Olen täysin pihalla vesimittarisysteemistä, minun täytyisi tarkistaa sen lukema, ja ilmoittaa siitä käsittääkseni isännöintitoimistoon. Ongelmana on, että en tiedä missä se mittari sijaitsee. Olen etsinyt asunnon läpi, luin jostain luin että se on kylpyhuoneen katossa avattavassa luukussa. Kylpyhuoneessa on katossa joku ruuvilla kiinni oleva luukku, yritin avata sitä, ruuvi liikkuu, mutta se ei meinaa aueta. Voisiko se sijaita myös kellarissa? Haittaako, jos olen kuluttanut vettä ennen mittarin tarkistusta? tuleeko siitä korvausmaksua? Olen kokematon näissä asioissa, vasta toinen asuntoni. Entäs sitten vesiennakko, se on 15e/kk, eli pitääkö minun maksaa avauksena tuo vuokranantajalle, ennen kuin aletaan laskemaan veden todellista kulutusta?
Kyllä, olisi pitänyt ottaa paremmin selvää tuosta asiasta. Kuvittelin vain, että kulutuksen mukainen vesilasku olisi jotenkin simppelimpi juttu
Missä sijaitsee vesimittari?
Tietämätön00001
3
15843
Vastaukset
- <
naapuriltasi.
- Gunnar Mullkvist
Todennäköisesti se on siellä kylpyhuoneen katossa huoltoluukun alla.
Sitä sinun on turha avata, et löydä sieltä mitään numerotietoa, mittarit kun luetaan keskitetysti useimiten lämmönjakohuoneesta.
Useimiten ne luetaan PC.llä kerran kuukaudessa.
Varmista asia isännöitsijän toimistosta.- yksristi
kaksi mittaria näyttää lukeman m3: merkitty sininen/kylmä ja punainen/lämmin vesi. Kokeile varmuutes KÄDELLÄ, kumpi. Ei aina merkitty oikein. Harvoissa vanhemmissa taloissa kaukolukua uusista puhunattakaan säästetty tässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275