Laitoin kyllä kyselyä tuonne HP osastollekin, mut nyt huomasin, että täällä on tällainen näyttö-osastokin.
Eli tänään tuli ostettua tuollainen jo vähän vanhempaa mallia oleva hp näyttö. Ja heti tuli ongelmia, kun sen tuolta laatikosta purin.
Ohjeissa näytetään, että jalka pitää ensin kääntää tiettyyn asentoon ja sen jälkeen asennetaan tuo pöytää vasten tuleva osa. Mutta kun tuota jalkaa ei sitten millään saa kääntymään oikeaan asentoon.
Ei malttaisi odotella maanantaihin asti....
Olisiko täällä ketään kyseisen näytön omaavaa ja jos vaikka kertois mikä siinä jalassa jumittaa ja ovatko nuo ohjeet jotenkin puutteelliset?
hp w2007 lcd näytön jalka
ei taivu
1
347
Vastaukset
- mukana on
alkukielinen (=englanti) ohje, lue se.
Käännökset ovat useinkin sitä ja tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027