valehteletko ikäsi, pituutesi ja miten asut?

Lyyti46

Se iän valehtelu on ihan pikku juttu. Itse olen törmännyt suomi24 treffeillä siihen, että mies on valehdellut ikänsä, pituutensa tai jättänyt kertomatta että asuukin äitinsä kanssa. Mielestäni, jos ikä on 51-vuotta, on merkittävääv asuuko äiti viereisessä huoneessa. Vai onko? Asui siellä lapsetkin, mutta dominoivan äidin edessä olin kuin pikkutyttö kahvilla.
Lyyti

8

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einoeikka

Pöh, pitäisikö profiilissa muka lukea kenen kaikkien kanssa asuu.
      Taitaa Lyytillä nyt kiristää...
      eino

• äiti asuu huushollissa siksi,että hän ei pysty yksin asumaan,niin sitten on ok..Jos taas aikuinen ukko asuu äitinsä helmoissa muuten vaan,niin onhan se jo merkittävä asia...

Tuollaisten äitin mammanpoikien kanssa seurustelu ei vie kuin hermot,joten parasta jättää sellaiset huomioimatta kokonaan..

Sitä en kyllä ymmärrä,että miksi tuollaisia asioita salataan,kun tulevat kumminkin esille..Eihän mitään voi ikuisesti pitää salassa..

• miksi pitäisi?

• Ma-donna46

Siis tarkoitatko, että miksi pitäis kertoa!!! Noh voi hyvänen aika! Kyllähän se kertoo hepusta ihan kauheasti jos helmoissa vielä asuu tai onko järjestänyt esimerkiksi eron jälkeen asiat kuntoon niin että on suhteellisen itsenäinen. Minulle kävi samoin, oli kaikenlaista selitystä ja tämä vanha äitimuori oli kaikkea muuta kuin poikaansa rohkaiseva omaan elämään. Poika oli silloin 45-v ja eronnut. Mamman helmoihin juoksi.
        Minä vähän katselin sitä juttua ja päätin ottaa peruutusvaiheen käteen.
        En todellakaan ymmärrä, mitä he hakevat kun eivät pohja asioita kerro.
        Kaikki tosiasiat pöydälle vain profiilissakin!!!

• peräkammarin poikia
        Ma-donna46 kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että miksi pitäis kertoa!!! Noh voi hyvänen aika! Kyllähän se kertoo hepusta ihan kauheasti jos helmoissa vielä asuu tai onko järjestänyt esimerkiksi eron jälkeen asiat kuntoon niin että on suhteellisen itsenäinen. Minulle kävi samoin, oli kaikenlaista selitystä ja tämä vanha äitimuori oli kaikkea muuta kuin poikaansa rohkaiseva omaan elämään. Poika oli silloin 45-v ja eronnut. Mamman helmoihin juoksi.

on niitä

• Ma-donna46 kirjoitti:

wastasin otsikkoon
        walehtelenko ikäni pituuteni jne?
        en miksi pitäisi?
        se etten kerro profiilissa ikääni?
        onko se joku synti tai joku muu mainitsemisen arwoinen asia täällä?
        miksi pitäisi "toistan" tjn
        mikä muu oli epäselwää? :=)

• Pitääkö se nikkikin?

Ei kai pituudella tai iällä ihan hirveätä väliä. Kerronpa pari omakohtaista:

1) Eräs kauniiksi ja mukavaksi naiseksi netissä esittäytynyt ehdotti tapaamista Hesassa. Sovittiin treffit assalle tietyn raiteen molempien tietämälle penkille. Aika hyvin kävi: Se viehättävä "kaunotar", olikin aika vanha ja parrakas mies. Aika hyvissä Sorbuksissa ja kaipasi hellyydeksi paria euroa, kun "sen verran vielä puuttui uudesta pullosta".

2) Toinen "nainen" kirjoitteli netissä aika outoja kysymyksiä miesten sukupuolielinten vaatimuksista. Ihan piruuttani tarkistin tuolta IP-osoitteista, mikähän se tuollaisia uteleva nainen on. Ei kyllä ollutkaan edes nainen, vaan 15 v koulupoika Tampereen pohjoispuolelta.

Eli aivan kaikkea ei netissä kannata uskoa. Valtaosa on ihan oikeata tekstiä, mutta sitten kun joukossa on näitä omasta mielestään hauskoja mätämunia korissa. Vanha vitsi kosiomiehestä, joka kehuskeli maalla naiselle, että "on iso talo, navetassakin nautoja niin paljon, että käy yksi hännän huiske". Piikatyttö riemuissaan suostui kihloille ja kun meni katsomaan tulevaa suurtilaansa, taisi vähän pettyä. Ei ollutkaan kuin aari kasvimaata. Yksi hännänhuiske kyllä tosi navetan puolella, löytyi yksi häntäänsä heilutteleva ikäloppu lehmä.

• niin_52369

tuo on mielestäni typeryyden huippu . Ihminen joka tekee noin ei ole sinut itsensä kanssa , todella huono itsetunto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe