Vasta tänään tutustuin Graftoniin ja etsin käsiini A - alibin. On totta, että teksti tyyleineen ja sisältöineen muistuttaa Mulleria, Paretskyä tai ValDermidiä. Vanhempia Graftoneita sai vähän etsiskellä alueen kirjastoista, lukemani A oli 3.painos vuodelta 2001 Loisto-sarjan pokkarina. Oikoluku ainakaan tässä painoksessa ei ollut kovin onnistunut, kirjoitusvirheitä löytyi melkeinpä joka toiselta sivulta. Tiheämminkin. Se katkaisee lukurytmin tympeällä tavalla.
Taitaa kirjailija olla muistaakseni menossa jo aakkosten loppupuolella, T:ssä? Jos Graftonilta valitsisi viisi dekkaria, jotka lukisi, mitkä kirjaimet ne olisivat?
S. Grafton
booky
1
425
Vastaukset 1
- olen tykännyt
Minä olen lukenut kaikki, A:sta alkaen, S niinkuin synti luin viimeks. En osaa kyllä suositella mitään erityisesti. Itse olen tykännyt lukea järjestyksessä koska päähenkilö ikääntyy ja "kasvaa" siinä mukana. Ehkä loppua kohti teksti muuttuu rennommaksi. Jos haluat ottaa esim. vain 5 kirjaa niin ota sitten mieluummin näitä loppupään teoksia - järjestykessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459