Tekeekö ko. vasu ihmeitä vai onko ainoa hyötyjä kauppias? Eli käyttäjien kokemuksia
K-Nate
14
2305
Vastaukset
- minä vaan
tässä oikein kysyttiin? Ei kovin hyvää Suomee ollu...
- rasvaa
Mitälie kysytty, mutta meillä ollu käytössä k-nate vaseliinit pari vuotta ja tyytyväisiä ollaan oltu. Normi hinta kallis, mutta reilut alennukset tullu mukaan. Pysyvyys on hyvä. ei valu pitkin puomia.
- parhaiten.
rasvaa kirjoitti:
Mitälie kysytty, mutta meillä ollu käytössä k-nate vaseliinit pari vuotta ja tyytyväisiä ollaan oltu. Normi hinta kallis, mutta reilut alennukset tullu mukaan. Pysyvyys on hyvä. ei valu pitkin puomia.
Parasta KNATE mitä oon koskaan käyttänyt.
Puslat eivät väliinny.
Hyvä pumpattavuus talvella, eikä valu kesällä.
- Knate ei valu pois
Hinnat laskenet.
Napaöljy myös erikoista.
Dieselin lisäaine mainiota hiukkassuodattimille. - ei ole vastaavaa
Knate on parasta.
- Mistä sitä saa ?
Calsium-sulfonaatti polymeeri vaseliini K-Nate on parasta. www. KERNITE.fi
Ei ole toista vastaavaa markkinoilla vieläkään.- minne laittaa
Se vähän riippuu missä käyttää. Laakereissa ollut huono sitkoisuuden takia, mutta tapeissa loistava.
- MISTÄ niitä saa ?
Mistä saa sitä setaanilukua nostavaa K-Gard dieselin lisäainetta, joka voitelee suuttimet ja venttilit ?
Mistä saa sitä Knate vassua ?
Mistä TopBlend napaöljyä ? - KUKA myy.
Mistä noita saa ?
- Mistä saa ?
Vastaavaa ei ole markkinoilla.
Kernite.
NCH Suomi OY. - Toimmii
auringonpaahteessa,
ei tipu
ei kitaja
K-Natu Kernite - Nyt Metkossa
KERNITE JA K-NATE LIVENÄ.
Isossa hallissa keskellä.
Älä erehdy muiden Helppoheikkien lupauksiin. - Mistä sitä K Natua
saa
Ettei kone kitajaisi - Anonyymi
Knate on karjatilojen ja viljatilojen monikäyttöisin vaseliini.
Sekä metsäkoneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2007102
- 1165996
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465467Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323615- 613316
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252691- 282632
- 432420
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na262376Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132175