Olen jo pitkään haaveillut muutosta iso-Britanniaan, mutta olen hieman neuvoton asunnon hankkimisen kanssa. Olisiko jossain hyviä ja luotettavia sivustoja, joista voisi hieman katsella millaisia nämä vuokrattavat asunnot ovat ja mistä päin kannattaisi muutenkin asuntoa katsella. Olen itsekin muutamia tälläisiä sivustoja löytänyt, mutta kaikki asunnot tuntuvat olevan jaettuja, enkä minä haluaisi vuokrata sellaista huoneistoa..
Asunnon vuokraus
1
473
Vastaukset
Hei,
finn-guild on ainakin yksi suomalainen sivusto, jossa välillä etsitään vuokralaista tai vuokra-asuntoa.
Sinuna etsisin ensin hotelli/motelli/B&B:n ja sitten sieltä käsin etsisin asuntoa samalla kuin töitäkin.
On helpompaa asua siellä, mistä saa töitä :) Ja on hyvä vähän ehtiä katsomaan ympärilleen, millaista asuntoaluetta siellä on ja uskaltaako siellä iltaisin kulkea.
Lontoon seudulla on hyvin tyypillistä, että asutaan kimpassa, jopa neljänkin kanssa, koska ne vuokrat ovat suuret ja elämiseenkin pitäisi jäädä hiukan palkasta. Mitä lähempänä asunto sijaitsee Lontoota tai mitä paremmin Lontooseen pääsee junalla, sitä kalliimpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803