Kaiken se kestää......?

Jättää rakkaus jälkeensä kyyneleet
kun kuohuina tunteet palaa,
silti rinnassa toiveet särkyneet
ne toivoa uuteen valaa.

Jos loukkasi hän ketä rakastat?
Ja paljon sait pahaa mieltä
sä suudelman jälkeen sen unohdat
ja hymykin löytyy sieltä.

Niin monta on taistoa tuoksinaa
niin monta on loukkaavaa sanaa,
ei niihin rakkaus päättyä saa
ne avaavat uutta vain vanaa.

Tuo sana niin puhdas ja tahraamaton
jonka lausuimme toisillemme,
ikimuistoina aina mielessä on
siksi erota tahtoisi emme.

20

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Ja niin totta !!

      Viihdyn runoissasi

      • Tuntuu useasti niin että olemme
        pettäneet sen rakkauden jo sanoillamme
        minkä olemme vannoneet toisillemme?

        Onneksi on Anteeksi-pyyntö ?
        Jota toivonmukaan myös osaamme käyttää?
        Anteeksi-anto on suudelman päässä.

        Valoa päiviisi Ystäväni ! T: J


    • LuciaMaria*

      Noinhan se on, napakymppi taas :))
      Kiitos ihanasta lukuhetkestä..

      • Näin tunsin ja näin kirjoitin .
        Elämä on niin...niin...nii..
        Aika kivaa, kuitenkin.

        Hyvien ystävien kanssa
        niin kuin Sinun.

        Mukavaa syksynaikka. T: J


    • kivellä.istuja

      Ihan piti ruveta ajattelemaan kirjoittamaasi. Ehkä ne on ne ihmisenä olemisen turhamaisimmat naamiot jotka rakkaan kielensanaiset nuolet sirpaloivat ja suudelmalla kyyneleet kuivuu ja roskasirut rapisevat syrjään, lopullisesti. Mitä lopulta jää, n sitä olennaisinta, sutä mikä toisessa vetää puoleensa tai hylkii. Rakkaus on se lahjomaton tunne joka valinnan tekee ja antaa lopullisen sinettinsä tai vain haihtuu muuntautuen toveruudeksi, ystävyydeksi ilman intohimoa. Säikky sydän pelästyy ja haluaisi uusintoja vaan ne vaihtuvat puolustavan raivoisiksi loukkauksiksi, useimmiten. Nuolet osuvat keskelle sielusydäntä, kiduttaviksi, uuvuttavaksi; haavoittaen syvältä. Sydän itkee.

      Hienoa pohdintaa. Kiitos sinulle.

      • Pohdiskelevasta palautteestasi,noinhan
        se varmasti meneekin.

        Silti rakkaus on vahvimpia voimavarojamme.

        Valoa päiviisi.


    • mies-v57

      Kun otat käden irti minun
      kädestä, tuntuu että hajoan.
      Kun käännät selkäsi, tuntuu:
      minä, häviä, pois tieltäsi vajoan.

      Ja kuitenkin myös vedet joskus
      siirtyvät pois tosistaan. Kahdet
      irtaantuvat, vapautuvat, hengittävät,
      sitten palaavat, tarttuvat uudestaan.

      Huulet ovat erillään Rakkaan huulista,
      kädet irti hänestä, se vapauttaa.
      Mielety liitävät toisaalla, ajatukset erossa,
      niinä hetkinäkin voi samoin Rakastaa.

      Rakkaus on kukkien keruuta, niiden
      herkkää hoivaa, ei sidontaa.
      Miehelle Nainen on löytämistä, tunnetta,
      kaiken antamista, ei hänen kahlintaa.

      Siksi joka päivä miehelle pitäisi olla pisara
      kypsymistä...Rakastamiseen.

      http://www.youtube.com/watch?v=mbASre3ujN4&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Ihmisen sydämen mitta ja syvyys mitataan
      anteeksianamisella ja suvaitsemisella.

      Ilman niitä Rakkauden maa on köyhä
      ja siemen itämätön.

      Kun osaa pyytää anteeksi, antaa Rakkaudelle tilaisuuden.

      Kun on sydäntä antaa anteeksi, maalaa
      Rakkaudelleen kasvot.

      Joissa elää elävä ihminen virheineen.

      Rakkaurunoissasi ihailen syvää persoonallisutta
      ja yksilöllisyyttä. vahvaa sanomaa, joka niissä aina on.

      Tämäkin Runosi oli tummaa tunnetekstiä
      ja miehen rohkeaa esiintuloa. On helppoa
      arvostaa tätä Runoasi ja pidin tästä
      kovasti.

      Kaikilta osin hyvä ja luettava Runosi.

      Voimia ja iloa Sinulle päivääsi.

      • erittäin kauniista palautteestasi sekä
        vastarunostasi ja osuvasta musiikki
        valinnastasi.

        Kyllä anteeksianto kuuluu parisuhteeseen
        puolin ja toisin,ilman anteeksiantoa
        asiat jäävät roikkumaan ja tulevat uudelleen esille
        myöhemmin.
        Palautteesi on aina yhtä täydellistä ja herkkää
        olen todella kiitollinen että olet täällä
        kanssamme.

        Hyvää syksyä Sinulle ja vuodenajasta huolimatta
        olkoon aina aurinko sisälläsi ja rakkaus huulillasi.

        Kiittäen Jokke


    • lindalinda1

      että viisseiska teki niin upean analysoinnin runostasi,
      etten osaa kuin peesata häntä ja kiittää !

      • valoa sydämeesi syksystä huolimatta.

        T: J


    • punaposkiN

      niin hieno
      rakkauden oppitunti
      kunpa muistaisimme
      mitä lupasimme
      miten hienoa on
      jatkaa yhteistä matkaa
      kun suudelmin
      on anteeksi annettu

      Syvällinen niin lämpöinen on runosi

      • kiitän kauniista palautteestasi.
        Ihmisen muisti on valitettavasti
        näissä asioissa kovin lyhyt,
        mutta kumpa oppisimme edes
        pyytämään anteeksi sanojamme.

        Valoa päiviisi ! T:J


    • Haavoittunut enkeli

      Jotain niin uskomatonta sinä olit. Kaiken olisin tahtonut sinulta juuri sillä hetkellä.
      Mutta ymmärsin että lainaa olit sä mulle vain.
      Mikä kaikesta teki jotenkin niin erityisen, puhtaan, viattoman, kiihkeän?
      Tuota kaikkea mietin joskus vieläkin pimeys seuranani, sanat sinun kaikki muistaen.
      Minulle ei olisi riittänyt vain sellainen, mikä sinulle olisi ollut iso asia.
      Vain vähän kunnioitusta odotin, ajatellen että sen kaiken ansainnut toki olin.
      Väärin jotain tein kuitenkin ja sinä lähdit kylläisenä, vielä anelen minulta jotain enemmän.
      Ehkä kaikella oli jokin tarkoitus valmistaa minua haavoittunutta tulevaisuuteen.
      Valmis en ole sinua kohtaamaan uudestaan tässä elämässä.
      Sillä kuulut toisen rinnalle, vaikka et häntä ansainnut olisikaan?
      Minä tulen löytämään oman polkuni, monien erheitten ja harha- askelten jälkeen.
      Kuka se oikea minulle onkin, tiedän hänestä vain sen. Tulessa hän on palannut ja vahvuutensa omaa luokkaansa on.

      • Runon lukija

        Anteeksi, anteeksi, - en koskaan unohda ja olen hyvin ymmällä, kovin ymmällä.
        Itken vain.


      • Sinua kiitän ja palautteestasi !
        Ehkä näin ? Ehkä ei ?
        Olet arvokas elämässä.

        Valoa päiviisi.


      • Runon lukija kirjoitti:

        Anteeksi, anteeksi, - en koskaan unohda ja olen hyvin ymmällä, kovin ymmällä.
        Itken vain.

        Ja kiitos palautteestasi.


    • Laudi

      mistäkähän minä alottasin..
      :(
      Kun/jos antaa anteeksi vuosiaki ja uskoo ja toivoo
      ei se parane ennää suudelmilla..ei halauksilla
      monesti siinnä käy niin, että erotaan..
      Sitten kärsivät lapset
      nuo viattomat :(..
      Mutta rakkauski on kahden kauppa. Yhdessä siihen lähetään
      ja yhessä siitä selvitään..
      suudelmin ja halauksin :))) toinen toisesta huolta pitämällä
      rakkautta hoitamalla.

      Sanotaan, että kallein helminauha muodostuu kyynelistä
      Muistotkin ovat osa sitä helminauhaa..

      • Elämä tukistaa ja halaa
        silti jokapäivä on elämisen arvoinen.
        Luulisin?

        Kiitos Sinulle ystävä.


    • Särkyneiden toiveiden kyynelvirta
      puhdistaa ja elvyttää tunteita
      poistaa patoutumisen tunteen

      loukkauksenkin jälkeen
      on anteeksianto herkässä
      jos rakkaus asuu sydämessä

      loukkaavat sanatkin
      voivat joskus osua naulankantaan
      ja satuttaa, satuttaa kovastikin
      ja etenkin silloin jos eivät osukaan.

      Tuo sanottu sana Tahdon on taustalla aina,
      lupaus on annettu, rakkauden kauniilla sanoilla
      somistettu, joka ei koskaan sydämestä pyyhkiydy pois.

      Näin minä koin hienon tunteellisen runosi sanoman.

      • kauniista palautteestasi.
        Kyllä loukkaavat sanat kuljettavat
        ihmisiä myös parisuhteessa,
        valitettavasti vain väärään suuntaan.

        Kiroilla ei voi rakentaa mitään
        satuttaa kyllä voi.

        Satuttavat sanat tulevat usein sen jälkeen
        kun ei pystytä tunteista puhumaan.
        Aito rakkaus kyllä kestää senkin.

        Hyviä syyspäiviä Sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe