pricelinestä

epäröijä

Kuinka se oikein toimii... eli voin laittaa siihen minkä tasoisen hotellin haluan ja mitä olen siitä valmis maksamaan ja jos se menee läpi luottokorttiani veloitetaan. Mutta antaako se ihan minkä vain esim. kolmen tähden hotellin, vai voinko vaikuttaa siihen mihinkä hotelliin haluan juuri tarjoukseni antaa? Entä kun kyseessä on kaksi aikuista ja teini, saanko miten kolmen hengen huoneen, kun yleensä kaikki on automaattisesti kahden hengen huoneita. En ole uskaltanut viedä vieläkään sitä loppuun kun noi ajatukset askarruttaa ja kuitenkin äkkiä luottokortilta häviää rahaa....

1

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

Priceline takaa huoneeseen mahtuvan vain kaksi henkeä, joten teille se ei sovi tästä syystä. Vaikka huone olisi periaatteessa tarpeeksi iso kolmelle hengelle (esim kaksi queen-kokoista sänkyä), voi hotelli kieltäytyä ottamasta kolmatta henkeä huoneeseen, jos se on varattu kahdelle.

Pricelinessa ei voi tarjota hintaa tietystä hotellista eli 100 % takuuta siitä minkä hotellin saa, ei ole. Voit valita kaupungin, ajankohdan, hotellin tähtiluokituksen ja tietyn alueen (kaupungit on yleensä jaettu 1-10 alueeseen kaupungin suuruudesta riippuen). Vinkkejä siitä, mitä hotelleja viime aikoina on miltäkin alueelta "voitettu" ja millä hinnalla, antaa www. betterbidding.com.

Itse olen ollut aina todella tyytyväinen "voittamiini" hotelleihin ja niiden, parhaimmillaan olen maksanut vain 1/3 parhaasta muualta löytämästäni hinnasta samasta hotellista (olen tarkisitanut hintoja "voittoni" jälkeen). Yleensä hinta on ollut n. 40% edullisempi. Pricelinella paras hinta-laatusuhde on 4-5* hotelleissa.
      Varauksia ei voi perua tai muuttaa.

Teidän kannattaa katsoa huoneita vaikka www.quickbook.comista tai www.travalzoo.comista, joista löytyy yleensä hyviä tarjouksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe