Terttu kannattaa jättää taloon kaikkien muiden nirppanokkien kiusaksi ja varsinkin jelenan joka aina haukkuu terttua ja hakee itselleen pisteitä ja puhuu muista selän takana pahaa. Taktikoikaa ihmiset ja silloin on jotain mielenkiintoakin katsoa koko touhua! Jelena kannattaa äänestää heti kun on mahdollisuus koska on selkäänpuukottaja ja levittää vaan hanuria,eikä tee ikinä mitään. Ei ole esim:tiskannut kertaakaan talossa.. T:24/7 Terttu oikeasti hyvä mummeli!!
PITÄKÄÄ TERTTU!!
PITÄKÄÄ TERTTU
4
215
Vastaukset
- Ei vaan Aso!
Jos joku vihaa Jellua, se on Aso, joka näin ollen tulee pitää talossa!
- mokajoka
Terttu pihalle jeesustelemaan!
- Torttu.
Terttu lähtee tänään ja hyvä niin.
- MaijaMaijako
Mitä järkee on äänestää kaikki värikkäät ihmiset ulos. Kohta siellä on pelkkiä nynnyjä sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306