Käsky käy

Pentti Nelonen

Minä käsken, sanotaan vaikka 10 Linux säätäjää lähetetään metsään,1vk, kauas pois.
Aivot huutaa happea kuten mutkalla oleva kerneli, H2 tekisi oikein hyvää teillekkin, sellainen erähenki.

Jostain te hommaatte puolijoukkueteltan, teillä täytyy olla siellä metsässä myös vartiointi, sanotaan että kaksi on aina vartiossa ja yöllä on oltava yhden tunnin kipinämikko kamiinan luona.

Vähäksi käy Linux säätäjän yöunet, mutta niinhän ne käy aina "betoniviidakossakin" penkin ja monitorin välillä.

Miten ajattelitte homman hoitaa? taitaa säätäjiltä loppua "sissi" henki kesken ja itkuhan siinä tulee.
"Sissi tuo metsän äänetön eläin" ei pidä paikkaansa teidän kohdalla, olkoon exergy teidän ryhmän johtaja, hänellä kun tuntuu olevan jotain "sissi" taustaa.

Minä vanha upseeri nauran teille Linux virittelijöiile, ei teistä olisi olisi noin suureen seikkailuun, ettehän te osaa käytttää edes Windowsta.

Ja kippis vaan...

24

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähdetään?
      Vai odotetaanko talvea, niin saadaan se "kylmyys" mukaan hommaan mukaan?
      Ai niin, sä sit tuut mukaan JA otat oman telttasi ja hoidat oman kipinäsi... ;-)
      Millos tavataan et voit kertoa yksityiskohdat?
      Ai niin, mutta eihän rölli, kuten sä voi tuollaisia kertoa... ;-P

• Penguin

Onhan tuo joo hankalaa ja silleen, ja ihan oikein vertasit tuota Windowsiin. Kaikki yöt pitää valvoa ettei homma kaadu ja sitä ei sitten enää saa pystyyn.

• Linux käyttäjä

Mutta ei ryhmänä jolloin pääset turvautumaan kavereihin vaan lähdetään kahdestaan sama reissu niin että kumpikin toimii yksin mutta pysytään samalla reitillä. Ja miksi vain viikko ? Samantien 2 viikkoa ja tuossa joskus tammi-helmikuussa että on sopivan viileätä. Majoitus oman maun mukaan, ota vaan teltta jos et ilman sitä pärjää. Ja ei sitten mitään täydennyksiä matkalla vaan lähtiessä kaikki 2 viikontarvikkeet mukaan, myös ruuat.

Katsotaan pärjääkö MS_puudeli ;)

• Pentti Nelonen
    • "Minä vanha upseeri nauran teille"

Sinä nulikka sivari käkätät jotakin vai?

Mutta lähdetään vain, ellet ole katsonut profiilistani niin kerronpa että suoritin varusmiespalvelukseni Rajavartioston Sissikomppaniassa ja Aukin Rajakoulussa että sopii ihan milloin vain. Molemmat kantavat sitten omat varusteensa eikö niin sillä minä en aio poimia itkevän Nelosen tarvikkeita pitkin metsiä.

• Pentti Nelonen

epäilenpä vaan että Linux porukka hyytyy ja itkee, ei ne viikkoa metsässä kestä, toista se minulla
      minä voin elää metsässä vaikka vuoden syöden pelkästään luonnon antimia.

Tietysti minun huippu turvallinen Windows Vista olisi mokkulalla yhteydessä muuhun maailmaan.

Siinä olisi Linux säätäjä kummisssaan, hah hah.

• Nagsu...

Lähdetään vain, partiolaisena ei tuo viikko tunnu missään, samalla otan EeePC:ni mukaan johon olen laittanut Ubuntu Netbook Remixin :)
        Voin myös auttaa sinua niiden mokkulan ajurien kanssa siinä :D

Ja mikä tuohon Cokkelin Civittaejaetin kappaleeseen niin aika hyvää musaa :D Olen myös ylpeä että "vanha upseerikin" pitää "nykymusiikista" :)

Voisimme siinä sitten jutustella ja ehkä voisit paljastaa salaisuutesi miten pysyt hereillä 24/7 roikkuessasi SuomiKaksNelosessa sekä voisit selventää minulle miksi ylipäätänsä hehkutat wintoosaa niin paljon :)

• nolla...
        Nagsu... kirjoitti:

Lähdetään vain, partiolaisena ei tuo viikko tunnu missään, samalla otan EeePC:ni mukaan johon olen laittanut Ubuntu Netbook Remixin :)
        Voin myös auttaa sinua niiden mokkulan ajurien kanssa siinä :D

Ja mikä tuohon Cokkelin Civittaejaetin kappaleeseen niin aika hyvää musaa :D Olen myös ylpeä että "vanha upseerikin" pitää "nykymusiikista" :)

Voisimme siinä sitten jutustella ja ehkä voisit paljastaa salaisuutesi miten pysyt hereillä 24/7 roikkuessasi SuomiKaksNelosessa sekä voisit selventää minulle miksi ylipäätänsä hehkutat wintoosaa niin paljon :)

> että "vanha upseerikin" pitää "nykymusiikista"
        >
        24-vuotias jonka käytös ja ulosanti on kuten ylä-asteikäisen kakaran ei niin kovin "vanha" ole millään mittarilla...

• Nagsu...
        nolla... kirjoitti:

> että "vanha upseerikin" pitää "nykymusiikista"
        >
        24-vuotias jonka käytös ja ulosanti on kuten ylä-asteikäisen kakaran ei niin kovin "vanha" ole millään mittarilla...

Se olikin heittomerkeissä ;D
        Ja mitä ikään tulee niin en minäkään ole kuin kasiluokalla vasta :)

Olihan se Penttikin joskus jo 16-vuotiaana täällä puskemassa AMD vs. Intel Scheißea, nähtävästi vuosien varrella muuttunut M$ vs. koko muu maailma ^_^

Ero minun ja silloisen Teini(ja tietysti nytkin) -Pentin välillä on se että minä perustan väitteni faktoihin, omaan (vähäiseen) kokemukseen ja UUSIMPIIN tietoihin. Näinhän ei Pentillä ole kun kaivelee uutisarkistoja jopa 10 vuoden takaa :D

• Nagsu...
        Nagsu... kirjoitti:

Se olikin heittomerkeissä ;D
        Ja mitä ikään tulee niin en minäkään ole kuin kasiluokalla vasta :)

Olihan se Penttikin joskus jo 16-vuotiaana täällä puskemassa AMD vs. Intel Scheißea, nähtävästi vuosien varrella muuttunut M$ vs. koko muu maailma ^_^

Ero minun ja silloisen Teini(ja tietysti nytkin) -Pentin välillä on se että minä perustan väitteni faktoihin, omaan (vähäiseen) kokemukseen ja UUSIMPIIN tietoihin. Näinhän ei Pentillä ole kun kaivelee uutisarkistoja jopa 10 vuoden takaa :D

Eikä Pentti varmaan peruskouluja ole edes käynyt:

> "H2 tekisi oikein hyvää....."

Eikös "H" ole vety?? O2 on sitä happea....

• nolla...
        Nagsu... kirjoitti:

pentin aivo on ollut lian kauan ilman sitä happea...

• Nagsu... kirjoitti:

Ilmeisesti Pentti tarkoittikin vetyperoksidia ;D toisaalta sekin on H2O2 mutta ehä se stadin slangissa vääntyy kuten "H2" ;D

• sulla luvat kunnossa kannettavaan ydinvoimalaan, vai millä meinasit sen läppärin pitää sähköissä?

• The Real J.
        Nagsu... kirjoitti:

Ehkäpä Pentti on marsilainen (tai venuslainen) mutantti joka ei ole vielä täysin sisäistänyt maan tapoja ? Jos siellä mistä Pentti on kotoisin on hapen sijaan vety elintärkeä aine se voisi selittää myös Pentin sekavat jutut...

• tarvitse

lähteä mihinkään. Metsässä olet jatkuvasti.

• solaris solaris

nördet eksyy sinne metsään eikä löydä koskaan pois kun ei ole geepeeässää mukana.
      siellä ne sitten ringissä kiljuu "missä mun keskeneräisellä opensource plätformilla oleva gps-paikannin on?"
      muutama foliohattu yrittää tehdä lähempää tuttavuutta männyn kanssa ja osa taas syö kärpässieniä.
      yhden mielestä käpyjen "ohjelmointi" on jännää, mutta työlästä.
      orava, tuo omituinen otus jaksaa ihastuttaa muutamaa nördeä ja yksi heistä alkaakin jo miettiä kuinka oravaan saisi asennettua keskeneräisen raakile linuxin..
      jne.
      reissusta tulisi siis täysi katastrofi joten pysykää penkeillänne nördet. pena on nyt ihan väärässä.

tapellaanko?

• tee palvelus meille

kun sä kerran haluut tapella niin voisitko meidän muidenkin edestä ja meidän puolestamme iskee penttiä niin päin näköö että siltä meneekin näkö, edes vähäks aikaa niin ei se näkis enää kirjoitella paskoo tänne?

Pliis, ole kiltti. Tarjoon virtuaaliset pullakahvit ja tarjoon virtuaali-satasen jos teet ton meidän puolesta.

Kaikki yhden puolesta ja yksi kaikkien puolesta, sano, UGH!

• noh...
        tee palvelus meille kirjoitti:

kun sä kerran haluut tapella niin voisitko meidän muidenkin edestä ja meidän puolestamme iskee penttiä niin päin näköö että siltä meneekin näkö, edes vähäks aikaa niin ei se näkis enää kirjoitella paskoo tänne?

Pliis, ole kiltti. Tarjoon virtuaaliset pullakahvit ja tarjoon virtuaali-satasen jos teet ton meidän puolesta.

Kaikki yhden puolesta ja yksi kaikkien puolesta, sano, UGH!

Ei penttiä saa lyyä, eihän tuommonen voi itelleen mitään jos on jokunenkin inkkari pudonnut kanootista.

• kyllä penttiä saa
        noh... kirjoitti:

Ei penttiä saa lyyä, eihän tuommonen voi itelleen mitään jos on jokunenkin inkkari pudonnut kanootista.

lyödäkin, se tekee niille vaan eetvarttia.

sitäpaitsi pentti on runkkari eli ruotsalaisittain ilmaisten frunkmann. tai runkqvist.

• joo...
        kyllä penttiä saa kirjoitti:

lyödäkin, se tekee niille vaan eetvarttia.

sitäpaitsi pentti on runkkari eli ruotsalaisittain ilmaisten frunkmann. tai runkqvist.

mutta se saattaa pitää siitä lyömisestä...

• Pentti Nelonen

Kyllä minä tiedän, kirjoitusvirhe, O2 oli kyse

Minä vanha fyysikko ja kemisti tiedän, tidättekö että happi voi olla myös nestemäistä, hah hah

• Vanha puistokemisti Nelonen tarkoittanee nestemäisellä hapella kemikaalia C2H5OH ?

• The Real J.
        exergy kirjoitti:

Vanha puistokemisti Nelonen tarkoittanee nestemäisellä hapella kemikaalia C2H5OH ?

Eikö tuon pitäisi olla C1H3OH ?

• The Real J. kirjoitti:

Eikö tuon pitäisi olla C1H3OH ?

Ilmeisesti Penalla on vielä vähän näkökykyä jäljellä, en usko että se käyttää Braillea? eli ainakaan ihan kaikki ei tuota ole ollut. Jospa blandaaminen jimpalla ja budilla loiventaa noita metanolin vaikutuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe