Koetin saada joitain henkiä tyköni ja nyt tuntematon hämärän olento vainoaa minua... tunnen sen läsnäolon sydämessäni ja ajatuksissani. Aamulla herätessäni näin erikoisen olennon tekemässä tuhoa huoneessani. Jotkin esineet ovat liikkuneet itsestään (poltergeist), esim. juliste siirtyi yön aikana seinältä toiselle. Miten pääsen eroon moisesta häiriköstä?
ÄÄK apua!
2
426
Vastaukset
- wiccatiwicca
Jos et pidä tyypistä niin ensiksi sinun pitää karkoittaa se. Eräs hyvä tapa tähän on Lesser Banishing Ritual of Pentagram. Kehän tekeminen koko kämpään on myös ok. Kehä pitää kuitenkin aika ajoin uusia. Huolehdi, että paikka tulee kunnolla pyhitetyksi ja puhdistetuksi. Voit myös asettaa rakentamiasi vartijoita.
Ensi kerralla mieti miten, miksi ja ketä aiot kutsua "kylään". - wiccatiwicca
Unohdin mainita. Omassa vanhassa talossani asuu vanha haltija, joka on kova tuijottelemaan ja kolistelemaan. Minua se ei häiritse, vaan meillä on kunnioittava suhde toisiimme. Minä pidän taloa kunnossa ja toin perheeni siihen asumaan. Haltija huolehtii turvallisuudesta: täällä eivät mitkään epämääräiset vieraat henget tms. meuhkaa, haltija on aika väkevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175