Alalle on tullut kaksi uutta lehteä. Pikseli ja DV-Videolehti. Ainakin jälkimmäinen on käsitelyt elokuva- ja videoalan kysymyksiä monipuolisesti.
Mutta löytyykö muita hyviä lehtiä?
Alan lehtiä
7
472
Vastaukset
- Jari P
taitaa heikoissa kantimissa olla suomen
kielellä nuo lehdet.
Melkein menee sitten Saksa/Englanti/USA linjalle
muut lehdet.
Tokihan Tekniikan maailma sun muut asiaa joskus
joltain kantilta käsittelee mutta..
Jari - Nikodemus
Lehden kustantaminen pienessä maassa on kallista. Olkaamme ylpeitä, että olemme saaneet DV-Videolehden. Tilaamalla tai ostamalla lehteä voidaan varmistaa, että se voimistuu ja tulee entistäkin paremmaksi. Aikaisemmin oli vain Filmaaja. Kuinka moni on siihen tutustunut.
- Jukka Hki
Olen parista kioskista kysellyt, mutta en ole kyseistä lehteä löytänyt.
- Malena
Filmaaja on hyvä lehti, mutta turhan ohut. DV-Videolehti on paksumpi, viime numerossa 84 sivua. Ryhdyin tilaajaksi heti nähtyäni lehden ensimmäisen numeron viime syksynä.
- Juhani muttei Aho
Ostin molemmat ensin irtonumeroina (DV-Videolehdet) ja pistin tilauksen vetämään. Hyvä että alan lehti on satu Suomeen.
- Kaapo
Olen ostanut kaikki numerot. Tuntuu siltä, että lehden taso nousee koko ajan. Se on kansainvälistä tasoa.
- Mies Salosta
Tässä lomalla olen sadepäiviä vietellyt ja kävin kaupassa. Matkaan tarttui DV-Videolehti.
Vaikka alaa harrastankin, en ollut kuullut mitään moisesta. Täytyy sanoa, että harvinaisen paljon asiaa. Suosittelen lehteä muillekin kuvaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627