Kuinka se oikein toimii... eli voin laittaa siihen minkä tasoisen hotellin haluan ja mitä olen siitä valmis maksamaan ja jos se menee läpi luottokorttiani veloitetaan. Mutta antaako se ihan minkä vain esim. kolmen tähden hotellin, vai voinko vaikuttaa siihen mihinkä hotelliin haluan juuri tarjoukseni antaa? Entä kun kyseessä on kaksi aikuista ja teini, saanko miten kolmen hengen huoneen, kun yleensä kaikki on automaattisesti kahden hengen huoneita. En ole uskaltanut viedä vieläkään sitä loppuun kun noi ajatukset askarruttaa ja kuitenkin äkkiä luottokortilta häviää rahaa....
pricelinestä
1
270
Vastaukset
- matkailija-x
Priceline takaa huoneeseen mahtuvan vain kaksi henkeä, joten teille se ei sovi tästä syystä. Vaikka huone olisi periaatteessa tarpeeksi iso kolmelle hengelle (esim kaksi queen-kokoista sänkyä), voi hotelli kieltäytyä ottamasta kolmatta henkeä huoneeseen, jos se on varattu kahdelle.
Pricelinessa ei voi tarjota hintaa tietystä hotellista eli 100 % takuuta siitä minkä hotellin saa, ei ole. Voit valita kaupungin, ajankohdan, hotellin tähtiluokituksen ja tietyn alueen (kaupungit on yleensä jaettu 1-10 alueeseen kaupungin suuruudesta riippuen). Vinkkejä siitä, mitä hotelleja viime aikoina on miltäkin alueelta "voitettu" ja millä hinnalla, antaa www. betterbidding.com.
Itse olen ollut aina todella tyytyväinen "voittamiini" hotelleihin ja niiden, parhaimmillaan olen maksanut vain 1/3 parhaasta muualta löytämästäni hinnasta samasta hotellista (olen tarkisitanut hintoja "voittoni" jälkeen). Yleensä hinta on ollut n. 40% edullisempi. Pricelinella paras hinta-laatusuhde on 4-5* hotelleissa.
Varauksia ei voi perua tai muuttaa.
Teidän kannattaa katsoa huoneita vaikka www.quickbook.comista tai www.travalzoo.comista, joista löytyy yleensä hyviä tarjouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303751Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351392Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1531091Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248940Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73938Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754