kone antoi pisteitä 12 ja,,, vedetäänkös nytkin tuplaten... kahtotaan... :D.. joo!!..
        Toinen kierros...Sait korkeimmat pisteet tähän mennessä! Sulle 3xhyvä ja iltapäiväkahvit kaupanpäälle \_/? Varpaatkin loppu kesken, huoh..onneksi oli lähellä liimapurkki, käsivoidepurkki, kynä, puhelimet ja muutama kurkkupastilli jälellä..'mussunmussun'..... sain kokoon 33! :)


    • Elli 92 vee

      Tässä mie kahtelen ikkunast ulos
      Näkyypä satavan ja missä lie kylän pojat
      ja Eero kun eivät oo runnoos vastanneet?

      Nyt mie hoksasin kun runos otsikon luvin
      että mitenhän voitkaan meillä riittää kun
      kauppa-auto ajelee vasta tiistaina?......

      Vaan siloposkisen pojan laitoit laulemaan
      tuossa juutupessa
      Olihan se Eerokin komia nuorena miehenä ja
      miekin jonkinmoinen elovena tyttö

      Mukava kun taasen runon laitoit vaikka olis
      saanut olla pitempikin

      • *MURUKULTA*

        Uaamusta ee oo valittamista! Miun pit oikien männä ulos kohvit hörpäseen. Vaa mikä naatinto hilijkseen siin kuunnell paljo ee mittee. No, kissoi pit tieten kuunnell, ku tuntu olevan asseet, mut ny jo nukkuvat maha pullollaan. Nii se vai oh, onni on pienestä kiinni..
        hehe..mie näin jottain unta simmoset merrosvoseikkailust, vuaan jäip vähän keske, täytyy kahtoo sitten ensyönä loppuun. :)
        Nii tuost juutupeviteosta, miust se oh uppeesti tehty. Vaakuttavampi ku moni sillisallaatti mitä tarjotaan!
        Tyyliii mie sanosi, tyylii se olla pittee!

        Vaa ee kait se aata ku männä ja hakkee lissee tuota aamuista voimajuomoo ja alakoo talon töihin. Kiitosta ku ehit poikkeen ja sanasen runolost sannoo koitetetaan lisätä niit sanoja sitten siiihen toiseen tulevaan runnoon,,,tai mist sitä tietee...:))))

        Mukvaoo alakvee viikkoo ja - - kato ku aarinko alako paistee oikee kunnolla - sitä siis sinne ja palijo! :)


    • Ja vilkuttaa alkavalle viikolle aurikoa.
      Kiitos ihanasta runosta:)

      • *MURUKULTA*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe