Lentokenttäkyydit

yees

jos tarttette kyyditystä kentältä/kentälle Juhani Vanhanen kyllä kuskaa.

23

3555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paritellen

      Paljonkos Vanhasen kyyti kustantaa?

      Tarttis muijan kanssa päästä 22.09. klo 19.15 (?) laskeutuvalta lennolta TV:n keskustaan, Paseo Juan Apariciolle.
      Sen takana menevälle, saman suuntaiselle pääsee suoraan Zoaa (?) pitkin.

      • laspagnola

        Taksi maksa 52-55€ MAX


      • Paritellen
        laspagnola kirjoitti:

        Taksi maksa 52-55€ MAX

        Aloittaja mainosti Vanhasta!
        Hintaero taxin ja Vanhasen välillä kiinnostaa.

        Asuntomme ja Alicanten kentän väli on tähän asti maksanut hieman alle 50E.
        Viimeeksi toukokuussa.

        "Vanhasia" ja muita vastaavia olen kokeillut muutaman kerran mutta hinta muuttuu matkan aikana.
        Siitä saa riidellä.
        Tai pikkubussin laskutusperusteet ovat jotain muuta kuin kuljetuksen tilauksen yhteydessä sovittu.
        Jne.

        Uteliaisuuttani kysyin tuota Vanhasta. Tuttu nimi jo vuosien takaa. En tiedä onko sama henkilö kyseessä?

        Paskan puhujia mahtuu suomalaisporukkaan!

        Olemme mieluummin maksaneet taksin tai ottaneet vuokra-auton kolmeksi päiväksi.


      • toivottavasti liikennöitsijä
        Paritellen kirjoitti:

        Aloittaja mainosti Vanhasta!
        Hintaero taxin ja Vanhasen välillä kiinnostaa.

        Asuntomme ja Alicanten kentän väli on tähän asti maksanut hieman alle 50E.
        Viimeeksi toukokuussa.

        "Vanhasia" ja muita vastaavia olen kokeillut muutaman kerran mutta hinta muuttuu matkan aikana.
        Siitä saa riidellä.
        Tai pikkubussin laskutusperusteet ovat jotain muuta kuin kuljetuksen tilauksen yhteydessä sovittu.
        Jne.

        Uteliaisuuttani kysyin tuota Vanhasta. Tuttu nimi jo vuosien takaa. En tiedä onko sama henkilö kyseessä?

        Paskan puhujia mahtuu suomalaisporukkaan!

        Olemme mieluummin maksaneet taksin tai ottaneet vuokra-auton kolmeksi päiväksi.

        oikein l,iikennöitsijä Espanjassa, vai pimeä taksi?


      • papl55
        toivottavasti liikennöitsijä kirjoitti:

        oikein l,iikennöitsijä Espanjassa, vai pimeä taksi?

        pimee taksi se on


    • matka avartaa

      olen käyttänyt kyseisen ihmisen kuljetuksia vuosien ajan eikä niissä ole ollut ongelmia ja autojakin Vanhaselta löytyy aina tarvittaessa eli suosittelen ja paskan puhujia riittää aina niin Suomessa kuin Espanjassa ja tyytymättömiä on kaikkialla sekä tyytyväisiä eli kannattaa aina kokeilla mutta aina olla varovainen,eikä taksit Espanjassa tai Suomessa ole sen turvallisempia tai turvattomia se riippuu itsestä jos antaa niiden kusettaa itseään

      • Jumittunut!

        Vanhaselta löytyy autoja!

        Kenen autoja?
        Tietävätkö omistajat?


      • autonromu
        Jumittunut! kirjoitti:

        Vanhaselta löytyy autoja!

        Kenen autoja?
        Tietävätkö omistajat?

        tietääkö edes vanhanen itse...


      • ZooMi
        autonromu kirjoitti:

        tietääkö edes vanhanen itse...

        Suomalaiset ihmettelevät miksi espanijan talous on kuralla? Suosikaa vain veronkiertäjiä kuten aijemmin mainittua "pimeetä taksia". Itselleni ei tulisi mieleenkään tilata moista kuljetusta koska ALC:n kentällä on aina saatavilla kunnon takseja ja saa ystävällisen palvelun. Onkohan tällä"pimeellä taksilla otettu kaikkiin autoihin edes vakuutusta koska auton omistajat varmaan pistävät vakuutuksen jumiin kun ovat kauemmin pois espanijasta.


    • kjhfiktf

      Saisiko Juha Vanhasen oyhteystiedot tänne, niin voin tilailla kyytiä.

      • Vanhanenjussienole

        Tässäpä yksi. Tuosta puh. numerosta saa kiinni milloin vain.

        MasSol-Matkat
        www.kolumbus.fi/massol/vuokra-asunnot.html
        34 609 683 184/Juhani Vanhanen. 24 tuntia vuorokaudessa! Sähköposti: [email protected]. Murcian maakunnassa hirsimökki viisi kilometriä La ...


        t.Vanhasen palveluja käyttänyt.


    • j@t

      juhani on jees!!!!!

    • 26-v

      Grupo Costa Azul kuskaa halvemmalla. Kahden tunnin välein Alicanten kenttä Tv:n keskustan bussiasema.

      Jos jostain syystä tarvistsemme taxia niin vanhanen on se viimeinen vaihtoehto.

    • 26-v

      Pieneläkeläisen valinta. Bussi.

      Syyskuun alun jälkeen 6,95€/suunta.

      Tv > kenttä parittomin tunnein.
      Kenttä > Tv parillisin tunnein.

      Ajoaika 50min.

      Meillä bussiasemalta asunnolle laukun kanssa < 10min.
      Toiseen suuntaa noin 10min.

      Kelpaa meille.

    • 120258

      Olemme mökkiläsiä orihuelasta ja toden totta jussi auttanut sen tuhannen kertaa kaasupullosta alkaen sohvan vaihtoon eli kannattaa vähän miettiä mitä suustaa laskee sopimus pitänyt aina me todelliset espanian käviät kyllä osaame arvostaa apua...jonka saame kun sitä tarvitsemme..sonnan lataajat voi pitää asiat sisällään..

      • espaniankäviät

        Oletko ystävällinen ja kerrot mitä tarkoitat " ESPANIAN KÄVIÄT" ?


      • Mäki-ikinen

        Vitun nihilisti!


    • taxitaxi

      Onko sillä Vanhasella taksilupa? Aurinkorannikolla käryttelevät jatkuvasti noita pimeitä takseja.

    • Teipio12346

      Itse asunnon omistajana olen kerran tarvinnut ulkpopuolista apua ja Vanhanen auttoi erinomaisesti. Käytän jatkossakin kun tarvetta tulee.

    • milla2008

      Millä voi päästä Torrevijejan, onko pakko menna Alicanteen ja sieltä bussilla?

    • 711855

      kone myöhässä liki 3 tuntia tuli yöllä kahden jälkeen alicanten kentälle, kyllä juhani vartos ja vei torreviejaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe