Hei!
Asun isossa omakotitalossa joka on myynnissä kokoajan ja ollut jo yli vuoden. Haluaisin asua tässä vielä jatkossakin, mutta minun ei kannata luopua myöskään vuokra-asunnostani koska saattaa olla että tarvitsen sitä kun tämä talo on myyty pois.
Etsin siis sellaista vuokralaista joka tarvitsisi asutoa väliaikaisesti.
Tarjolla olisi 66,5neliöinen kolmio Puistolasta, 400m juna-asemalle, remontti valmistuu 12.10. Asunnossa asumisajaksi en osaa luvata oikein mitään, mutta todennäköisesti aika pitkään. Myös mahdollista on, että sikäli tulee toimeen 3 ja 5 vuotiaiden tyttöjen ja minun kanssa niin saa tarvittaessa asua kämppiksenä ja pitää huoneen kunnes oma asunto löytyy.
väliaikaisesti. hki/puistola 12.10 alkaen
Dosifei
3
509
Vastaukset
- HannaK
Miten paljon olisi vuokra? Kaksi opiskelijatyttöä olisi mahdollisesti kiinnostuneita asunnosta...
- ////////5%76
hei onko viellä vuokralla sinulla se kolmijo jos on niin voitko soittaa minulle numeroon0466225187
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764